Złodziejskie zagadki.
Moderator: Spidey
Re: Złodziejskie zagadki.
Nie. Podpowiedź. Punkt 4 nie pasuje. Sądziłem, że to będzie proste.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Złodziejskie zagadki.
To chyba było ich więcej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
- Yes... that is irrelevant.
Re: Złodziejskie zagadki.
Ten z 4 punktu jest ze wcześniej ekspedycji. Jest o nim mowa w pamiętniku tego gościa co spadł. Ten brakujący to jest, że tak powiem "tricky". Ale i o nim można znaleźć informacje.
PS. Widzę, że używasz Necro Jak dla mnie HD jest za mocno kolorowe i za bardzo fikuśne.
PS. Widzę, że używasz Necro Jak dla mnie HD jest za mocno kolorowe i za bardzo fikuśne.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Złodziejskie zagadki.
Tak mi się coś zdawało, że to może być podpucha. Leciałam metodą speedrunnera, szukając ciał. A te uber tekstury to mam tylko dlatego, że pierwszy raz na tym komputerze uruchomiłam TG i instalowałam z linków od Mixthoora i chciałam od razu coś do fanmisji mieć, bo na poprzednim komputerze fmki do Golda mi nie chodziły.
Ale jak bym od razu wiedziała, że tam jest do pobrania 1 giga, cały folder z grą, to bym gdzieś indziej szukała
EDIT: Jeśli ten ostatni to nie był ten, który dostał strzałą z pułapki w ośmiokątnej krypcie, to graliśmy w inną grę. A jeśli to był on to Spidiemu należy się zagadka, bo pierwszy wypisał najwięcej.
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
- Yes... that is irrelevant.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5218
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Złodziejskie zagadki.
W końcu. Ustalcie między sobą kto zadaje. I przygotujcie się psychicznie na kolejną zagadkę Bo ta będzie cholernie trudna
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5218
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Złodziejskie zagadki.
Gdzie w TMA można znaleźć Haunty? Które misje i przybliżona lokacja.
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
- Yes... that is irrelevant.
Re: Złodziejskie zagadki.
2 w misji "Podsłuchana rozmowa" w podziemiach przy grobowcach, 1 w misji "Szantaż" pod kaplicą (tam gdzie jest sekret). Dodatkowo w misji "Zniesławiony" w celach duch??? jednego haunta (nieszkodliwy). Na upartego można jeszcze podpiąć ducha Kapitana Markhama w misji "Cenny ładunek". Różni się jedynie wyglądem.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Złodziejskie zagadki.
Dajesz tę swoją trudną zagadkę.
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
- Yes... that is irrelevant.
Re: Złodziejskie zagadki.
W TG są 2 postacie o tym samym imieniu. Kim są i w jakich misjach?
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Złodziejskie zagadki.
Sutter? Zwłoki w Kościelisku i strażnik Gildii Zawietrzników pytający o hasło.
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
- Yes... that is irrelevant.
Re: Złodziejskie zagadki.
Grrr Zadajesz.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Złodziejskie zagadki.
Gdzie znajdują się rubiny - oczy Leśnego Pana - na każdym poziomie trudności w misji Szlak krwi?
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
- Yes... that is irrelevant.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5218
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Złodziejskie zagadki.
Jeden jest koło rzeczki w krzakach, między drzewami, naprzeciwko poletka. Drugi (też w krzakach) pod ścianą.
Re: Złodziejskie zagadki.
Z uwagi na nikłe zainteresowanie, uznaję odpowiedź. Zadajesz.
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
- Yes... that is irrelevant.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5218
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Złodziejskie zagadki.
Co się dzieje z pracą kamery, kiedy Garrettem szybko skaczemy bokiem, nabierając wciąż prędkości?
Re: Złodziejskie zagadki.
O ile się nie mylę to jest tak:
Gdy Garrett nabiera prędkości, silnik gry głupieje. Uznaje, że dół (kierunek działania grawitacji) jest w kierunku, w którym skaczemy, przy odpowiedniej prędkości można stracić wszystkie punkty życia. Jako że Garrett jest zaimplementowany do stania w jednym kierunku - nogami w dół, głową w górę (pewnym wyjątkiem jest odchylenie od kąta podczas wychylania się), a nogi zawsze są ustawione w stronę spadania, tj. tam, dokąd ciągnie je grawitacja, kiedy system uznaje ją za działającą w bok, kamera obraca się, aby skorygować ustawienie postaci do tej, jaka została standardowo zaprogramowana. Następuje rotacja kamery w tej samej osi, w której działa wychylanie się, przeciwnie do zwrotu prędkości skakania.
Gdy Garrett nabiera prędkości, silnik gry głupieje. Uznaje, że dół (kierunek działania grawitacji) jest w kierunku, w którym skaczemy, przy odpowiedniej prędkości można stracić wszystkie punkty życia. Jako że Garrett jest zaimplementowany do stania w jednym kierunku - nogami w dół, głową w górę (pewnym wyjątkiem jest odchylenie od kąta podczas wychylania się), a nogi zawsze są ustawione w stronę spadania, tj. tam, dokąd ciągnie je grawitacja, kiedy system uznaje ją za działającą w bok, kamera obraca się, aby skorygować ustawienie postaci do tej, jaka została standardowo zaprogramowana. Następuje rotacja kamery w tej samej osi, w której działa wychylanie się, przeciwnie do zwrotu prędkości skakania.
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
- Yes... that is irrelevant.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5218
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Złodziejskie zagadki.
Łał! Opisałaś to kilkukrotnie bardziej szczegółowo, niż mogłem oczekiwać ^^ Gratulacje
Re: Złodziejskie zagadki.
Co odróżnia Cavadora od innych mechanistów?
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
- Yes... that is irrelevant.
Re: Złodziejskie zagadki.
Imię.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Złodziejskie zagadki.
Tego się nie spodziewałam, ale też w zasadzie się zgadza. Zadajesz
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
- Yes... that is irrelevant.
Re: Złodziejskie zagadki.
Ha, ha - to miał być joke. Ale skoro chcesz, żebym zadawał, to proszę (mam nadzieję, że tego jeszcze nie było - nie śledziłem wątku na przestrzeni lat).
W jednej z misji T2, w pierwotnej wersji gry, pojawia się taki oto symbol:
Pytanie - w której, co oznacza i dlaczego został usunięty z finalnej wersji gry?
P.S. Ciekawy też jestem prawidłowej odpowiedzi a propos Cavadora. Może chodzi o jego strój - tą "maskę gazową"?
W jednej z misji T2, w pierwotnej wersji gry, pojawia się taki oto symbol:
Pytanie - w której, co oznacza i dlaczego został usunięty z finalnej wersji gry?
P.S. Ciekawy też jestem prawidłowej odpowiedzi a propos Cavadora. Może chodzi o jego strój - tą "maskę gazową"?
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Złodziejskie zagadki.
Tak, chodziło mi właśnie o TĘ maskę.
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
- Yes... that is irrelevant.
Re: Złodziejskie zagadki.
OK, czuję się nieco lepiej, wiedząc, że nie cwaniaczyłem tak do końca...
A co do mojej zagadki - podpowiem, że chodzi o misję Running Interference.
Jak ktoś nie grał w wersję wcześniejszą niż 1.18 (no co Wy?!? ), to da się to wygóglować.
A co do mojej zagadki - podpowiem, że chodzi o misję Running Interference.
Jak ktoś nie grał w wersję wcześniejszą niż 1.18 (no co Wy?!? ), to da się to wygóglować.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.