Napoje i reakcje organizmu thiefa:
1 z prawej-Napój Oddechu(Breath)-Praktycznie nie używany,gdy dusimy się pod wodą łyk tego napoju zastępuje oddech
środkowy-Napój Kociegospadku(Catfall)-20 sekund cichego chodu i braku obrażeń po upadku z wysokości
4 z lewej-Napój Leczniczy(Healing)-Leczy 25 punktów życia,w naszym przypadku to 1/4 zdrowia
2 z lewej-Napój Prędkości(Speed)-Daje 10 sekund szybkiego biegu
1 z lewej-Napój Niewidzialności(Invisiblity)-10 sekund niewidzialności, jeśli strzelimy/uderzymy przestaje działać(mario ie przerywa efektu)
Urządzenia:
lewa kula-Bombka Błyskowa(Flash Bomb):oślepia strżnika (graczy i AI), gracze szybciej odzyskają wzrok i nie zadziała na nich źle rzucony Błysk
prawa kula-Kamerka(Scouting Ord):żadko używane,rzucona jest widoczna tylko dla złodzieji,da się ponownie podnieść,pozwala szpeigować obszar poza naszym
zasięgiem wzroku(np. za rogiem)
to czarno srebrne-Wytrychy(lockpicks):otwierają zamki,skrzynie(te z łupami nie te z amunicją strażników),w rękach złodzieja się nie złamią i działają
szybciej niż w rękach strażnika,jeśli wybierzemy je z ekwipunku to możemy rozbrić minę
czerwona rzecz-Flara(Flare):kupowanei tego jest bezcelowe...no coment
młotek i klucz-Narzędzia naprawcze(Repair Tool):nie kupimy ale możemy zabrać wyrzucone gdzieś narzędzia by straż nie mogłą z nich skorzystać
Screen Sprzętów i Napojów:

Jedzenie:wybór jest szeroki od kawałka serka do całego udźca, przywracane zdrowie jest bardzo różne(se<jabłko<marchew<chleb<ryba<udziec):

Broń kontaktowa:
Miecz(Sword):Przy trafieniu zabiera 19(39 przy mocnym uderzeniu), zwiększa naszą widocznośc w cieniu o 10%

Pałka(BlackJack):Potężna rzecz..trafienie w tył głowy pozbawia guarda przytomności,2 uderzenia niszczą hełm, jedno mocne niszczy hęłm i ogłusza(w tył głowy
oczywiście :D),zadaje 4dmg a mocny cios 15dmg

Strzały do łuku:
Ostra(Broadhead)-przod:29dmg,przód z zaskoczenia:89dmg,tył: 59dmg,tył z zaskoczenia:178dmg, dosyć głośno się naciąga

Wodna(Water Arrow)-Gasi pochodnie,wyłącza gwizdki,nie zadaje obrażeń, głośno się naciąga

Linowa(Vine Arrow)-przód:9dmg,przod z zaskoczenia:29dmg,tył:19dmg,tył z zaskoczenia:59dmg,bardziej do wbicia w drewno i wsipięcia się niż do ataku..TRICK:Gdy wbijemy taką strzałę w ziemie to możemy na nią zeskoczyć bez ŻADNYCH obrażeń i dźwięków(tylko traf w taki punkcik)

Trująca(org.Krak)(Crack Arrow)-przód:9dmg,przód z zaskoczenia:29dmg,tył:9dmg,tył z zaskoczenia:29dmg,tworzy chmurkę trującego gazu gdy w nią ktoś wpadnie to
ekran robi się zielony i kręci się w różna strony(postać się kręci nie ekran)

Mchowa(Moss Arrow):dmg j.w.,tworzy kilka kęmpek mchu który pokrywa kolczatki...chodzi się po nim bezgłośnie,nie da się usunąć,w cieniu jest niewidoczne

Złudzenie(Decoy Arrow):dmg j.w.,tworzy iluzje złodzieja,gracze raczej się nie nabiorą ale AI tak, po przebiegnięciu przez iluzje znika ona

Łupy:Mają różne postaci(kielichy,naszyjniki,amulety,klejnoty,nawet ukryte pod postacią obiektów:butelka na Gerome),są na większości map(potrzebna jest
odpowiednia ich ilośc do wygranej)

Dodatkowo screen HUD gry z opisem:

P.S. Screeny moje opisy także ,dmg z tematu Agnara
P.S.2. Moderatora działu proszę o poprawienie ewentualnych błędów