Animacja Garreta w T3
: 13 lipca 2010, 14:21
Nie wiem czy to jest odpowiedni dział... ale dobra.
Czy ktoś wpadł na to, co zrobić aby Garret nie odwracał się plecami do gracza, tylko poruszał się podobnie jak w Splinter Cellu? Chodzi oczywiście do T3.
I nie chodzi mi tylko o trzecią perspektywę, ale i w pierwszej było by to bardziej realistyczne, gdyby tylko głowę odwracał (bo w FPS jej nie widać, tylko się nią jest).
Przy czym wątpie, aby to był w T3Anims.ini...
Czy ktoś wpadł na to, co zrobić aby Garret nie odwracał się plecami do gracza, tylko poruszał się podobnie jak w Splinter Cellu? Chodzi oczywiście do T3.
I nie chodzi mi tylko o trzecią perspektywę, ale i w pierwszej było by to bardziej realistyczne, gdyby tylko głowę odwracał (bo w FPS jej nie widać, tylko się nią jest).
Przy czym wątpie, aby to był w T3Anims.ini...