Thievery Monthly Tournament
Thievery Monthly Tournament
W najbliższy piątek 29 maja o godzinie 18:00 rozpocznie się kolejna edycja turnieju organizowanego przez Gildię Tomcats. Zapraszamy do wzięcia udziału w tym turnieju lub oglądania rywalizacji drużyn biorących w nim udział. Do tej pory swoją chęć uczestnictwa wyraziło 10 graczy i nadal są przyjmowane kolejne zgłoszenia. Czas przyjmowania zgłoszeń upływa we wtorek 26 maja o godzinie 21:00, więc nie zostało już wiele czasu na podjęcie decyzji a im szybciej się to uczyni, tym więcej czasu będzie można przeznaczyć na przygotowania do turnieju.
Turnieje są organizowane z kilku powodów - wymienię te najważniejsze:
- chcemy żeby gracze współpracowali ze sobą dążąc do wygranej według przyjętej przez nich taktyki,
- chcemy przyciągnąć do gry graczy, którzy z różnych powodów nie pojawiają się na serwerach, bo np. chcieliby grać w drużynie, z którą mogą znaleźć wspólny język, nie odpowiada im gra tylko na własną rękę lub chcieliby spróbować gry taktycznej i zespołowej w pełnym tego słowa znaczeniu, a nie są w stanie osiągnąć tego podczas zwykłej gry,
- dzięki organizacji turniejów chcemy utrzymywać i powiększać aktywną grupę graczy.
Turnieje są organizowane z kilku powodów - wymienię te najważniejsze:
- chcemy żeby gracze współpracowali ze sobą dążąc do wygranej według przyjętej przez nich taktyki,
- chcemy przyciągnąć do gry graczy, którzy z różnych powodów nie pojawiają się na serwerach, bo np. chcieliby grać w drużynie, z którą mogą znaleźć wspólny język, nie odpowiada im gra tylko na własną rękę lub chcieliby spróbować gry taktycznej i zespołowej w pełnym tego słowa znaczeniu, a nie są w stanie osiągnąć tego podczas zwykłej gry,
- dzięki organizacji turniejów chcemy utrzymywać i powiększać aktywną grupę graczy.
Re: Thievery Monthly Tournament
Może się wypowiem,więc myślę tak,że trochę na biegu jest ten turniej i ta decyzja o TMT VI wprowadziła trochę chaosu,bo wszystko jest na czas,szybko wybrać drużynę,szybko wybrać mapę,szybko z organizować jakiś trening ale właściwie to też dobrze bo ostatnio na scenie TUT nie dzieje się nic ciekawego więc ta decyzja wprowadzi jakiś rozruch na scenie.
jednak szkoda że gra tylko 10 graczy,bo reszta z forum BCG albo płacze z powodu tego że przerwane zostały prace nad NB,albo czeka na TOD pomimo tego że nic nie zapowiada że się odbędzie.
jednak szkoda że gra tylko 10 graczy,bo reszta z forum BCG albo płacze z powodu tego że przerwane zostały prace nad NB,albo czeka na TOD pomimo tego że nic nie zapowiada że się odbędzie.
Re: Thievery Monthly Tournament
Doświadczenie podpowiada mi, że gracze lubią odkładać przygotowania na "potem" i te "potem" najczęściej wypada wtedy, kiedy nie ma już tyle czasu ile chciałoby się mieć, więc jeśli gracze mają mało czasu na przygotowanie się to paradoksalnie mogą być lepiej przygotowani niż gdyby mieli go dwa razy tyle.
Poza tym z moich obserwacji wynika, że nie wszystkie drużyny przygotowują się do turnieju, więc dużo czasu na przygotowania mogłoby z kolei dać zbyt dużą przewagę drużynom, które postanowiły się przygotować. Poza tym łatwiej jest określić czy będzie miało się czas na grę za tydzień niż za 2 tygodnie albo za miesiąc, więc teraz drużyny powinny powstać szybciej, a zanim nie powstaną to nie można ruszyć z przygotowaniami.
Już nie raz byłem świadkiem takiej sytuacji, gdy ktoś nie zgłasza chęci udziału tłumacząc to brakiem czasu a potem obserwuje przebieg całego turnieju...
Wydaje mi się, że niektórzy zupełnie niepotrzebnie stawiają sobie zbyt wygórowane warunki uczestnictwa w turnieju. Jeśli gracz wie, na czym polega gra w TUT w trybie Thieves vs. Guards, czyli wie jak grać strażnikiem i złodziejem oraz potrafi ustawić sobie loadout to taka wiedza wystarczy do gry w turnieju, a gdyby ktoś w ogóle nie znał map to wystarczyłoby zapoznać się z zadaniami złodziei na mapach wybranych do gry. Tym razem będzie to najprawdopodobniej 6 różnych map, więc w takim czasie jest to ilość do ogarnięcia.
Jeśli ktoś już wcześniej brał udział w jakimś turnieju Thievery to w ogóle nie powinien się zastanawiać, ale jeśli ktoś jest jeszcze niezdecydowany to powinien zadać sobie pytanie czy w najbliższy piątek o 18:00 będzie mógł włączyć Thievery. Jeśli tak to należy zgłosić się do turnieju, bo przecież nic się nie traci a tylko można zyskać.
Turniej organizuje się po to żeby gracze mogli czerpać więcej przyjemności z gry i robi się to dla zabawy a nie dla jakiegoś wymyślnego sprawdzianu.
Jak na Złodziejskie standardy 10 graczy to całkiem sporo. Jedna drużyna w turnieju powinna mieć od 2 do 4 graczy w zależności od całkowitej puli graczy oraz jej podzielności. Ja na pewno nie podjąłbym się organizacji turnieju z drużynami po 5 lub więcej graczy, ponieważ to przeczy całej idei turnieju. W rzeczywistości w takim turnieju grałoby 2-3 najlepiej obeznanych graczy z danej drużyny a reszta tylko przyglądałaby się a przecież nie o to w tym chodzi. Każdy gracz powinien mieć aktywny wpływ na rozgrywkę od początku do końca każdej rundy. Poza tym im więcej graczy jest na mapie tym trudniej jest zrealizować założoną taktykę i bardzo łatwo jest o nieporozumienie, co może skutkować stratami żyć i przegraną, więc taka gra znacznie prościej może się popsuć i przekształcić w zwykłą siekaninę.
Dla organizatora najwygodniej jest przeprowadzić turniej z 3 drużynami, bo gra toczy się wtedy tylko na jednym serwerze, więc można nagrać wszystkie mecze, a nie tylko te, które w danym momencie się obserwuje, nie trzeba martwić się o to czy na drugim serwerze jest wszystko w porządku albo czy przepustowość łącza jest wystarczająca dla wszystkich graczy i obserwatorów itd.
Czyli przykładowo dla 12 graczy z mojego punktu widzenia lepiej byłoby zrobić 3 drużyny po 4 graczy, ale dla graczy lepiej jest, gdy jest więcej drużyn, wtedy jest więcej gry i turniej jest ciekawszy. Ponadto przy parzystej liczbie drużyn nie ma długich przerw pomiędzy meczami, bo zawsze jest z kim grać. To znaczy, że nie trzeba czekać 2 godzin aż nasz przeciwnik skończy swój mecz żeby można było z nim zagrać.
Poza tym z moich obserwacji wynika, że nie wszystkie drużyny przygotowują się do turnieju, więc dużo czasu na przygotowania mogłoby z kolei dać zbyt dużą przewagę drużynom, które postanowiły się przygotować. Poza tym łatwiej jest określić czy będzie miało się czas na grę za tydzień niż za 2 tygodnie albo za miesiąc, więc teraz drużyny powinny powstać szybciej, a zanim nie powstaną to nie można ruszyć z przygotowaniami.
Już nie raz byłem świadkiem takiej sytuacji, gdy ktoś nie zgłasza chęci udziału tłumacząc to brakiem czasu a potem obserwuje przebieg całego turnieju...
Wydaje mi się, że niektórzy zupełnie niepotrzebnie stawiają sobie zbyt wygórowane warunki uczestnictwa w turnieju. Jeśli gracz wie, na czym polega gra w TUT w trybie Thieves vs. Guards, czyli wie jak grać strażnikiem i złodziejem oraz potrafi ustawić sobie loadout to taka wiedza wystarczy do gry w turnieju, a gdyby ktoś w ogóle nie znał map to wystarczyłoby zapoznać się z zadaniami złodziei na mapach wybranych do gry. Tym razem będzie to najprawdopodobniej 6 różnych map, więc w takim czasie jest to ilość do ogarnięcia.
Jeśli ktoś już wcześniej brał udział w jakimś turnieju Thievery to w ogóle nie powinien się zastanawiać, ale jeśli ktoś jest jeszcze niezdecydowany to powinien zadać sobie pytanie czy w najbliższy piątek o 18:00 będzie mógł włączyć Thievery. Jeśli tak to należy zgłosić się do turnieju, bo przecież nic się nie traci a tylko można zyskać.
Turniej organizuje się po to żeby gracze mogli czerpać więcej przyjemności z gry i robi się to dla zabawy a nie dla jakiegoś wymyślnego sprawdzianu.
Jak na Złodziejskie standardy 10 graczy to całkiem sporo. Jedna drużyna w turnieju powinna mieć od 2 do 4 graczy w zależności od całkowitej puli graczy oraz jej podzielności. Ja na pewno nie podjąłbym się organizacji turnieju z drużynami po 5 lub więcej graczy, ponieważ to przeczy całej idei turnieju. W rzeczywistości w takim turnieju grałoby 2-3 najlepiej obeznanych graczy z danej drużyny a reszta tylko przyglądałaby się a przecież nie o to w tym chodzi. Każdy gracz powinien mieć aktywny wpływ na rozgrywkę od początku do końca każdej rundy. Poza tym im więcej graczy jest na mapie tym trudniej jest zrealizować założoną taktykę i bardzo łatwo jest o nieporozumienie, co może skutkować stratami żyć i przegraną, więc taka gra znacznie prościej może się popsuć i przekształcić w zwykłą siekaninę.
Dla organizatora najwygodniej jest przeprowadzić turniej z 3 drużynami, bo gra toczy się wtedy tylko na jednym serwerze, więc można nagrać wszystkie mecze, a nie tylko te, które w danym momencie się obserwuje, nie trzeba martwić się o to czy na drugim serwerze jest wszystko w porządku albo czy przepustowość łącza jest wystarczająca dla wszystkich graczy i obserwatorów itd.
Czyli przykładowo dla 12 graczy z mojego punktu widzenia lepiej byłoby zrobić 3 drużyny po 4 graczy, ale dla graczy lepiej jest, gdy jest więcej drużyn, wtedy jest więcej gry i turniej jest ciekawszy. Ponadto przy parzystej liczbie drużyn nie ma długich przerw pomiędzy meczami, bo zawsze jest z kim grać. To znaczy, że nie trzeba czekać 2 godzin aż nasz przeciwnik skończy swój mecz żeby można było z nim zagrać.
Re: Thievery Monthly Tournament
Jeśli ktoś chciałby oglądać przebieg turnieju to proszę napisać o tym tutaj, bo w przeciwnym razie dostanie się na serwer będzie niemożliwe.
Re: Thievery Monthly Tournament
to takie zabezpieczenie żeby nie popełnić błędu który się wydarzył na TMT V,bo wejdzie ci taki Cagnerac i zepsuje cały mecz
Re: Thievery Monthly Tournament
Zakładam, że będą gdzieś dostępne filmiki AVI z gry po jej zakończeniu?Bandit pisze:Jeśli ktoś chciałby oglądać przebieg turnieju to proszę napisać o tym
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Re: Thievery Monthly Tournament
Team A: Grimmy, Kasto, MTJ vs. Team B: Alex-X-x, Getty, NiRa / Tafferoid
Videos:
[0] Team A (G) | [1] Team B (T) Round 1 (HighwayInn) (0:09:12) Score
[0] Team A (T) | [1] Team B (G) Round 2 (HighwayInn) (0:04:48) Score
[1] Team A (G) | [0] Team B (T) Round 3 (Theatre) (0:19:34) Score
[1] Team A (T) | [0] Team B (G) Round 4 (Theatre) (0:06:44) Score
Match Results:
Team A: 2
Team B: 2
Team A: Grimmy, Kasto, MTJ vs. Team C: Haxer557, Makao, nottis
Videos:
[0] Team A (G) | [1] Team C (T) Round 1 (Warehouse) (0:20:32) Score
[1] Team A (T) | [0] Team C (G) Round 2 (Warehouse) (0:05:33) Score
[1] Team A (G) | [0] Team C (T) Round 3 (SkeltstonHead) (0:11:53) Score
[0] Team A (T) | [1] Team C (G) Round 4 (SkeltstonHead) (0:10:02) Score
Match Results:
Team A: 2
Team C: 2
Team B: Alex-X-x, Getty, NiRa / Tafferoid vs. Team C: Haxer557, Makao, nottis
Videos:
[1] Team B (G) | [0] Team C (T) Round 1 (Gerome) (0:09:24) Score
[1] Team B (T) | [0] Team C (G) Round 2 (Gerome) (0:04:25) Score
[0] Team B (G) | [1] Team C (T) Round 3 (Aquatone) (0:12:27) Score
[1] Team B (T) | [0] Team C (G) Round 4 (Aquatone) (0:12:39) Score
Match Results:
Team B: 3
Team C: 1
Tournament Results:
1. Team B: 5 - Alex-X-x, Getty, NiRa / Tafferoid
2. Team A: 4 - Grimmy, Kasto, MTJ
3. Team C: 3 - Haxer557, Makao, nottis
Video Quality: 810 Kbps, 25.0 fps, 640x480, x264
Audio Quality: 128 Kbps, 44100 Hz, Stereo, Lame MP3
Videos:
[0] Team A (G) | [1] Team B (T) Round 1 (HighwayInn) (0:09:12) Score
[0] Team A (T) | [1] Team B (G) Round 2 (HighwayInn) (0:04:48) Score
[1] Team A (G) | [0] Team B (T) Round 3 (Theatre) (0:19:34) Score
[1] Team A (T) | [0] Team B (G) Round 4 (Theatre) (0:06:44) Score
Match Results:
Team A: 2
Team B: 2
Team A: Grimmy, Kasto, MTJ vs. Team C: Haxer557, Makao, nottis
Videos:
[0] Team A (G) | [1] Team C (T) Round 1 (Warehouse) (0:20:32) Score
[1] Team A (T) | [0] Team C (G) Round 2 (Warehouse) (0:05:33) Score
[1] Team A (G) | [0] Team C (T) Round 3 (SkeltstonHead) (0:11:53) Score
[0] Team A (T) | [1] Team C (G) Round 4 (SkeltstonHead) (0:10:02) Score
Match Results:
Team A: 2
Team C: 2
Team B: Alex-X-x, Getty, NiRa / Tafferoid vs. Team C: Haxer557, Makao, nottis
Videos:
[1] Team B (G) | [0] Team C (T) Round 1 (Gerome) (0:09:24) Score
[1] Team B (T) | [0] Team C (G) Round 2 (Gerome) (0:04:25) Score
[0] Team B (G) | [1] Team C (T) Round 3 (Aquatone) (0:12:27) Score
[1] Team B (T) | [0] Team C (G) Round 4 (Aquatone) (0:12:39) Score
Match Results:
Team B: 3
Team C: 1
Tournament Results:
1. Team B: 5 - Alex-X-x, Getty, NiRa / Tafferoid
2. Team A: 4 - Grimmy, Kasto, MTJ
3. Team C: 3 - Haxer557, Makao, nottis
Video Quality: 810 Kbps, 25.0 fps, 640x480, x264
Audio Quality: 128 Kbps, 44100 Hz, Stereo, Lame MP3
Ostatnio zmieniony 11 czerwca 2009, 13:34 przez Bandit, łącznie zmieniany 1 raz.
- grim_reaper
- Egzekutor
- Posty: 1871
- Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31
Re: Thievery Monthly Tournament
najs, oglądam sobie właśnie jakie błędy popełnialiśmy, ale i tak było nieźle, mieliśmy szczerze bardzo wyrównane szanse, po prostu mniej szczęścia i więcej chaotycznej gry w naszej drużynie. Niewiele nam brakowało na Warehouse przecież i tak samo na Skeltston, gdybym się nie spieszyła za bardzo.
Re: Thievery Monthly Tournament
W ToD można było sobie pozwolić na przegranie kliku rund a nawet całego meczu, a w TMT jedna przegrana mapa może zadecydować o zwycięstwie lub przegranej. Jeśli jakaś drużyna wygrywa TMT to znaczy, że naprawdę zasługuje na wygraną.
Cieszy mnie to, że gra była wyrówna i nie było drużyny dominującej oraz że o ostatecznym wyniku zadecydowała ostatnia runda.
Cieszy mnie to, że gra była wyrówna i nie było drużyny dominującej oraz że o ostatecznym wyniku zadecydowała ostatnia runda.
Re: Thievery Monthly Tournament
Ehh... trochę żałuję, że nie mogłem zagrać. Nie gniewajcie się.
Może następnym razem, ufam, że będzie?
[ Dodano: Nie 31 Maj, 2009 15:49 ]
Bandit, gratulacje za profesjonalne przygotowanie i poprowadzenie.
Może następnym razem, ufam, że będzie?
[ Dodano: Nie 31 Maj, 2009 15:49 ]
Bandit, gratulacje za profesjonalne przygotowanie i poprowadzenie.
- And...
- Remember to pick pocket of the party guests?
- Remember to pick pocket of the party guests?
Re: Thievery Monthly Tournament
Dzięki! Oczywiście, że odbędzie się kolejny turniej, tylko trzeba określić kiedy.
Trwa właśnie ankieta, w której można wybrać dzień, w którym miałby odbyć się TMT VII, ale tym razem z pewnymi zastrzeżeniami, więcej szczegółów tutaj.
Trwa właśnie ankieta, w której można wybrać dzień, w którym miałby odbyć się TMT VII, ale tym razem z pewnymi zastrzeżeniami, więcej szczegółów tutaj.
Re: Thievery Monthly Tournament
Najlepsze momenty z TMT VI ujęte w 10 minutach.
Plik źródłowy filmu - pobierz, jeśli chcesz obejrzeć ten film w wyższej jakości obrazu i dźwięku.
Plik źródłowy filmu - pobierz, jeśli chcesz obejrzeć ten film w wyższej jakości obrazu i dźwięku.
- Marzec
- Arcykapłan
- Posty: 1497
- Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
- Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska
- Kontakt:
Re: Thievery Monthly Tournament
wow... super sceny. Momentami było gorąco. Tylko następnym razem nie dawaj tylu fragów złodziei
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Thievery Monthly Tournament
Bardzo dobrze zmontowany filmik. Ale przede wszystkim widać, że nie ma samej "twardej" gry, że trafiają się czasem spontaniczne, śmieszne i niezwykłe sytuacje. Aczkolwiek profesjonalizm graczy mnie zadziwia, widać że są w stanie wykorzystać każdą wystającą krawędź i przeszkodę aby dany cel osiągnąć. Nowicjusz nie miałby czego u Was szukać.
Jako obserwatorowi wydawało mi się, że mimo iż jakieś zasady umowne istniały (zakaz biegania po krawędziach, blokowania przejść przedmiotami i ciałami, itp.) to wydawało mi się, iż co niektórzy nie stosowali się do zasad i stosowali (na mój gust) różne, chyba nie do końca uczciwe techniki.
Jako obserwatorowi wydawało mi się, że mimo iż jakieś zasady umowne istniały (zakaz biegania po krawędziach, blokowania przejść przedmiotami i ciałami, itp.) to wydawało mi się, iż co niektórzy nie stosowali się do zasad i stosowali (na mój gust) różne, chyba nie do końca uczciwe techniki.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Re: Thievery Monthly Tournament
Być może. Mnie się wydaje, że gracze powinni móc robić wszystko, na co pozwala gra. Jeśli coś jest no fair, to niech się graczom uniemożliwi stosowania takich zagrań. Dlaczego nie zatorować przejścia beczką, skoro jest taka możliwość? To nie powinno być bronione, albo powinno być zlikwidowane. To oczywiście moja subiektywna opinia.Leming pisze:ako obserwatorowi wydawało mi się, że mimo iż jakieś zasady umowne istniały (zakaz biegania po krawędziach, blokowania przejść przedmiotami i ciałami, itp.) to wydawało mi się, iż co niektórzy nie stosowali się do zasad i stosowali (na mój gust) różne, chyba nie do końca uczciwe techniki.
Świetny film.
Re: Thievery Monthly Tournament
Dzięki, dzięki... Od samego montażu ważniejsze jest to, jak nagrane są poszczególne sceny, co nie jest wcale takie proste, bo nie wystarczy tylko nacisnąć [Rec], ale trzeba także operować kamerą, zmieniać widoki pomiędzy graczami oraz ze względu na perspektywę i na dodatek trzeba to robić we właściwym momencie żeby móc pokazać szczegóły, które są najistotniejsze.
Gdybym mógł nagrywać dema to wtedy z pewnością robiłbym jeszcze lepsze filmy. A tak to przy nagrywaniu muszę improwizować i robić to na wyczucie oraz liczyć na to, że to, co w danej chwili obserwuję jest tym, co w ogóle warto jest nagrywać i że będzie potem można z tego zrobić jakiś fajny film.
Z tym profesjonalizmem to bez przesady... Są lepsi i słabsi gracze, ale czasami nawet ci słabsi są w stanie pokonać tych lepszych, więc nie jest to jakąś regułą, że turnieje wygrywają drużyny, w których są sami najlepsi gracze. Chociaż staramy się nie tworzyć takich drużyn, ale tak naprawdę to nigdy nie można być pewnym tego jak zgrają się ze sobą 3 różni gracze...
Co do zasad to staramy się nie narzucać żadnych ograniczeń żeby nie robić z tego jakiegoś wielkiego wydarzenia z regulaminem na kilka stron do wkucia na pamięć.
Nie jest wcale powiedziane, że nie można blokować przejść i ja nie jestem temu przeciwny, jedynie nie powinno się blokować przedmiotów jak loot lub przycisków, dźwigni itp. Ogólnie gracze są na tyle doświadczeni, że wiedzą jak mają grać i żadne zasady nie są nam potrzebne, problemy mogą pojawiać się tylko z nowymi graczami, ale tacy raczej niechętnie startują w turniejach, więc problem jest marginalny albo nie ma go wcale.
Na koniec przypomnę, że w ten piątek zostanie rozegrany kolejny turniej (start o 18:20) i jeśli ktoś chce być obserwatorem to muszę znać jego IP żeby móc dopuścić taką osobę na serwery, bo tym razem będą 2. Zapraszamy.
[ Dodano: Sro 17 Cze, 2009 19:29 ]
Gdybym mógł nagrywać dema to wtedy z pewnością robiłbym jeszcze lepsze filmy. A tak to przy nagrywaniu muszę improwizować i robić to na wyczucie oraz liczyć na to, że to, co w danej chwili obserwuję jest tym, co w ogóle warto jest nagrywać i że będzie potem można z tego zrobić jakiś fajny film.
Z tym profesjonalizmem to bez przesady... Są lepsi i słabsi gracze, ale czasami nawet ci słabsi są w stanie pokonać tych lepszych, więc nie jest to jakąś regułą, że turnieje wygrywają drużyny, w których są sami najlepsi gracze. Chociaż staramy się nie tworzyć takich drużyn, ale tak naprawdę to nigdy nie można być pewnym tego jak zgrają się ze sobą 3 różni gracze...
Co do zasad to staramy się nie narzucać żadnych ograniczeń żeby nie robić z tego jakiegoś wielkiego wydarzenia z regulaminem na kilka stron do wkucia na pamięć.
Nie jest wcale powiedziane, że nie można blokować przejść i ja nie jestem temu przeciwny, jedynie nie powinno się blokować przedmiotów jak loot lub przycisków, dźwigni itp. Ogólnie gracze są na tyle doświadczeni, że wiedzą jak mają grać i żadne zasady nie są nam potrzebne, problemy mogą pojawiać się tylko z nowymi graczami, ale tacy raczej niechętnie startują w turniejach, więc problem jest marginalny albo nie ma go wcale.
Na koniec przypomnę, że w ten piątek zostanie rozegrany kolejny turniej (start o 18:20) i jeśli ktoś chce być obserwatorem to muszę znać jego IP żeby móc dopuścić taką osobę na serwery, bo tym razem będą 2. Zapraszamy.
[ Dodano: Sro 17 Cze, 2009 19:29 ]
To nie jest takie proste, łatwiej powiedzieć, a dużo trudniej zrobić, a niektóre rzeczy są wręcz niemożliwe do zakazania, bo musiałbym grzebać komuś na kompie żeby wszystkiego dopilnować... Ale ogólnie rzecz ujmując masz oczywiście rację.Spidey pisze:Jeśli coś jest no fair, to niech się graczom uniemożliwi stosowania takich zagrań. Dlaczego nie zatorować przejścia beczką, skoro jest taka możliwość? To nie powinno być bronione, albo powinno być zlikwidowane. To oczywiście moja subiektywna opinia.
Re: Thievery Monthly Tournament
Jako, że jestem z Banditem w drużynie, dołączam się do zaproszenia. Wszyscy mile widziani. Potrzebujemy nowych dusz w tej grze; szkoda, że tak wielu rezygnuje po kilku godzinach (minutach!), zdesperowani gracze są odstraszeni poziomem rozgrywki (fakt, gra jest trudna - najtrudniejsza jaką znam - ale warta gromnicy), a szkoda, bo thievery to zabawa do której zawsze się wraca. I to zawsze z przyjemnością.Na koniec przypomnę, że w ten piątek zostanie rozegrany kolejny turniej (start o 18:20) i jeśli ktoś chce być obserwatorem to muszę znać jego IP żeby móc dopuścić taką osobę na serwery, bo tym razem będą 2. Zapraszamy.
Coś czuję, że będzie widowiskowo podczas tmt vii.
- And...
- Remember to pick pocket of the party guests?
- Remember to pick pocket of the party guests?
- grim_reaper
- Egzekutor
- Posty: 1871
- Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31
Re: Thievery Monthly Tournament
Jak nikt tego nie nagra, to bedzie to bardzo hermetyczne widowisko Beda jaja jak berety xDBlack_Fox pisze:Coś czuję, że będzie widowiskowo podczas tmt vii.
Re: Thievery Monthly Tournament
A no właśnie jakby ktoś chciał nagrywać to zapraszamy, bo ja tym razem gram i organizuję jednocześnie, więc nie nagrywam, bo nie jestem w stanie tego robić.
Re: Thievery Monthly Tournament
Gratulacje 1 miejsca. ;p
Życie ciągle uświadamia nas, jak mało o nim wiemy..
Re: Thievery Monthly Tournament
To był chyba najgorszy dzień w całym roku do organizacji turnieju, bo z połowę graczy bolała głowa (pogoda?) albo coś innego, włączając w to mnie... Respekt dla graczy za to, że chciało nam się tak grać!
Re: Thievery Monthly Tournament
Skoro bolała Was wtedy głowa, to nie chcę wiedzieć jak gracie normalnie.To był chyba najgorszy dzień w całym roku do organizacji turnieju, bo z połowę graczy bolała głowa (pogoda?) albo coś innego, włączając w to mnie... Respekt dla graczy za to, że chciało nam się tak grać!
Trochę tech probs też było - raz tego nie było, raz tamtego...
Człowiek, który uczy się tylko tego, co inni już wiedzą, podobny jest w ignorancji do osoby, która nie uczy się w ogóle. ~Kronika Pierwszego Wieku
- grim_reaper
- Egzekutor
- Posty: 1871
- Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31
Re: Thievery Monthly Tournament
Mnie sie tam podobal turniej Chociaz dalismy ze Sly'em tylka jako (L)admini , wyszlo nam lepiej niz sie spodziewalam, no i co 5 teamow to nie 3 .
PS. To co w koncu z tym TDQ? W poniedzialek bedzie?
PS. To co w koncu z tym TDQ? W poniedzialek bedzie?
Re: Thievery Monthly Tournament
Więc wchodź na serwery codziennie i oglądaj.Spidey pisze:Skoro bolała Was wtedy głowa, to nie chcę wiedzieć jak gracie normalnie.
Na przykład ja nieźle dałem ciała na turnieju.
Zawsze mogło być gorzej, no ale...
Mimo wszystko zabawa była przednia. I nasza drużyna (team b: aldaris, Bandit, Black_Fox) - nieskromnie się chwaląc - ma pierwsze miejsce.
- And...
- Remember to pick pocket of the party guests?
- Remember to pick pocket of the party guests?