Thievery 2 - work in progress

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Thievery 2 - work in progress

Post autor: grim_reaper »

Nie wiem czy już słyszeliście czy nie, to zależy jak często odwiedzacie forum Black Cat Games ;)

Prace nad drugą częścią Thievery są w toku, potrzeba utalentowanych ludzi, którzy znają się na tworzeniu gier, modów, programowaniu, tworzeniu modeli, tworzeniu muzyki itp. Ogólnie chętnych, którzy chcą wziąć udział w tym projekcie, a nóż uda się go doprowadzić do końca, nie tak jak inne projekty Chiefa ;)

Więcej na ten temat tu:

http://forums.blackcatgames.com/showthread.php?t=13623

Pozdrawiam,

Grimmy

PS. w razie pytań znajdziecie mnie na najczęściej na Steamie ;)
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Hareton
Ożywieniec
Posty: 81
Rejestracja: 03 listopada 2012, 12:22

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Hareton »

Czy ktoś jeszcze gra w Thievery 1?
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Przemek557 »

Ludzie grający w Thievery UT to ostatnio bardzo rzadki widok. Thievery 2 jest sporą nadzieją, na ten moment - moim zdaniem - jedyną w miarę realną.
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: grim_reaper »

Podłączam się do tego co napisał Przemek. Ostatnimi ludźmi którzy teoretycznie w miarę regularnie grali w Thievery byłam ja i Indus, jeśli była możliwość zapraszałam ludzi ze Steam'a do gry, ale często dołączali zbyt późno, albo wcale.

Bez Server Browsera Bandita to tez w sumie szybciej upadło...
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2426
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Hadrian »

W sumie ja mógłbym pograć, jakby była większa grupa i osoby chętne do podszkolenia mnie ;)
Awatar użytkownika
Maklo
Paser
Posty: 195
Rejestracja: 19 lipca 2012, 00:07
Lokalizacja: "Piła Bojowa"

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Maklo »

Też bym w sumie wypróbował, bo nigdy nie grałem :P
Przemoc jest wizytówką amatorów... i Mechanistów.

Fáilte, Sláinte, Póg mo thóin!
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Przemek557 »

Wszsytkie rzeczy jakie należy wiedzieć by zacząć grać w TUT, są dostępne na tym forum. Nowi gracze na pewno by się przydali.

Wszsytko wskazuje na to ze doszliśmy od momentu w którym nie można ot tak powiedzieć "a zagram sobie w Thievery, może bedzie Asylum", włączyć grę, wejśc na serwer, przywitać się i grać. Teraz na grę będzie trzeba się umawiać, zbierać chętnych, ustalać serwer, dzień i czas ( oile już na to nei jest za późno). Jeśli chętni będą, możemy próbować umawiać się na jakieś konkretne godziny. W takim wypadku mozemy mieć nawet z góry ustalone, stałe, możliwie dobrze zbalansowane drużyny. Dużo nie trzeba. Mając sześciu, czy nawet czterech graczy, można już grać naprawdę dobre rundy (moim zdaniem lepsze od 5v5, czy 4v4). Jedynym wymogiem jest tych kilku graczy. Na mnie można liczyć. Jeszcze co najmniej trzech :P .
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Hareton
Ożywieniec
Posty: 81
Rejestracja: 03 listopada 2012, 12:22

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Hareton »

Gdzie można tanio kupić Unreal Tournament?
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Przemek557 »

Na Steamie widnieje dość mało zachęcająca cena 9.90$. Można zakupić antologię (Unreal+Unreal:RTNP+UT+UT2004+Unreal II) za 20 złotych.
http://allegro.pl/unreal-anthology-nowa ... 38202.html

Ewentualnie można pobrać zainstalowane już Thievery z poniższego linku:
http://thief-forum.pl/viewtopic.php?p=37074#p37074
wychodzi taniej :P
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Przemek557 »

Przemek557 pisze:Na mnie można liczyć. Jeszcze co najmniej trzech :P .
Nikt?
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
WTaFa(Wraith)
Bełkotliwiec
Posty: 7
Rejestracja: 14 maja 2011, 18:05
Lokalizacja: Ukraine
Kontakt:

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: WTaFa(Wraith) »

ja
Stealth Online Multiplayer Wiki. Join clan of non-violence infiltrators Wraith Guild for exploring December release of Thieves vs Guard Stealth Online Multiplayer.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2426
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Hadrian »

Jeśli ktoś chciałby pograć ze mną, niech pisze na PW ;)
Awatar użytkownika
WTaFa(Wraith)
Bełkotliwiec
Posty: 7
Rejestracja: 14 maja 2011, 18:05
Lokalizacja: Ukraine
Kontakt:

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: WTaFa(Wraith) »

Grimmy+Indus+Haxer+Adrian+ja=5
5-Grimmy-Indus-Haxer=2
skorygowania?
Stealth Online Multiplayer Wiki. Join clan of non-violence infiltrators Wraith Guild for exploring December release of Thieves vs Guard Stealth Online Multiplayer.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2426
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Hadrian »

To co? Kto i kiedy może?
Awatar użytkownika
Daweon
Arcykapłan
Posty: 1344
Rejestracja: 06 lipca 2009, 19:15
Lokalizacja: Tarnów

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Daweon »

Nie sądziłem, że ktoś nowy jeszcze się weźmie za tak starego moda. Generalnie Thievery swoje lepsze czasy ma już za sobą, więc nie spotkacie tam za dużo ludzi (to wada, bo wbrew pozorom najlepiej się gra z maks obsadzonymi miejscami), a nawet jeśli spotkacie to będą to bardzo doświadczeni gracze, tak więc czasami gra będzie dla was frustrująca.

Co do serwerów to za dużego wyboru nie macie. Dawno tam nie wchodziłem, więc dokładnie nie wiem, ale przed chwilą sprawdziłem i był tylko jeden. Przez jakiś czas w ogóle nie było więc nie spodziewałbym się, żebyście mieli z czego wybierać.

Mimo wszystko bardzo polecam wam tą grę. Thievery jest czymś zupełnie innym niż to w co dzisiaj się gra na multi. Poza tym jest sporo klimatu i swojska atmosfera. Myślę, że się do was dołączę (jeśli można), mam taki sentyment do tej gry, że muszę sobie ją przypomnieć.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Awatar użytkownika
WTaFa(Wraith)
Bełkotliwiec
Posty: 7
Rejestracja: 14 maja 2011, 18:05
Lokalizacja: Ukraine
Kontakt:

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: WTaFa(Wraith) »

Kto i kiedy może? To co?
Stealth Online Multiplayer Wiki. Join clan of non-violence infiltrators Wraith Guild for exploring December release of Thieves vs Guard Stealth Online Multiplayer.
Awatar użytkownika
Daweon
Arcykapłan
Posty: 1344
Rejestracja: 06 lipca 2009, 19:15
Lokalizacja: Tarnów

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Daweon »

Dobrze by było się porozumiewać za pomocą PW, albo innego tematu, żeby nie śmiecić tego. Jeśli chodzi o mnie to do końca sierpnia jestem bardzo elastyczny i mogę się pojawić właściwie kiedykolwiek byście chcieli. Tylko niech mnie ktoś poinformuje o tym dzień przed.

Wracając do tematu, co ma zawierać nowa wersja Thievery? I czy dobrze rozumiem, że to ma być zmieniona wersja jedynki, czy zupełnie inny mod?
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2426
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Hadrian »

Mały offtop. Zainstalowałem grę, mogę pograć. Ale jedno ale: gdzie są jakieś serwery? Gra mi żadnych nie znajduje.
Awatar użytkownika
NiRa
Mechanista
Posty: 497
Rejestracja: 15 stycznia 2008, 17:52

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: NiRa »

Bo leżą i kwiczą. Nie wiem czy są włączane raz na jakiś czas czy nie, zapytajcie na BCG.
Albo sobie postawcie.

-Medyk! Czy ja umrę?
-Niewykluczone.
Awatar użytkownika
WTaFa(Wraith)
Bełkotliwiec
Posty: 7
Rejestracja: 14 maja 2011, 18:05
Lokalizacja: Ukraine
Kontakt:

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: WTaFa(Wraith) »

Ostatni serwer - http://www.gametracker.com/server_info/ ... .101:7777/
Grim_reaper klan serwer zostanie usunięty przez lidera klanu.
Stealth Online Multiplayer Wiki. Join clan of non-violence infiltrators Wraith Guild for exploring December release of Thieves vs Guard Stealth Online Multiplayer.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2426
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Hadrian »

Tak, pojawia się on raz na jakiś czas. Grałem tam z dwa-trzy dni, nikt nie wszedł :cry:
Awatar użytkownika
Daweon
Arcykapłan
Posty: 1344
Rejestracja: 06 lipca 2009, 19:15
Lokalizacja: Tarnów

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Daweon »

No, ja też wczoraj trochę przysiadłem i nikogo nie było. Tak źle to chyba jeszcze nie było. Mimo tego dzisiaj (o ile będzie dostępy serwer) będę od 21:00 na minimum godzinę.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Agnar »

Swojski klimat w grze... Ostatnio jak grałem w TUT, to praktycznie wszyscy "starci" gracze mieli jakieś dziwne układy. Jedni obrażeni na drugich, jawne poniżanie drugiej osobie, ktoś się pojawił i nagle trzy osoby robiły logout, bo byli ze sobą skłóceni...

Tak jak ktoś napisał przede mną, czas TUT już minął. Fajnie się grało swego czasu jak wszyscy uczyli się w to grać. Potem to gra przypominała wyścigówkę na zasadzie "kto pierwszy do celu: strażnik, czy złodziej".

Niemniej jednak, jeśli są chętni nowi gracze, to jak najbardziej zachęcam do gry. Warunek jest taki, że tych nowych graczu musi być przynajmniej "trochę" a nie jedna albo dwie osoby.

No i taki mały cytat na koniec mojej wypowiedzi:

"Everything that has a beginning has an end..." ~ The Matrix: Revolutions
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Przemek557 »

Thievery 2 nieco się oddaliło, za to ostatnio na BCG Dalai (project lead) wrzucił interesującą grafikę opatrzoną dopiskiem "This year"
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thievery 2 - work in progress

Post autor: Bandit »

Mnie zastanawia, po co ta szopka z "1.7" i jakie osoby za tym stoją? Czy ktoś poważny robiłby takie podchody? Właściwie nie powinienem się dziwić z tego powodu, bo znam przeszłość Thievery i to jak było rozwijane albo raczej zwijane.

Być może pewnego dnia dalai chciał sobie pograć w TUTki i okazało się, że nikt już nie gra, więc wpadł na pomysł, że najprościej będzie wypuścić plotkę o TUT 1.7 żeby ściągnąć ludzi do gry.

Przypomnę, że już mieliśmy nieprzyjemną sytuację z łataniem błędów przez dalaiego. Mam na myśli załatany na szybkiego błąd, który pozwalał na szybsze strzelanie z kuszy. Naprawił go tak, że teraz dalej można szybciej strzelić, ale powoduje to utratę bełta. Na pewno nie raz byliście zdenerwowani z tego powodu, gdy z ekwipunku znikał wam np. fire bolt lub tag bolt. Jeśli dalai w ten sposób chce pomóc w popularyzacji gry to ja wysiadam.

Jeśli to jest jednoosobowa akcja to mam podstawy by sądzić, że nie wyjdzie z tego nic pozytywnego. Co innego, jeśli współpracuje z nim np. immortius. Wtedy można byłoby oczekiwać postępu. Ciekawe czy znaleźliby wspólny język?
:chase: :shoot: :guard:
ODPOWIEDZ