Strona 3 z 6

Re: Dark Mod

: 23 grudnia 2013, 19:16
autor: bob
Mixthoor pisze:A po co? Nie dajesz rady? Ciotujesz? ;)
Racja. A na poważnie to poznaję tego Dark Moda. Włączyłem najmniejszy stopień czułości (nearly blind), ale nie zauważyłem, żeby strażnicy byli mniej czuli. Natomiast po przełączeniu ze standardu na "hardcore" coś zauważyłem.

Tego, żeby strażnicy dokonali mordu dopiero po 6 uderzeniach nie da się ustawić?

Kody do tego modu (gry) istnieją?

Re: Dark Mod

: 23 grudnia 2013, 20:11
autor: Mixthoor
bob pisze:Tego, żeby strażnicy dokonali mordu dopiero po 6 uderzeniach nie da się ustawić?
Cholera, ja padam po 1! Moje ustawienia to:
AI Vision - Hardcore
Walka - Mistrz
Wytrychy - Ekspert

Polecam Ci 2 rozwiązania.
1 - misję treningową, gdzie musisz walczyć z coraz trudniejszymi przeciwnikami (lub 3 na raz). Możesz się wyćwiczyć.
2 - podczas misji w trakcie walki wskocz np. na łóżko. Wykorzystaj błąd gry i kąsaj ostrzem niczym żmija.
bob pisze:Kody do tego modu (gry) istnieją?
Wstydź się! Bob, nawet o to nie pytaj :P

Re: Dark Mod

: 23 grudnia 2013, 20:24
autor: bob
Mixthoor pisze:nawet o to nie pytaj :P
Czyli sugerujesz, że istnieją?

Re: Dark Mod

: 23 grudnia 2013, 20:44
autor: Mixthoor
Nie wiem i nie chcę wiedzieć :) Jak już drążysz temat, zerknij na DarkMod Wiki lub spytaj na ich forum. Chyba, że ktoś z pozostałych polskich łacherów/łacherek wie.

Re: Dark Mod

: 23 grudnia 2013, 21:02
autor: Flavia
Na pewno jest noclip, ale nie wiem, jak to włączyć. Na wiki pewnie będzie instrukcja.

Re: Dark Mod

: 23 grudnia 2013, 23:56
autor: ERH+

Re: Dark Mod

: 24 grudnia 2013, 20:10
autor: bob
W Thiefie gram złodziejem Garrettem. Kim w Dark Modzie i kim w Doom-ie 3? Nie chce mi się szukać u wujka Google.

Re: Dark Mod

: 25 grudnia 2013, 08:33
autor: Mixthoor
O ile się nie mylę, jest to Barrett z Bridgeport. Zamiast Zakonu Młotodzierżców i Mechanistów mamy Budowniczych z logiem scalonego młota i trybu.

Re: Dark Mod

: 25 grudnia 2013, 18:31
autor: Flavia
W każdej misji do TDM gra się kimś innym. Niektórzy autorzy dodają swoim postaciom małe biografie we wstępach czy opisach, inni nie fatygują się do nadania im imion. Ale np. w misjach Sothy gra się Thomasem Porterem, w misjach Melana kierujemy tym samym bezimiennym bohaterem, co w jego misjach do T1 i T2. I tak dalej.

A w Doomie 3 gra się Doomguy'em :-D

Re: Dark Mod

: 25 grudnia 2013, 19:02
autor: bob
Flavia pisze:W każdej misji do TDM gra się kimś innym. Niektórzy autorzy dodają swoim postaciom małe biografie we wstępach czy opisach, inni nie fatygują się do nadania im imion. Ale np. w misjach Sothy gra się Thomasem Porterem, w misjach Melana kierujemy tym samym bezimiennym bohaterem, co w jego misjach do T1 i T2. I tak dalej.

A w Doomie 3 gra się Doomguy'em :-D
Więc nie Barrett w przypadku co niektórych misji?

Re: Dark Mod

: 25 grudnia 2013, 21:12
autor: Mixthoor
Flavia pisze: w misjach Sothy gra się Thomasem Porterem
Jaka jest kolejność gry w te misje? Czy to bez różnicy?

Re: Dark Mod

: 25 grudnia 2013, 21:39
autor: Flavia
bob pisze:Więc nie Barrett w przypadku co niektórych misji?
Uhm, ja nawet nie wiem, kim jest Barrett i skąd Mix go wziął.
Mixthoor pisze:Jaka jest kolejność gry w te misje? Czy to bez różnicy?
Mandrasola, The Knighton Manor, The Beleaguered Fence, The Glenham Tower, The Transaction, The Phrase Book, The Lich Queen Demise.
Przez pierwsze kilka misji kolejność nie ma wielkiego znaczenia, od Glenham Tower zaczyna się główna intryga. Choć ja grałam bez kolejności i dało radę.

Re: Dark Mod

: 26 grudnia 2013, 02:47
autor: ERH+
Na Wiki zadali sobie nawet trud by opisać dwóch protagonistów do wyboru, ale pewnie mało kto zawędrował tego artykułu...
http://wiki.thedarkmod.com/index.php?ti ... Characters

Re: Dark Mod

: 27 grudnia 2013, 08:27
autor: Mixthoor
Widziałem, czytałem :P

Re: Dark Mod

: 29 grudnia 2013, 11:31
autor: Mixthoor
Czy ktoś z Was orientuje się, w jaki sposób są liczone te dziwne statystyki po zakończeniu misji? Raz mam wynik 150, raz 3. O co chodzi?

Re: Dark Mod

: 29 grudnia 2013, 12:40
autor: Zaratul
Mówisz o stealth score? Im mniej masz tych punktów tym lepiej bo jak ktoś Cię usłyszy\zobaczy to dostajesz punkty.Ale w tych statystykach powinna być też rozpiska w jaki sposób dostaje się te punkty,nie ma jej tam?

Re: Dark Mod

: 29 grudnia 2013, 12:59
autor: Mixthoor
Jest coś jak na tej ilustracji. Rozumiem, dzięki.

Re: Dark Mod

: 29 grudnia 2013, 14:44
autor: Zaratul
http://i3.photobucket.com/albums/y96/Ni ... -Stats.jpg

No jak wejdziesz w mission statistics to powinno ci się ukazać dokładne wytłumaczenie tego systemu punktacji.

Re: Dark Mod

: 31 grudnia 2013, 23:57
autor: Leming
Testuję i na razie zapowiada się ciekawie. Kilka pytań początkującego.

Jak włączyć jakikolwiek celownik? Nijak nie mogę podświetlić interesującego obiektu np. ciągle zaznacza mi się skrzynia a nie malutki pierścień wewnątrz a to jest strasznie upierdliwe, lub nijak nie mogę trafić w stos monet pośród innych frobowalnych obiektów.

Jak wyżej, ale do łuku. Bez celownika nijak nie mogę wycelować strzałą z liną, zwłaszcza na dalsze dystanse i muszę stosować load/save aż do trafienia, żeby nie stracić strzały.

O co chodzi z ogłuszaniem pałką? Stosując save/load na tym samym przeciwniku zauważyłem, że gdy uderzam przeciwnika od tyłu pałką, to czasem przeciwnik pada ogłuszony, a czasem przyjmuje uderzenie ale atakuje mnie. Czy mechanizm ogłuszania jest w pewien sposób losowy?

W jaki sposób działa mechanika wytrychów. Zauważyłem, że trzeba trzymać prawy przycisk myszy i gdy zapętli się cykl "stukania" to go puścić
i jak się uda to słychać zaskok zamka. A może robię to źle? Może powinienem myszą ruszać do tego jak przy np. blokowaniu?

Re: Dark Mod

: 01 stycznia 2014, 09:56
autor: raven4444
Celownika nie ma i właśnie jak ktoś za dużo obiektów dotykalnych wrzuci obok siebie to jest zgrzytanie zębów.

Też zauważyłem że właśnie niekiedy nie pada ogłuszony przeciwnik. Wiem że jak taki z nocnikiem na głowie ma miecz w ręce to nie idzie go ogłuszyć.

Trzymasz PPM i nasłuchujesz tych losowych klików i jak nadchodzi cisza naciskasz LPM trzymając PPM. I to powtarzasz do otwarcia. W opcjach masz chyba coś jak easy lockpick czy coś, chyba po 2 tych klikach sam się otwiera.

Re: Dark Mod

: 01 stycznia 2014, 11:04
autor: Leming
Czy jest jakaś opcja typu "auto-search bodies" jak w starych Thiefach?
Jak głupi utknąłem w misji "Mandrasola", gdyż jeden z nieprzytomnych przeciwników schował sakiewkę "pod siebie" i nie widziałem, że ona tam jest, a podnoszenie ciała nic nie dawało. Dopiero przypadkiem, gdy zacząłem bawić się w stosy ciał i rzucać je w różne miejsca, to zauważyłem, że coś tam ma przymocowanego do pasa (inna sprawa, że trochę zeszło, zanim ją podświetliłem - patrz problem braku celownika).

Re: Dark Mod

: 01 stycznia 2014, 11:20
autor: Mixthoor
Leming pisze:Jak włączyć jakikolwiek celownik? Nijak nie mogę podświetlić interesującego obiektu np. ciągle zaznacza mi się skrzynia a nie malutki pierścień wewnątrz a to jest strasznie upierdliwe, lub nijak nie mogę trafić w stos monet pośród innych frobowalnych obiektów.
Momentami jest to rzeczywiście upierdliwe, ale wystarczy pochylić się nieco do przodu (klawisz ALT), by sięgnąć po łup. Ja gram bez celowników, nawet nie wiem, czy jest opcja, by je włączyć.
Leming pisze:Jak wyżej, ale do łuku. Bez celownika nijak nie mogę wycelować strzałą z liną, zwłaszcza na dalsze dystanse i muszę stosować load/save aż do trafienia, żeby nie stracić strzały.
Celownik masz w łuku (analogicznie jak w TG, TMA). Jeśli chcesz potrenować strzelanie na długie dystanse, włącz misję treningową. Mi bardzo pomogła. W opcjach gry możesz włączyć zbliżanie, przy dłuższym celowaniu.
Leming pisze:O co chodzi z ogłuszaniem pałką? Stosując save/load na tym samym przeciwniku zauważyłem, że gdy uderzam przeciwnika od tyłu pałką, to czasem przeciwnik pada ogłuszony, a czasem przyjmuje uderzenie ale atakuje mnie. Czy mechanizm ogłuszania jest w pewien sposób losowy?
Nie losowy. Bardzo podobny do TG, TMA, choć nieco precyzyjniejszy. BJ walisz po głowie, nie karku, plecach itp. Oczywiście jeśli strażnicy mają ciężkie hełmofony, nie ogłuszysz ich. No i jeśli strażnik coś podejrzewa, również ciężej (albo wcale) nie można go ogłuszyć.
Leming pisze:W jaki sposób działa mechanika wytrychów. Zauważyłem, że trzeba trzymać prawy przycisk myszy i gdy zapętli się cykl "stukania" to go puścić i jak się uda to słychać zaskok zamka. A może robię to źle? Może powinienem myszą ruszać do tego jak przy np. blokowaniu?
Nie, korzystasz na zmianę z obu wytrychów. Gdy skończy się szeleszczenie i zgrzytanie, puszczasz klawisz otwierania. Zamek przeskoczy w kolejną zapadkę lub jeśli jest to zamek najniższego poziomu, otworzy się. Trudność otwierania zamków możesz zmienić w opcjach gry.
Leming pisze:Czy jest jakaś opcja typu "auto-search bodies" jak w starych Thiefach?
Jak głupi utknąłem w misji "Mandrasola", gdyż jeden z nieprzytomnych przeciwników schował sakiewkę "pod siebie" i nie widziałem, że ona tam jest, a podnoszenie ciała nic nie dawało. Dopiero przypadkiem, gdy zacząłem bawić się w stosy ciał i rzucać je w różne miejsca, to zauważyłem, że coś tam ma przymocowanego do pasa (inna sprawa, że trochę zeszło, zanim ją podświetliłem - patrz problem braku celownika).
Dlatego zanim ogłuszysz strażnika, spójrz, czy nie ma on czegoś u pasa (klucz, sakiewka). Z tego co kojarzę, auto-search nie istnieje.

Re: Dark Mod

: 01 stycznia 2014, 12:47
autor: Zaratul
Celownik masz do łuku ale trzeba go włączyć w opcjach gry.

Re: Dark Mod

: 03 stycznia 2014, 19:06
autor: Leming
Czy jest możliwość zmuszenia DarkModa aby dał się Alt-Tabować?
W tej chwili jest to jedyna pozycja, która nie chce się Alt-Tabować, a jest to dla mnie kłopot wyłączać za każdym razem DarkModa, jak tylko chcę, np. pilnie sprawdzić coś w przeglądarce.

Re: Dark Mod

: 03 stycznia 2014, 23:25
autor: Mixthoor
Dołączam się do pytania. Próbowałem, szukałem, ale póki co, nie znalazłem. Mi również by się przydała taka opcja. Tym bardziej, że FMki potrafią ładować się nieco dłużej, niż z DarkLoadera.