The Dark Mod 1.0

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Awatar użytkownika
Arcturus
Bełkotliwiec
Posty: 35
Rejestracja: 30 grudnia 2007, 22:43

The Dark Mod 1.0

Post autor: Arcturus »

I oto nadszedł ten dzień. Dostępna jest wersja beta Darkmoda, przy tworzeniu którego miałem przyjemność uczestniczyć. Więcej informacji znajdziecie na:

http://www.thedarkmod.com/
http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... ost1918675
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: Bandit »

Czy to oznacza, że nadszedł czas na upublicznienie ukrytego działu? :luk
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Arcturus
Bełkotliwiec
Posty: 35
Rejestracja: 30 grudnia 2007, 22:43

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: Arcturus »

Chyba można? Rzadko tam zaglądałem.
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: Nivellen »

O jasny gwint! Z wrażenia mało nie zleciałem ze stołka! Cicho było ostatnio, żadnych nowych wieści aż tu nagle taka niespodzianka :rad

Edycja:
Aby ściągnąć tego potwora, musicie się uzbroić w cierpliwość. U mnie na neo 6mb/s trwa to już prawie 1,5 godziny a mam dopiero około 850 mb na dysku.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2565
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: Leming »

Widać oficjalna strona projektu przeżywa oblężenie gdyż cały czas widzę:
Service Unavailable

Ponieważ i tak tego nie odpalę u siebie, to mam pytanie. Są jakieś oficjalne linki do oficjalnych gameplayów z tej wersji DarkModa? Czy trzeba sobie szukać na youtube we własnym zakresie?
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1494
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: Marzec »

To ja może zacytuję swoją miniaturkę na n-k:

Obrazek

ME WANT!

Głupio się przyznać, ale wygląda na to, że nadeszła pora, by zakupić Dooma 3. Jakie wydanie PL polecacie? (jeśli są różne wersje pudełkowe)
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: peter_spy »

Właśnie ściągam, ale nie podoba mi się idea tego całego updatera, powinien być też plik na filefroncie czy gdzieś. Natomiast miło, że jest wersja torrent: http://www.strangebedfellows.de/torrent ... od.torrent
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: Nivellen »

Marzec pisze:Głupio się przyznać, ale wygląda na to, że nadeszła pora, by zakupić Dooma 3. Jakie wydanie PL polecacie? (jeśli są różne wersje pudełkowe)
Z tego co wiem, jest tylko jedna wersja PL. Fanmisje z nią działają, więc i edytor powinien.
Wczoraj ok. 23 po ponad 5 godzinnym ściąganiu, updater zakończył działalność :zdw Waga pliku 1,4 GB. Faktycznie powinni wrzucić całą paczkę na jakiś szybki serwer. Bałem się, że przerwa w transferze skończy się zasysaniem całości od początku.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: peter_spy »

Bałem się, że przerwa w transferze skończy się zasysaniem całości od początku.
Nie powinna, updater jest tak skonstruowany, że ma listę plików, jak widzi że coś jest to nie ściąga od nowa :) Ale i tak wolę mieć całą paczkę w torrencie, wrzucę ją sobie na dysk z dłubaniem w 3d i będę miał kopię gotową do instalki.
bari
Paser
Posty: 204
Rejestracja: 21 lutego 2004, 12:05
Lokalizacja: wa-wa

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: bari »

Mam pytanie :wes , Czy w tym modzie jest tylko jedna misja trenningowa?? jak ją uruchomić? ja próbowałem z konsoli dooma ale to nic nie dało.. :(
Czy saint Lucia trzeba sobie zassać osobno??
bari
Paser
Posty: 204
Rejestracja: 21 lutego 2004, 12:05
Lokalizacja: wa-wa

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: bari »

Już mam :) po prostu zapomniałem skopiować folderu "fms"..
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: Zaratul »

Właśnie TDM się ściąga.Ściąganie 1,5 GB trochę potrwa.Jestem tego ciekaw jak oni ulepszyli i dopracowali Dark Moda od czasu Tears of Saint Lucia.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
ERH+
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: ERH+ »

Jestem trochę nie w temacie, więc chciałbym spytać co takiego jest w tym modzie -poza odmiennością? Czy dobrze zgaduję że chodzi o próbę połączenia zaszytego w Doomie multiplayera z estetyką fanmisji na miarę T3?
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Awatar użytkownika
Arcturus
Bełkotliwiec
Posty: 35
Rejestracja: 30 grudnia 2007, 22:43

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: Arcturus »

ERH+ pisze:Czy dobrze zgaduję że chodzi o próbę połączenia zaszytego w Doomie multiplayera z estetyką fanmisji na miarę T3?
Nie, multiplayera nie ma nawet w planach, przynajmniej na razie. Darkmod to zestaw narzędzi do tworzenia misji single player w stylu podobnym do Thiefa. Zestaw zawiera nowe modele, tekstury, AI etc. i jest to nie tyle modyfikacja Dooma 3 co zupełnie nowa gra na bazie jego silnika. Oprócz tego rozwijany jest edytor do tworzenia misji: DarkRadiant.

Do ściągnięcia jest już kilka map stworzonych przy pomocy Darkmoda i mamy nadzieję, że powstanie ich dużo więcej.
Awatar użytkownika
Paweuek
Gniew-Amon
Posty: 1879
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 12:25
Lokalizacja: Cytadela

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: Paweuek »

Bosko, półtora giga zeszło, a okazało się, że D3 mam oryginalne inaczej ^^ Da się to w takim wypadku uruchomić? ^^ Czy powinienem raczej zapytać na darkfate.ru ^^
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: Zaratul »

Paweuek pisze:Bosko, półtora giga zeszło, a okazało się, że D3 mam oryginalne inaczej ^^ Da się to w takim wypadku uruchomić? ^^ Czy powinienem raczej zapytać na darkfate.ru ^^
Eeee no ja też mam trochę mniej oryginalnego Dooma 3 a mi działa. :-D Masz najnowszego patcha? Bo jeśli nie to w wikipedii Dark Moda w "instalation" masz linka do patcha.

Co do Dark Moda...to naprawdę jest super.Włączanie FMek zrobili tak jak w GarretLoaderze czyli trzeba "zainstalować" je przed włączeniem.Trening jest bardzo dobry,wyjaśnia wszystkie aspekty gry.Na uwagę zasługuje rewelacyjnie zrobiony lockpicking,jest to połączenie T1 i T2(otwieranie w FPP,2 rodzaje wytrychów)+trzeba w odpowiednim momencie puścić klawisz użycia i polegać na dźwięku zapadek,na papierze wygląda to banalnie ale w grze to jest zrobione zajebiście.Walka wręcz zgodnie z obietnicami wygląda jak w Mount and Blade czyli jest dobrze,przeciwnicy są dużo bardziej wymagający i teraz jest naprawdę trudno kogoś pokonać.Powiem jeszcze że wróciły rope arrowy i....można się huśtać na nich! Na razie przeszedłem jedną FMkę i zacząłem drugą.Kto nie grał niech się nie zastanawia i gogogogo! Niech ściąga Dark Moda.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
bari
Paser
Posty: 204
Rejestracja: 21 lutego 2004, 12:05
Lokalizacja: wa-wa

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: bari »

To są fanmisje dołączone do tego moda??
Awatar użytkownika
Arcturus
Bełkotliwiec
Posty: 35
Rejestracja: 30 grudnia 2007, 22:43

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: Arcturus »

bari pisze:To są fanmisje dołączone do tego moda??
Misje są osobno, znajdziesz je tu: http://www.mindplaces.com/darkmod/missions.php
bari
Paser
Posty: 204
Rejestracja: 21 lutego 2004, 12:05
Lokalizacja: wa-wa

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: bari »

super :) ...thx Arcturus
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: Nivellen »

Ludzie! Mylicie pojęcia! Dark Mod to nie jest zbiór fanmisji, tylko edytor z przygotowanymi referencyjnymi materiałami jak AI, tekstury, obiekty, aby rzesza fanów mogła budować nowe fm-ki na silniku "id Tech 4".

Jeśli ktoś chce grać w fm-ki zrobione w Dark Modzie, może je równie dobrze ściągnać i odpalać mając jedynie zainstalowaną grę Doom 3 w wersji "spaczonej" do 1.3.1.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Arcturus
Bełkotliwiec
Posty: 35
Rejestracja: 30 grudnia 2007, 22:43

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: Arcturus »

Nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem Nivellen, ale dla jasności. Żeby odpalić misję trzeba mieć Dooma 3 z najnowszym patchem oraz ściągnięte wszystkie pliki moda (1.4 GB). Pliki te są potrzebne zarówno do odpalenia gotowych misji jak i do tworzenia swoich własnych. Same misje zajmują niewiele - tyle ile pliki mapy czyli max kilkadziesiąt MB, chyba, że autor doda jakieś własne tekstury czy modele.

Tak jak napisałeś DarkMod nie jest zbiorem misji, lecz zestawem narzędzi do tworzenia takowych. Przy jego pomocy tak zwani betamapperzy jeszcze przed premierą zaczęli tworzyć własne mapy i część z nich można już ściągnąć.
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: Zaratul »

Nivellen pisze:Ludzie! Mylicie pojęcia! Dark Mod to nie jest zbiór fanmisji, tylko edytor z przygotowanymi referencyjnymi materiałami jak AI, tekstury, obiekty, aby rzesza fanów mogła budować nowe fm-ki na silniku "id Tech 4".

Jeśli ktoś chce grać w fm-ki zrobione w Dark Modzie, może je równie dobrze ściągnać i odpalać mając jedynie zainstalowaną grę Doom 3 w wersji "spaczonej" do 1.3.1.
I tu się mylisz bo misje mają po kilka\kilkanaście MB.Wszystkie tekstury,modele,dźwięki i reszte zawiera Dark Mod więc musisz go mieć żeby grać w FMki.Doom 3 to wystarczał do tych dwóch FMek które były stand alone czyli ST Lucia i Thiefes Den.Tak jak mówiłem Dark Mod działa jak Garrettloader.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: Nivellen »

A widzisz jakieś jeszcze, godne uwagi? Miałem na myśli właśnie te dwie, które wymieniłeś. Póki co, jeszcze daleko do wysypu fanmisji, więc nie wiem, czy jest sens ściągać tak duży plik, jeśli nie będzie się go wykorzystywać do tworzenia własnej misji.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: Bukary »

Tak, jest sens w pobieraniu tego pliku (a właściwie plików). I właśnie to robię. :)

Dark Mod zmienił się znacznie od czasów Świętej Łucji. To już nie to samo. A poza tym dostępne są trzy nowe misje + spora misja treningowa.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: The Dark Mod 1.0

Post autor: Nivellen »

To przepraszam za moje błędne sugestie :wst zwracam honor :mru Zaraz biorę się za owe fanmisje, mniam :wes
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
ODPOWIEDZ