Animacja Garreta w T3

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Speaktrap
Bełkotliwiec
Posty: 14
Rejestracja: 17 czerwca 2008, 18:23
Lokalizacja: Kętrzyn

Animacja Garreta w T3

Post autor: Speaktrap »

Nie wiem czy to jest odpowiedni dział... ale dobra.

Czy ktoś wpadł na to, co zrobić aby Garret nie odwracał się plecami do gracza, tylko poruszał się podobnie jak w Splinter Cellu? Chodzi oczywiście do T3.
I nie chodzi mi tylko o trzecią perspektywę, ale i w pierwszej było by to bardziej realistyczne, gdyby tylko głowę odwracał (bo w FPS jej nie widać, tylko się nią jest).

Przy czym wątpie, aby to był w T3Anims.ini...
Obrazek
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Animacja Garreta w T3

Post autor: peter_spy »

O ile mnie pamięć nie myli to takie rzeczy jak praca kamery i postać Garretta są zakodowane na sztywno i nie bardzo jest co zmieniać. Należałoby zrobić nową postać, zrigować ją i wyeksportować do T3 wraz ze wszystkimi animacjami, a następnie przypisać do archetypu PlayerGarrett - o ile to ostatnie się w ogóle daje zrobić. Sama edycja plików .ini to za mało.
Speaktrap
Bełkotliwiec
Posty: 14
Rejestracja: 17 czerwca 2008, 18:23
Lokalizacja: Kętrzyn

Re: Animacja Garreta w T3

Post autor: Speaktrap »

W takim razie mam jeszcze jedno pytanko (aby już nie tworzyć niepotrzebnie nowego tematu). W T3Anims.ini jak się zmieni index FirstPerson na ten sam, co ma ThirdPerson, otrzymuje się realistyczne ruchy kamery, ale... nie da się strzelać z łuku. Sprawdzcie, dlaczego => Da się coś z TYM zrobić?
Obrazek
ODPOWIEDZ