Nauka Dromeda - pytania
Moderator: peter_spy
Re: Nauka Dromeda - pytania
Ja z kolei napotkałem na z pozoru błahy problem. W jaki sposób, przy użyciu zwykłego buttona połączonego CD z EmitterTrapem spowodować, by ten po naciśnięciu buttona wystrzelił ładunek, i tak za KAŻDYM późniejszym naciśnięciem buttona? Ponoć powinien to być EmitSteamTrap.

Re: Nauka Dromeda - pytania
Dodaj do emitera skrypt : ReloadTweqEmit
Inne pytanie
Jak przywrócić/dodać wstawianie roombrusha w dromedzie pod klawisze shift+ins?
Inne pytanie
Jak przywrócić/dodać wstawianie roombrusha w dromedzie pod klawisze shift+ins?
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Nauka Dromeda - pytania
Spróbowałbym do pliku Default.bnd dodać linię:
edit bind ins+shift "brush_to_room 0";
edit bind ins+shift "brush_to_room 0";

Re: Nauka Dromeda - pytania
Dzięki, lepsze efekty daje brush_to_room 10, ponieważ liczba wyraża procent przyrostu.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Nauka Dromeda - pytania
W New Dark'u jest też alternatywna opcja:timon pisze:Dzięki, lepsze efekty daje brush_to_room 10, ponieważ liczba wyraża procent przyrostu.
Kod: Zaznacz cały
- The brush_to_room command can now be given a negative number, to be interpreted as an absolute size instead of a percentage
(e.g. brush_to_room -0.1 would create a room brush 0.1 units larger than the selected brush.)
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
-
- Skryba
- Posty: 317
- Rejestracja: 02 grudnia 2004, 22:40
- Lokalizacja: WROCLAW
Re: Nauka Dromeda - pytania
W których plikach zmienia się ilość broni strzal mikstur min i flasbomb ????
Re: Nauka Dromeda - pytania
W pliku mis.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
-
- Skryba
- Posty: 317
- Rejestracja: 02 grudnia 2004, 22:40
- Lokalizacja: WROCLAW
Re: Nauka Dromeda - pytania
A jak to zrobić pewnie dromedem ale jak ???
Re: Nauka Dromeda - pytania
Klikasz na żądany przedmiot w Dromedzie i :
Properties/Engine Features/Stack Count.
Properties/Engine Features/Stack Count.
Forgotten Tomb
-
- Skryba
- Posty: 317
- Rejestracja: 02 grudnia 2004, 22:40
- Lokalizacja: WROCLAW
Re: Nauka Dromeda - pytania
A jak zinstalować dromeda ??? bo jestem zupełnie zielony.
Re: Nauka Dromeda - pytania
Kochani, czy komuś kiedykolwiek udało się zaczepić linę o ruchomy obiekt tak, by sunęła razem z "vatorem"?

Re: Nauka Dromeda - pytania
A próbowałeś z liny zrobić vator?
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Nauka Dromeda - pytania
Czy może chodzi Tobie o to, by jeden koniec liny tkwił wbity, a drugi podążał za 'vatorem'?Paweuek pisze:Kochani, czy komuś kiedykolwiek udało się zaczepić linę o ruchomy obiekt tak, by sunęła razem z "vatorem"?
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nauka Dromeda - pytania
Nie nie, po prostu o to, by wbita lina podążała z vatorem, a jej koniec dyndając przesuwał się także
Czego bym nie robił, strzała znika po trafieniu w obiekt będący w ruchu bądź pozostający w spoczynku, lecz z możliwością przesunięcia frobem lub leverem.
@Timon - nie próbowałem, sprawdzę.

@Timon - nie próbowałem, sprawdzę.

Re: Nauka Dromeda - pytania
Jest jakieś sensowne rozwiązanie by patrząc na liście drzewa przez liście innego te pierwsze nie zanikały ( zresztą na szyby również) ? Pomaga dodanie do takiego drzewa parametru Render/Transparency(alpha) na 1, ale wtedy trochę sztucznie pień drzewa jest zawsze widoczny nawet przez gęste liście, przestają go już przesłaniać.
Forgotten Tomb
Re: Nauka Dromeda - pytania
Czy za tymi liśćmi znika również woda? Niestety nie jestem w stanie teraz Ci dokładnie sprawdzić, ale pamiętam jedną rzecz. Jest jakaś flaga w Properties, która sobie z tym radzi -- warto popatrzeć w właściwości obiektu (klasy) fence (płotek). Chodzi o te płotki mechanistów na balkonach.
Wybacz za suchą wypowiedź, ale nie mam dostępu do Dromeda ^^
Wybacz za suchą wypowiedź, ale nie mam dostępu do Dromeda ^^
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Nauka Dromeda - pytania
Wody w misji nie używam, ale mogę dodać na próbę. Zanika gdy przezroczysty obiekt jak szyba, liście nachodzą na drugi przezroczysty. Drzewa są m.in od Daarana i widzę, że on właśnie dodaje parametr Render/Transparency(alpha) na 1 (wcześniej to dodawałem do kurtyn i pajęczynek), rozwiązuje to problem, ale właśnie wtedy pień drzewa nie jest już przesłaniany przez liście tylko zawsze przebijający się na "przód". Dosyć sztucznie to wygląda. Na upartego można tak zostawić, i tak będzie ciemno 
EDIT : Płotki również mają Render/Transparency(alpha), 1.00. Więc to chyba jednak to, tyle, że z tymi pniami jest taki defekt, ale to chyba bardziej wina obiektu ponieważ z drzewami Vurta jest wszystko ok.

EDIT : Płotki również mają Render/Transparency(alpha), 1.00. Więc to chyba jednak to, tyle, że z tymi pniami jest taki defekt, ale to chyba bardziej wina obiektu ponieważ z drzewami Vurta jest wszystko ok.
Forgotten Tomb
Re: Nauka Dromeda - pytania
Ostatecznie trzeba było dorobić do tekstury liści plik mtl o treści force_alpha_key.
Forgotten Tomb
Re: Nauka Dromeda - pytania
Mam małe oczko wodne do którego nie chcą wchodzić rywale. Gdy skasuję wodę to wchodzą do otworu, z wodą w środku nie chcą. Jest jakiś sposób by zachęcić ich do wejścia i zażycia kąpieli ?
Co zrobić by zwłoki unosiły się na wodzie ? Udaje mi się to tylko gdy ustawię na true "Is Non-Psyhicial". Wtedy jednak można nierealistycznie przepływać przez zwłoki. Kiepsko to wygląda. Ustawianie "Location" (pod Model/Control) działa dziwacznie tylko jednorazowo czyli po pierwszym wejściu z dromeda do gry. Za drugim razem parametr "Location" zostaje samoczynnie skasowany i zwłoki idą na dno. Jakieś inne pomysły ?
Co zrobić by zwłoki unosiły się na wodzie ? Udaje mi się to tylko gdy ustawię na true "Is Non-Psyhicial". Wtedy jednak można nierealistycznie przepływać przez zwłoki. Kiepsko to wygląda. Ustawianie "Location" (pod Model/Control) działa dziwacznie tylko jednorazowo czyli po pierwszym wejściu z dromeda do gry. Za drugim razem parametr "Location" zostaje samoczynnie skasowany i zwłoki idą na dno. Jakieś inne pomysły ?
Forgotten Tomb
Re: Nauka Dromeda - pytania
Zobacz ten tutorial Bukarego
http://thiefmissions.com/m/MistrzFX
http://thiefmissions.com/m/MistrzFX
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Nauka Dromeda - pytania
Dzięki, przydało się. Wprawdzie ostatecznie zrobiłem trochę inaczej, psyh wyłączone a niewidzialny przedmiot ją imituje (z wyłączoną możliwością wspinaczki na niego i bez metaproperty), ale wyszło bardzo dobrze. Dodałem jeszcze pewien smaczek. Jedyny mały minusik to , że można wskoczyć na takie ciało z rozbiegu, z brzegu. Można się jednak przed tym zabezpieczyć jeśli komuś to bardzo przeszkadza.
Forgotten Tomb
Re: Nauka Dromeda - pytania
Próbowałem podjąć się włączenia kolizji broni ze ścianą, ale bezskutecznie. Jak to zrobić? Znalazłem, ale to po angielsku - http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... ost2283469
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Re: Nauka Dromeda - pytania
Dodaj do miecza Properties->Weapon->Collides With Terrain (włączyć "ptaszka") i już.
Forgotten Tomb