Strona 6 z 6

Re: Dark Mod v2.09

: 07 lutego 2023, 21:50
autor: Leming
Zaratul pisze: 06 lutego 2023, 17:59 No to teraz 2.11 wersja wyszła. Dużo bugfixów, trochę usprawnień gameplayowych i porządna optymalizacja.
Jakaś rada jak to zainstalować w miarę optymalnie? Jest może gotowy kilku gigabajtowy plik instalacyjny?
Nie pamiętam kiedy ostatnio jakiś instalator instalował coś w tak ślimaczym tempie.
Po dwóch godzinach instalacji, kiedy pasek był mniej więcej w połowie, przerwało. Pobrało w tym czasie ok. 2 GB. Ponowiłem instalację... pobiera wszystko od nowa, pobrane pliki usunięte, rozmiar katalogu 33MB. :|

Re: Dark Mod v2.09

: 07 lutego 2023, 22:10
autor: Bruce
Dziwne. U mnie potrwało kilka minut. Podejrzewam u ciebie problem z internetem. Jutro jak wrócę z pracy to wrzucę ci już zainstalowanego Darkmoda.

Re: Dark Mod v2.09

: 08 lutego 2023, 08:02
autor: raven4444
Update z 2.10 do 2.11 to było coś w okolicy 400 MB i pobrało się bez dramy. Kiedyś dawno temu instalator był trochę nie ten teges i lubił odwalać cyrki, ale od jakiegoś czasu jest dopracowany i generuje równe ziobro problemów.

Re: Dark Mod v2.09

: 08 lutego 2023, 09:52
autor: peter_spy
Leming pisze: 07 lutego 2023, 21:50 Jakaś rada jak to zainstalować w miarę optymalnie?
Najprościej utworzyć katalog dla nowej wersji, przekopiować tylko pliki .pk4 z poprzedniej wersji i odpalić w tym miejscu instalator. Instalka wykryje pliki, które już masz, zrobi diffa i dociągnie / podmieni co trzeba.

Re: Dark Mod v2.09

: 08 lutego 2023, 15:26
autor: Leming
peter_spy pisze:Najprościej utworzyć katalog dla nowej wersji, przekopiować tylko pliki .pk4 z poprzedniej wersji i odpalić w tym miejscu instalator. Instalka wykryje pliki, które już masz, zrobi diffa i dociągnie / podmieni co trzeba.
To coś u mnie jakiś lewy ten instalator. Nie wierzę, że po pobraniu ponad połowy plików żaden z nich nie był kompletny, przez co instalator czyścił katalog i pobierał wszystko jeszcze raz od nowa. :|
A może była tam jakaś taka opcja defaultowa, która wymuszała takie pobieranie?

W każdym razie, po kilku próbach i naprawdę sporym oczekiwaniu wreszcie udało się pobrać wszystko bez zawieszenia się.
Wszystko już działa. :)

Re: Dark Mod v2.09

: 08 lutego 2023, 18:23
autor: Zaratul
Jak Raven powiedziała: przez tdm_installer.exe i 400 mb ściągnięte. Najpierw installer się u mnie aktualizował a następnie patch się ściągał.
Ale spoko, dobrze wiedzieć że wszystko działa. :)

Re: Dark Mod v2.09

: 11 lutego 2023, 16:32
autor: Leming
Może głupie pytanie, ale jest jakaś opcja, która automatycznie przeszukuje ciała ogłuszonych?
Czy trzeba kombinować z podnoszeniem ciał, rzucaniem pod różnym kątem i optycznie sprawdzać, czy jest coś przy pasku, czy nie.

Re: Dark Mod v2.09

: 11 lutego 2023, 18:22
autor: Zaratul
No właśnie nie ma auto loot bodies. Pamiętam że było to proponowane na forum ale odrzucono tą funkcje jako "anty immersyjną".

Re: Dark Mod v2.09

: 11 lutego 2023, 19:59
autor: Leming
Zaratul pisze: 11 lutego 2023, 18:22 No właśnie nie ma auto loot bodies. Pamiętam że było to proponowane na forum ale odrzucono tą funkcje jako "anty immersyjną".
Immersyjność kończy się w momencie, kiedy zatniesz się w jakiejś misji na dobre. Dopiero solucja misji na Youtube pokazuje, że klucz posiada ten jedyny strażnik, którego ogłuszyłeś, a nie przeszukałeś dostatecznie dokładnie. :|

Re: Dark Mod v2.09

: 11 lutego 2023, 20:29
autor: Zaratul
To prawda, nigdy nie rozumiałem tego argumentu developera o immersywność. Btw jeszcze raz napisałem o tym na forum TDM, zobaczymy co mi odpiszą. :)

Re: Dark Mod v2.09

: 05 marca 2024, 02:42
autor: Zaratul
https://wiki.thedarkmod.com/index.php?t ... n_TDM_2.12

DarkMod w wersji 2.12 jest dostępny. I tak, dodali autoloot bodies! :)