Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w grze
Moderator: peter_spy
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Twoja praca nadal budzi zainteresowanie. Nie tylko na tym forum.
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Hej,
Udało mi się zaimportować moją pierwszą animację do silnika Thiefa.
Jest mały problem z rękami i nogami zapadającymi się lekko pod ziemię - mam nadzieję, że dam radę obczaić o co chodzi. Ale ogólnie działa.
No, nic - teraz muszę to wszystko dopicować i wreszcie ukończyć!
Udało mi się zaimportować moją pierwszą animację do silnika Thiefa.
Jest mały problem z rękami i nogami zapadającymi się lekko pod ziemię - mam nadzieję, że dam radę obczaić o co chodzi. Ale ogólnie działa.
No, nic - teraz muszę to wszystko dopicować i wreszcie ukończyć!

Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Wygląda fantastycznie, to teraz poprosimy wersję dla postaci mających więcej polygonów niż kartka papieru 
Tak czy inaczej, nawet na starych Thiefowych kukiełkach wygląda to imponująco, nie przerywaj prac i ciągnij projekt do końca
Dobrze, że chociaż w Dromedzie można coś osiągnąć w tej dziedzinie, w TDS nie umiem nawet zrobić powiewającej flagi...

Tak czy inaczej, nawet na starych Thiefowych kukiełkach wygląda to imponująco, nie przerywaj prac i ciągnij projekt do końca

Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Świetne!
Wielkie brawa dla Pana animatora. Tak trzymać! Szczerze mówiąc, liczę na jakiś tutorial kiedyś, kiedyś... 



Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Dzięki.
Na wypasione modele z milionowym polycountem też przyjdzie czas.
Ale chorągiewki to też bym nie dał rady zrobić. Chyba, że taką plastikową - poruszającą się lewo-prawo...
@Paweuek - tak, tutoriale też są przewidziane.
Na wypasione modele z milionowym polycountem też przyjdzie czas.

Ale chorągiewki to też bym nie dał rady zrobić. Chyba, że taką plastikową - poruszającą się lewo-prawo...
@Paweuek - tak, tutoriale też są przewidziane.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Szacun,czekamy... 

Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Dzięki. Nie zawiodę!. 

Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Tak z ciekawości pytam: Jak tam prace?
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Poza tym, że czasu mało, to prace idą ciągle do przodu. Jak to się mówi - im głębiej w las, tym więcej drzew. Ale już widać światło przebłyskujące przez najdalsze konary...
Ostatnio konwertowałem modele postaci dla jakichś gości z SS2, tak więc dorobiłem przy okazji support dla różnych gier/modów. Jak już się to ukaże, to będzie to rozwiązanie pełne i w miarę intuicyjne.
Wracam do prac od przyszłej środy, ale terminu ukończenia jeszcze nie podaję.
Ostatnio konwertowałem modele postaci dla jakichś gości z SS2, tak więc dorobiłem przy okazji support dla różnych gier/modów. Jak już się to ukaże, to będzie to rozwiązanie pełne i w miarę intuicyjne.
Wracam do prac od przyszłej środy, ale terminu ukończenia jeszcze nie podaję.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
No i git. Trzymamy kciuki. Napisz za jakiś czas, jak Ci idzie. Powodzenia.
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Pomału wkraczam w fazę beta - czy jest ktoś chętny do testów?
Znajomość Maxa zalecana (wersja 2012 wzwyż), a także umiejętność dodawania własnych animacji do silnika gry. (motion database i te sprawy).
Jeśli jest ktoś chętny, to dajcie znać.
Potrzebuję jeszcze kilku dni, żeby popracować nad miękkim i łatwym instalowaniem, ale import postaci (na razie biped) i budowa riga IK już działa.
Znajomość Maxa zalecana (wersja 2012 wzwyż), a także umiejętność dodawania własnych animacji do silnika gry. (motion database i te sprawy).
Jeśli jest ktoś chętny, to dajcie znać.
Potrzebuję jeszcze kilku dni, żeby popracować nad miękkim i łatwym instalowaniem, ale import postaci (na razie biped) i budowa riga IK już działa.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Ja mogę testować jedynie w OM lub FM, programów nie znam. Nadam się?
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Dzięki za chęci Mixthoor. W tym przypadku potrzeba jednak ludzi, którzy przetestowaliby narzędzia do 3dsmax'a oraz zaimportowali własne animacje do misji w Dromedzie.
Na testowanie OM/FM przyjdzie być może pora, jeśli ktoś podejmie się dzieła usprawnienia istniejących animacji, ale to spory projekt sam w sobie i nie wiem, czy znajdą się śmiałkowie...
Na testowanie OM/FM przyjdzie być może pora, jeśli ktoś podejmie się dzieła usprawnienia istniejących animacji, ale to spory projekt sam w sobie i nie wiem, czy znajdą się śmiałkowie...
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Łał
Dawno nie zaglądałem w ten wątek, a tu takie nowości!!
Rewelacyjne efekty, wygląda na to, że Thief będzie miał drugą młodość, a właściwie trzecią, bo drugą było odświeżenie samego silnika. Gratuluję i podziwiam za ciężką robotę
A w temacie - spróbuję coś z siebie wykrzesać, choć jeśli chodzi o animacje, to mam o tym nikłe pojęcie. Z Maxem to sam wiesz
W najbliższym czasie zmienię PC, więc zainstaluję Droma i Thiefa dopiero na nowym dysku, ale jestem chętny do pomocy

Rewelacyjne efekty, wygląda na to, że Thief będzie miał drugą młodość, a właściwie trzecią, bo drugą było odświeżenie samego silnika. Gratuluję i podziwiam za ciężką robotę

A w temacie - spróbuję coś z siebie wykrzesać, choć jeśli chodzi o animacje, to mam o tym nikłe pojęcie. Z Maxem to sam wiesz

W najbliższym czasie zmienię PC, więc zainstaluję Droma i Thiefa dopiero na nowym dysku, ale jestem chętny do pomocy

Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Również jestem chętny do pomocy! Gorzej z czasem... lecz może uda mi się jakoś pomóc 


Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Dzięki za ofertę pomocy. Odezwę się, jak będę miał już paczkę gotową do beta-testów. (w tym momencie próbuję usunąć dopiero co zauważony problem z wykręcającą się stopą!)
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Witam,
Po wielu bojach, wersja 1.00 gotowa do pobrania:
http://www.mediafire.com/download/8cuvz ... _v1.00.zip
W paczce jest szczegółowa dokumentacja po angielsku.
Tutaj są dostępne video-tutoriale (też po angielsku):
Więcej na stronie TTLG:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=145752
Dajcie znać, jak by ktoś z tych narzędzi korzystał.
Pozdrawiam
J.
Po wielu bojach, wersja 1.00 gotowa do pobrania:
http://www.mediafire.com/download/8cuvz ... _v1.00.zip
W paczce jest szczegółowa dokumentacja po angielsku.
Tutaj są dostępne video-tutoriale (też po angielsku):
Więcej na stronie TTLG:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=145752
Dajcie znać, jak by ktoś z tych narzędzi korzystał.
Pozdrawiam
J.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Czyli to ty jesteś PinkDot. Taki jestem niedoinformowany, że jeszcze ostatnio się zastanawiałem które to jego konto tutaj.
Gratulacje z okazji wydania narzędzia. Dla mnie to jednak jeszcze za wysoka półka. A bardziej nie mogę sobie tym teraz mieszać w głowie.
PS: Używam twoje świeczki, książki i sieci pajęcze w misji. Świetne przedmioty, szczególnie książki które stały się już standardem FM-owym. Tworzysz jeszcze jakieś przedmiociki?
Gratulacje z okazji wydania narzędzia. Dla mnie to jednak jeszcze za wysoka półka. A bardziej nie mogę sobie tym teraz mieszać w głowie.
PS: Używam twoje świeczki, książki i sieci pajęcze w misji. Świetne przedmioty, szczególnie książki które stały się już standardem FM-owym. Tworzysz jeszcze jakieś przedmiociki?
Forgotten Tomb
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Tak, PinkDot to moja ksywka na TTLG. Na tym forum też się pierwotnie zarejestrowałem jako PinkDot (jeszcze gdzieś można znaleźć posty zwracające się do mnie w ten sposób), ale to było daaaawno temu. Później "przechrzciłem" się po prostu na moje imię.
Co do modeli - cieszę się, że się przydają. Aktualnie raczej rzadko modeluję - może kiedyś coś wysmyczę, ale generalnie wolę stukać w klawiaturę i pisać ciągi dziwnych słów i cyferek.
Dzięki i pozdrawiam!
Co do modeli - cieszę się, że się przydają. Aktualnie raczej rzadko modeluję - może kiedyś coś wysmyczę, ale generalnie wolę stukać w klawiaturę i pisać ciągi dziwnych słów i cyferek.
Dzięki i pozdrawiam!
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Takie pytanie mam: Czy moge w TG lub TMA dodac nowe modele? Najprosciej i najszybciej jak tylko sie da... Mozna?
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Pewnie, że można. Ale to wcale nie jest takie proste i szybkie
Oczywiście zakładając, że nie masz o tym zielonego pojęcia.

Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Mówisz o nowych postaciach, tak? No, da się, da. Ale pośpiech temu nie służy.
Choć jeśli zależy Tobie na prostocie i szybkości, to najlepiej zmodyfikować istniejącą postać. Wówczas musisz:
1) Ściągnąć model postaci we formacie .3ds
http://www.angelfire.com/games4/shadows ... %20AI.html
2) zaimportować do programu 3d
3) zmienić, co chcesz zmienić, aczkolwiek im mniej tym lepiej*
4) zapisać z powrotem jako .3ds
5) przekonwertować to do formatu .e za pomocą n3ds2e.exe
6) następnie przekonwertować .e do formatu .bin i .cal za pomocą meshbld.exe. Potrzebne jest jeszcze parę innych plików, typu biped.map, biped.mjo oraz biped.cal (albo human.cal - już nie pamiętam). Powinieneś je mieć bodajże we z meshami (z pliku mesh.crf)
7) pliki .bin i .cal dajesz do Twojego folderu mesh i voila. Tekstury idą do mesh\txt16
*jeśli modyfikujesz postać, musisz się upewnić, że jointy są w prawidłowym miejscu, a wszystkie wierzchołki leżą wewnątrz obszarów wyznaczonych przez limit planes. Limit planes to są te kwadraty przecinające postać - ich wielkość nie jest ograniczona do tych kwadratów - one wyznaczają płaszczyzny niejako tnące postać i oddzielające wierzchołki, które się poruszają wraz z odpowiednimi stawami (joint'ami).
To tak pokrótce. Daj znać, czy się podejmujesz zadania i jakby co, to pisz, co niejasne.
Choć jeśli zależy Tobie na prostocie i szybkości, to najlepiej zmodyfikować istniejącą postać. Wówczas musisz:
1) Ściągnąć model postaci we formacie .3ds
http://www.angelfire.com/games4/shadows ... %20AI.html
2) zaimportować do programu 3d
3) zmienić, co chcesz zmienić, aczkolwiek im mniej tym lepiej*
4) zapisać z powrotem jako .3ds
5) przekonwertować to do formatu .e za pomocą n3ds2e.exe
6) następnie przekonwertować .e do formatu .bin i .cal za pomocą meshbld.exe. Potrzebne jest jeszcze parę innych plików, typu biped.map, biped.mjo oraz biped.cal (albo human.cal - już nie pamiętam). Powinieneś je mieć bodajże we z meshami (z pliku mesh.crf)
7) pliki .bin i .cal dajesz do Twojego folderu mesh i voila. Tekstury idą do mesh\txt16
*jeśli modyfikujesz postać, musisz się upewnić, że jointy są w prawidłowym miejscu, a wszystkie wierzchołki leżą wewnątrz obszarów wyznaczonych przez limit planes. Limit planes to są te kwadraty przecinające postać - ich wielkość nie jest ograniczona do tych kwadratów - one wyznaczają płaszczyzny niejako tnące postać i oddzielające wierzchołki, które się poruszają wraz z odpowiednimi stawami (joint'ami).
To tak pokrótce. Daj znać, czy się podejmujesz zadania i jakby co, to pisz, co niejasne.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Hmmm... Interesuje mnie paczka, gotowy instalator lub cos podobnego. Sam tego nie ogarne. Czy jestes w stanie stworzyc na nas i ludzi z ttlg paczke zawierajaca wszystkie nowe modele postaci? Osobno dla TG, osobna dla TMA/T2X.
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
O jakich nowych modelach mówisz?
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Modele rycerzy, sluzby, potworow. Po prostu wszystkich NPC.