Strona 1 z 1

Animacja Garreta w T3

: 13 lipca 2010, 14:21
autor: Speaktrap
Nie wiem czy to jest odpowiedni dział... ale dobra.

Czy ktoś wpadł na to, co zrobić aby Garret nie odwracał się plecami do gracza, tylko poruszał się podobnie jak w Splinter Cellu? Chodzi oczywiście do T3.
I nie chodzi mi tylko o trzecią perspektywę, ale i w pierwszej było by to bardziej realistyczne, gdyby tylko głowę odwracał (bo w FPS jej nie widać, tylko się nią jest).

Przy czym wątpie, aby to był w T3Anims.ini...

Re: Animacja Garreta w T3

: 14 lipca 2010, 10:25
autor: peter_spy
O ile mnie pamięć nie myli to takie rzeczy jak praca kamery i postać Garretta są zakodowane na sztywno i nie bardzo jest co zmieniać. Należałoby zrobić nową postać, zrigować ją i wyeksportować do T3 wraz ze wszystkimi animacjami, a następnie przypisać do archetypu PlayerGarrett - o ile to ostatnie się w ogóle daje zrobić. Sama edycja plików .ini to za mało.

Re: Animacja Garreta w T3

: 18 lipca 2010, 20:18
autor: Speaktrap
W takim razie mam jeszcze jedno pytanko (aby już nie tworzyć niepotrzebnie nowego tematu). W T3Anims.ini jak się zmieni index FirstPerson na ten sam, co ma ThirdPerson, otrzymuje się realistyczne ruchy kamery, ale... nie da się strzelać z łuku. Sprawdzcie, dlaczego => Da się coś z TYM zrobić?