Strona 1 z 2

DromEd wiecznie żywy!!!

: 18 lipca 2006, 18:30
autor: Nivellen
Czołem wszystkim fanom Droma, mam dla Was miłą i pokrzepiającą wiadomość - DromEd ma się dobrze i jeszcze nie będą mu oddzwaniać. Na dowód tego, zobaczcie sobie te zrzuty. Przy pierwszym kontakcie nie wierzy się własnym oczom! Jeśli w najbliższym czasie będą się ukazywać misje z tak zaawansowaną architekturą i będą do tego grywalne, to możemy być spokojni na rok, może nawet dwa lata.
Link udostępniony i przekazany przez Juliusza :oki

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 18 lipca 2006, 19:09
autor: Flack
Piekne. Czyzby wielki come-back w czasach T3Ed,DM?

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 21 lipca 2006, 15:20
autor: peter_spy
Szkoda że taka mała rozdzielczość, walnąłbym sobie na tapetę :)

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 24 lipca 2006, 13:17
autor: Vrael
Okrzyk: AWRUK! i pytanie: JAK??? Jak to zrobili????

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 24 lipca 2006, 13:35
autor: Ozi
A wam też tak wolno działa ImageShack? Te screeny (i każdy inny obrazek na tej stronie) potrafi się u mnie ładować nawet 2 minuty :|

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 24 lipca 2006, 18:08
autor: Orka
Ozi pisze:A wam też tak wolno działa ImageShack? Te screeny (i każdy inny obrazek na tej stronie) potrafi się u mnie ładować nawet 2 minuty
Mi tam chodzi normalnie, parę sekund i zdjątko jest.

Screeny bardzo ładne, robią wrażenie :ok

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 24 lipca 2006, 19:04
autor: Ozi
No nic, u mnie wszytko "chodzi" fajnie, tylko ImageShack nie :)
A te screeny są niesamowite.
Ciekawy jestem, czy gdyby został wypuszczony kod źródłowy ( ;) ) DarkEnginu, to czy było by możliwe zaimplementowanie w nim dynamicznych cieni i tego typu bajerów. Coś jak Tenebrae dla Quake 1 :) Lepsza woda i takie tam. W połączeniu z mistrzostwem tworzenia, jakie wielu już osiągnęło w tym środowisku, mogły by powstawać niesamowite poziomy :shock:

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 24 lipca 2006, 23:04
autor: Juliusz
Ozi pisze:Ciekawy jestem, czy gdyby został wypuszczony kod źródłowy ( Wink ) DarkEnginu, to czy było by możliwe zaimplementowanie w nim dynamicznych cieni i tego typu bajerów.
Najprawdopodobniej byłoby. Wielu ludzi już o tym myślało, były petycje do Eidosu i... nic... :(

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 24 lipca 2006, 23:17
autor: Ozi
Pozostaje nam tylko powiedzieć "szkoda" :roll:

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 07 sierpnia 2006, 10:25
autor: Abru

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 08 sierpnia 2006, 13:42
autor: willy_poodle
Zaje-qrva-biste! :) Aż trudno uwierzyć, że to w DromEdzie.

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 08 sierpnia 2006, 23:06
autor: Nivellen
Tak to jest, jak się naprawdę chce, no i ma się dużo czasu i możliwości. Mimo wszystko cieszy, że są jeszcze tacy pasjonaci, którzy drążą w tym, wydawałoby się, starym edytorze :)

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 21 sierpnia 2006, 12:35
autor: Edversion
Mam pytanko - Czy do DromEda potrzbny jest Thief 2 pełna wersja? Nie da się z thiefem 1?

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 21 sierpnia 2006, 16:02
autor: timon
Da radę, jest wersja pod t1. Zobacz tu http://thief-forum.pl/viewtopic.php?t=3013

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 21 sierpnia 2006, 17:09
autor: Sutriw
O kurczę! Rzeczywiście screeny robią wrażenie...!

Niespodziewałem się, że można coś takiego zrobić w dromedzie. Dziekawe jak to będzie prezentować się w grze...

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 21 sierpnia 2006, 17:14
autor: Edversion
timon pisze:Da radę, jest wersja pod t1. Zobacz tu http://thief-forum.pl/viewtopic.php?t=3013
Och, wielki dzięki.
=====================
Co trzeba zrobić, by rozpoczęło się ściąganie, za darmo?

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 21 sierpnia 2006, 17:54
autor: Juliusz
Edversion pisze:Co trzeba zrobić, by rozpoczęło się ściąganie, za darmo?
Ja tam nie wiem, gdzie można ściągnąć D1 za darmo, ale nie widzę sensu używania tego, skoro jest D2 - zrobisz w nim to samo co w D1 i nawet więcej. No, chyba że chodzi o kupno T2, ale to znowu nie jest aż taki wielki koszt...
W D1 na pewno nie zrobisz takiej misji jak na screenach z tego wątku, ot chociażby dlatego, że kolorowe światła i mgła są tylko w Dromedzie 2.

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 22 sierpnia 2006, 08:56
autor: Edversion
Chwilkę, mam DromEda do T2 na kompie. Mój ziom ma grę Thiefa 2. No to sobie porobię misje... :-D

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 25 listopada 2006, 00:49
autor: Kapitan Smith
A u mnie Drom Ed martwy. Nie chce się uruchomić... Otwieram i wyskakuje okienko:

"Cannot find GUI font (File: uigame.cpp, Line:60)
(Yes to trap,No to exit, Cancel to ignore)"

Jak ignoruje to po chwili mam "Wystąpił błąd z aplikacją DROMED.EXE i zostanie ona zamknięta" blablabla
Nie wiecie co mogę zrobić, aby działało?

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 25 listopada 2006, 00:58
autor: Nivellen
A otwierasz go pewnie ze skrótu "przeciągniętego" na pulpit. Spróbuj tak:
Klikasz na Dromed.exe PPM, wybierasz "wyślij do"-> "Pulpit (utwórz skrót)". U mnie poskutkowało.

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 25 listopada 2006, 08:42
autor: timon
Zainstaluj jeszcze raz droma.

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 25 listopada 2006, 10:39
autor: Juliusz
Dromed musi być we folderze Thiefa - masz go tam?

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 25 listopada 2006, 11:35
autor: Kapitan Smith
1. Nie działa :P:
2. Nie działa :P:
3. Też nie działa :P:

A niech to! :wmu

Edit:

3. Działa. Udało się po paru zmianach :hur

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 15 lutego 2007, 22:18
autor: Juliusz
Odświeżam wątek - jest powód.... http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=112147
Warto wskoczyć na tą stronkę: http://www.thief-thecircle.com/shownews.asp?id=1871 - screeny w dużej rozdzielczości plus mini wywiad z autorem.

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

: 15 lutego 2007, 22:55
autor: eLPeeS
LOL Zabrakło mi słów. Dawno nie grałem w żadną FMke ale teraz przypomniały się słowa Wolverinea, które wypowiadał często w starych komiksach Marvela wydawanych w Polsce kilkanaście lat temu - MUSISZMIEĆ. Parafrazując MUSISZZAGARĆ :)) Jeśli będzie choć w połowie tak klimatyczna jak na screenach to ja już szykuje pieluchę ;)