Na ktorym pietrze jest winda
Moderator: peter_spy
Na ktorym pietrze jest winda
Jak (najlepiej) zrobic taki wskaznik, ktory pokazalwalby, na ktorym pietrze znajduje sie winda?
Tak mysle, ze najlepiej byloby zrobic kilka roomow (jeden na kazde pietro), ktore wykrywalby, czy jest w nich winda.
Jesli np. w roomie na pierwszym pietrze byla by ona - to na wskazniku podswietlone zostaloby pierwsze pietro.
Tyle w teorii - nie wiem za bardzo jak to wykombinowac z linkami (cale moje doswiadczenia z nimi ograniczaja sie do SwitchLink/ControlDevice).
Tak mysle, ze najlepiej byloby zrobic kilka roomow (jeden na kazde pietro), ktore wykrywalby, czy jest w nich winda.
Jesli np. w roomie na pierwszym pietrze byla by ona - to na wskazniku podswietlone zostaloby pierwsze pietro.
Tyle w teorii - nie wiem za bardzo jak to wykombinowac z linkami (cale moje doswiadczenia z nimi ograniczaja sie do SwitchLink/ControlDevice).
Re: Na ktorym pietrze jest winda
zobacz tu :
http://thief-thecircle.com/dromed/displ ... ub=Stimuli
lub sposób prostszy ale mniej dokładny : połącz przyciski uruchamiające windę z odpowiednimi lampkami. Wada tego rozwiązania : wskaźnik trzeba ustawić na początku misji oraz będzi on pokazywał piętra przed przyjazdem
http://thief-thecircle.com/dromed/displ ... ub=Stimuli
lub sposób prostszy ale mniej dokładny : połącz przyciski uruchamiające windę z odpowiednimi lampkami. Wada tego rozwiązania : wskaźnik trzeba ustawić na początku misji oraz będzi on pokazywał piętra przed przyjazdem
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Na ktorym pietrze jest winda
Dzieki za rade, ale nie skorzystam bo chodzi mi o to, zeby czas czekajac na winde widzial na ktorym pietrze jest.
Ale ten pomysl z lampkami jest genialny - ja chcialem kombinowac ze zmiana tekstury :D
Ale ten pomysl z lampkami jest genialny - ja chcialem kombinowac ze zmiana tekstury :D
Re: Na ktorym pietrze jest winda
Jak wiadomo, można ustawić room, aby reagował na obecność gracza. Z tgo co wiem, room może również reagować na obecność konkretnego AI. Proponowałbym jakimś linkiem od attachmentu przyczepić AI do windy i dać mu właściwość Render Type" Not rendered
Re: Na ktorym pietrze jest winda
Nie można ustawić jakiegoś punktu, który by sprawdzał czy winda jest w tym miejscu i zwracałby ControlDevice? Z AI tak się da robić. AIWatchObj i wszystko można osiągnąć. Nie wiem jak z punktami.
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Na ktorym pietrze jest winda
Można zrobić też inaczej, a może nawet prościej z pomocą Sources&Receptrons...
- Utworzyć nowy stymulant
- Zrobić tak żeby obiekt windy generował ten stymulant (Source)
- W pobliżu pięter umieścić "detektory" reagujące na stymulant (Receptron), frobujące switcha który włącza daną lampkę.
Dodatkowa zaleta tego rozwiązania to to że można dowolnie ustawić "czułość" lampek, tzn. kiedy dana lampka wyświetla że winda jest w danym miejscu, detektory mogą nawet się częściowo pokrywać.
- Utworzyć nowy stymulant
- Zrobić tak żeby obiekt windy generował ten stymulant (Source)
- W pobliżu pięter umieścić "detektory" reagujące na stymulant (Receptron), frobujące switcha który włącza daną lampkę.
Dodatkowa zaleta tego rozwiązania to to że można dowolnie ustawić "czułość" lampek, tzn. kiedy dana lampka wyświetla że winda jest w danym miejscu, detektory mogą nawet się częściowo pokrywać.
Brothers in arms & beer...
Re: Na ktorym pietrze jest winda
O... brzmi nieźle!
Mógłbyś dać jakieś demko?
Pod System Shock 2, jeśli łaska.
Mógłbyś dać jakieś demko?
Pod System Shock 2, jeśli łaska.
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Na ktorym pietrze jest winda
Demko? Mogę coś sklecić, ale może w długi weekend znajdę chwilęInq pisze:O... brzmi nieźle!
Mógłbyś dać jakieś demko?
Pod System Shock 2, jeśli łaska.
Poza tym jaki SS2? Jeśli już to tylko pod T2.
Brothers in arms & beer...
Re: Na ktorym pietrze jest winda
Pojechales genialnego System Shocka...Poza tym jaki SS2?
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Na ktorym pietrze jest winda
Że co? Co to znaczy "pojechałem"?Inq pisze:Pojechales genialnego System Shocka...
Twierdzę tylko że demko, jeżeli już, mogę zrobić tylko i wyłącznie pod T2.
DromEda dla SS2 w życiu nie widziałem
Brothers in arms & beer...
Re: Na ktorym pietrze jest winda
Po co się o coś pytasz jeśli nawet nie zobaczysz co jest w odpowiedziach ? Podałem link do rozwiązania na stimach wraz z demkiem.Inq pisze:O... brzmi nieźle!
Mógłbyś dać jakieś demko?
)
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Na ktorym pietrze jest winda
Rzeczywiście, ja też nie zwróciłem uwagi, ale chyba wymyśliłem coś podobnegotimon pisze:Podałem link do rozwiązania na stimach wraz z demkiem.
Brothers in arms & beer...
Re: Na ktorym pietrze jest winda
ZobaczylemPo co się o coś pytasz jeśli nawet nie zobaczysz co jest w odpowiedziach ?
Po polsku lepiej rozumiem niz po angielsku i nie chcialo mi sie wszystkiego czytac, calego opisu dzialania skryptu...