
Tu macie polskie stronki:



Mam zamiar przetłumaczyć to, ponieważ są tam informację dotyczące modu a nigdzie indziej tym bardziej po Polsku ich nie znajdziemy. Może ktoś pomoże?

Quark jest zbliżony do Hammera i powiem ci coś. Budowanie terenu w nim to zabawa z klockami Lego :lol: . Wszystko postawione można łatwo złapać, przedłużyć, zwęzić, rozciać, zmienić kształt - jednym pociagnięciem myszki. Stawianie tych brushy też jest łatwe i polega na wykresleniu sobie rządanego rozmiaru i kliknięcia EnterBandit pisze:mapy buduje się w nim układając klocki lego.
Ale tworząc brush musimy w Ued ustalić rozmiar liczbami co nie? A w Hammerze po prostu jakbyśmy zaznaczali coś, nanosimy na jakiś widok siatkę i mając takie strałeczki jak w oknach windowsowskich dowolnie sobie dopasowujemy wzoczec d ookreślonej siatki i klikamy Enter. Inna zaleta? Jeśli zaznaczymy jakiś brush np. scianę i przejdziemy do stawiania brushy to kształt nowego będzie się dopasowywał do ostatniego zaznaczonego - czyli jeśłi w top zaczniemy okreslać długość sciany to w innych widokach (w tym przypadku wysokość) rozmiar automatycznie będzie taki jak zaznaczona wcześniej sciana. To jest bajeczne rozwiązanieBandit pisze:Nieprawda kształt brusha można zmieniać za pomocą myszki.
Unreal2,Ut2003/4 - UnrealEd3 (dostępny bezpośrednio w grze)Bandit pisze:Ja tam wole brushe. Ale może kiedyś spróbuję czegoś innego tylko, z jaką grą lub skąd można ściągnąć takie edytor?
PPM naPrzemek557 pisze:nie mam pojęcia jak powinienem ustawiać jednostki rozmiaru brusha.
Kojarzą mi się dwie liczby, 64uu (unreal units) i 80uu, ale chyba raczej ta druga to będzie metr.Przemek557 pisze:Nie wiem w ogóle ilu jednostkom w UnrealEdzie odpowiada np. metr albo cm, bo zdążyłem się zorientować, że te jednostki są dość małe, mógłby ktoś mniej więcej przedstawić skalę?
Będę zgadywał:Przemek557 pisze:No i mam kłopot, bo po odpaleniu mapki zawierającej spawnpoint, wielki pusty brush i nic więcej, zaraz mam, że "left a small crater" (odpalam w thievery).
Koniecznie nie musisz, ale jak co to też byłbym chętny do pomocy.Bandit pisze:BTW kiedyś razem z Grim zaczęliśmy spolszczać poradnik o tym jak robić mapy Thievery, więc skoro znalazłby się ktoś, kto chciałby z tego korzystać to może to dokończę…
Tak.Przemek557 pisze:No i jeszcze mam pytanie czy próbował ktoś przerabiać mapy z UT do TUT...
Przemek557 pisze:Znalazłem teraz gdzieś w necie że 64uu to metr, to by bardziej pasowało bo wątpię by drzwi miały półtora metra..
Bandit pisze:Kojarzą mi się dwie liczby, 64uu (unreal units) i 80uu...
Chętni z pomysłami i ambicjami zawsze się znajdą, a o ktory poradnik chodzi?Bandit pisze:
BTW kiedyś razem z Grim zaczęliśmy spolszczać poradnik o tym jak robić mapy Thievery, więc skoro znalazłby się ktoś, kto chciałby z tego korzystać to może to dokończę?