Jest możliwość aby wprowadzić DM w TUT ale bez możliwości zabijania AI.
Od dawien dawna wiadomo, że jeśli jest DM na serwerze to oznacza to latanie za AI i próbę uratowania ich życia, zamiast zająć się ważniejszymi sprawami czyli obrony objective'ów.
Wpadliśmy z Banditem na pomysł aby wprowadzić strzały w normalnych cenach (bądź lekko zmodyfikowane) i była możliwość zabijania Graczy a nie AI. W ten sposób powstanie nowa taktyka gry która polegać będzie na eliminacji graczy. AI będą w 100% bezpieczne na strzały.
Jak to zrobić?
Ustawić życie na AI np na 100.000 HP.
Jak wiadomo, kiedyś na serwerze był licznik zadawanych obrażeń na przeciwników. Jak był udany KO to obrażenia liczyły się w paru milionach.
Chodzi o to, aby AI były nieśmiertelne na strzały ale nadal podatne na ogłuszenie.
Z tego co mi wiadomo, gracz nie przejmuje HP od AI bo np jak AI był ranny to gracz pojawia się z full życiem.
Obrażenia strzał były by jak dawniej czyli 29 front i 59 back damage.
Wszystko jest do zrobienia tylko zanim zacznie się cokolwiek robić to chciałem spytać co wy myślicie o tym pomyśle? Domyślam się, że wiele osób pomyśli sobie "o man, Agnar'a nie było szmat czasu, aż nagle się pojawia, żeby zrobić roz**** na serwerach i będzie chciał znowu wprowadzić to DM". Na pewno uważacie, że dobrze jest jak jest, ale mi mimo wszystko czegoś brakuje. Cała gra polega na rush i kto pierwszy ten lepszy, a Thief mimo wszystko zawsze też polegał na możliwości zabijania. Chodzi mi też o urozmaicenie rozgrywki i tyle.
Co wy na to? Czekam na pozytywne, neutralne i negatywne odpowiedzi.
