Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.
Problem wyeliminowany Dzięki! Optymalizację używam zawsze, nigdy jednak nie używałem Light bo myślałem, że optymalizacja wszystko załatwia Teraz tylko pytanie w jakiej kolejności stosować
Jeśli będziesz mieć włączone "object light" i zrobisz optymalizację, to automatycznie policzy też światło. Ale generalnie nie ma takiej potrzeby, chyba, że chcesz często sprawdzać jak dana tekstura wygląda w świetle "naturalnym". Inna rzecz, że taka optymalizacja zabiera dużo czasu, oczywiście w zależności od stopnia skomplikowania mapy. Ja robię optymalizację aktualnie budowanego obszaru wraz z pełnym oświetleniem co jakieś 10 zapisów, a całej mapy co 30/50. Pomiędzy tymi zapisami pracuję w większości przy poleceniu "light_bright", co znacznie ułatwia orientację i pozwala dokładnie dopasowywać tekstury.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji