


Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł - proszę o dokładne opisanie


Moderator: peter_spy
Po co?Chyba wiecie poco
Kod: Zaznacz cały
NVOnscreenText (NVTrap)
Loads a book string and displays both the text and the quest variable that it specifies onscreen.
This behaves slightly differently from a standard book; rather than simply displaying the value of the string "page_0", it displays first the contents string "page_0", then the value of the quest variable specified in the string "QVar", and finally the contents of "page_1".
So, for example (assuming that the quest variable TestQVar is 54), the string file:
Page_0: "At present, the qvar is "
QVar: "TestQVar"
Page_1: ". Thank you for asking."
would be displayed as "At present, the qvar is 54. Thank you for asking."
You can also use Design Note parameters instead of a string file. Use the parameters NVPage_0, NVQVar, and NVPage_1. You can also use NVText instead of NVPage_0 for simple onscreen texts.
DobreMarzec pisze:
Moim skromnym zdaniem zarówno tarczki zdrowia jak i kryształ widzialności są normalnymi obiektami *.bin, na których opierają się w/w tekstury. Obiektami są też ksiażki [ w folderze books widać pliki bin -> po otwarciu w dowolnym edytorze 3d widać płaską tablicę ]. Możnaby pokombinowaćTimon pisze:nie mam pojęcia jak zlikwidować tę otoczkę.
Mówisz o problemie w oknie 3D czy w trybie gry? Niewykluczone, że sęk tkwi w oświetleniu, a raczej braku jego przeliczenia. Spróbuj też optymalizacji, no i pamiętaj, że DromEd nie lubi "dużych terenów" o rozmiarze boku powyżej 250 jednostek.Marzec pisze:(...) Zastanawia mnie, czy też macie tego typu problemy z teksturami co ja. W przypadku bardzo dużych terenów i ogromnych solidów tekstura zmienia wygląd, gdy stoimy od niej dosyć daleko. Gdy podejdziemy bliżej tekstura wygląda normalnie