DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
Moderator: peter_spy
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
Jak (podczas trwania rozgrywki) unieruchomić gracza (Garretta) na określony czas?
Proszę o podanie co najmniej dwóch różnych sposobów. 8)
(Ja znam trzy).
Proszę o podanie co najmniej dwóch różnych sposobów. 8)
(Ja znam trzy).
Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
Eh nie prościej było zrobić jeden topic z trzema pytaniami? No cóż, ja znam tylko jeden sposób - ustawić starting point w ziemi :D
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
Nie, Vk, ponieważ w przyszłości będziesz mógł łatwiej odnaleźć jakąs informację. Zwróc uwagę, że precyzyjnie nazwałem wątki.Vk pisze:Eh nie prościej było zrobić jeden topic z trzema pytaniami? No cóż, ja znam tylko jeden sposób - ustawić starting point w ziemi :D
Twoja odpowiedź jest, niestety, błędna, ponieważ nie chodzi mi o rozpoczęcie gry.
Ponawiam pytanie: jak unieruchomić gracza w trakcie gry?
Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
1. utworzyć link PhysAttach między jakimś obiektem a Playerem - sposób uniwersalny. Wykonanie za pomocą konwersacji.
2.otoczyć Garretta niewidzialnymi obiektami - sposób do zastosowania w ściśleokreślonych miejscach lub na początku misji
3. ???????????????
PS szczegóły pierwszego sposobu w nadchodzłcym tutorialu
2.otoczyć Garretta niewidzialnymi obiektami - sposób do zastosowania w ściśleokreślonych miejscach lub na początku misji
3. ???????????????
PS szczegóły pierwszego sposobu w nadchodzłcym tutorialu
Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
Bukary, w poście o moim Tutorialu ( dzięki za odpowiedź ) wspomniałeś o całkowitym unieruchomieniu. Czy ta dromedka dotyczy takiej sytuacji. Jeżeli nie to napisz czy jest to możliwe.
Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
No to w sumie można przy unieruchomieniu skorzystać z CamVatora, i unieruchomić trasę pana G przy pierwszy TerrPT, tak że będzie w miejscu zagadza się? Tylko że dalej będzie mógł majtać głową na boki
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
Nie, nie. Ta dromedka takiego unieruchomienia nie dotyczy...timon pisze:Bukary, w poście o moim Tutorialu ( dzięki za odpowiedź ) wspomniałeś o całkowitym unieruchomieniu. Czy ta dromedka dotyczy takiej sytuacji. Jeżeli nie to napisz czy jest to możliwe.
Ja sam nie wiem, jak to zrobić...
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
Trzy najprostsze sposoby:
1) CamVator,
2) PhysAttach do jakiegoś AI (śmieszny efekt),
3) Teleportacja i de-teleportacja po pewnym czasie "niewidzialnych" obiektów (tak było w pierwszej wersji OCOD).
1) CamVator,
2) PhysAttach do jakiegoś AI (śmieszny efekt),
3) Teleportacja i de-teleportacja po pewnym czasie "niewidzialnych" obiektów (tak było w pierwszej wersji OCOD).
Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
1 i 2 są zbliżoneBukary pisze:Trzy najprostsze sposoby:
1) CamVator,
2) PhysAttach do jakiegoś AI (śmieszny efekt),
3) Teleportacja i de-teleportacja po pewnym czasie "niewidzialnych" obiektów (tak było w pierwszej wersji OCOD).
W przypadku dodania PhysAttach do jakiegoś obiektu materialnego nie znajdującego się przy Garrecie występuje ciekawe zjawisko ograniczenie możliwości obrotu. Nie można ruszyć glową w dół, pozostaje tylko obrót na boki. W skrajnym przypadku patrzymy tylko w górę.
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
Tu macie informację o tym, jak unieruchomić gracza tak, aby nie mógł patrzeć na boki:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... adid=58128
http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... adid=58128
Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
tempo reakcji na zdarzenia w świecie na tym forum zaczyna przypominać błyskawice :D
Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
No zgadza się Timon. A za nastepny miech Bukary mi napisze czy odpowiedziałem dobrze czy źle
Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
oj Vk-i,
popatrz na datę i godzinę postu Bukarego i opisu unieruchomienia Garretta na TTLG
W imieniu Bukarego odpowiadam ci : TAK twoja odpowiedź jest prawidłowa.
popatrz na datę i godzinę postu Bukarego i opisu unieruchomienia Garretta na TTLG
W imieniu Bukarego odpowiadam ci : TAK twoja odpowiedź jest prawidłowa.
Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
Oj Timon wiem! Ale ja tu się spodziewałem że mi to chociaż sam Bukary powie, uściśnie dłoń i da czek na sumę 10 000$ :D
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
Vk ---> Niniejszym przekazuję ci czek na... ile tam chcesz dolarów, przy okazji wklepując 998 post...
Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
Wystarczy mi 666$ i będziemy naprawde kwita :D
Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?
Vk, nie licz na cuda. :D Bukary zaproponował nagrodę za post o numerze 1000. No i ja cały dzień pilnowałem forum ( taki jestem zachłanny). A on był szybszy i jego nagroda trafi do niego 8) :DVk pisze:Wystarczy mi 666$ i będziemy naprawde kwita :D