TMA: Sisterhood of Azura - P2: The House

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Awatar użytkownika
Dex
Paser
Posty: 257
Rejestracja: 28 września 2008, 14:40
Lokalizacja: Wrocław

TMA: Sisterhood of Azura - P2: The House

Post autor: Dex »

Zdziwiło mnie to, że nikt nie miał problemu z tą misją (wnioskuję tylko po tym, że nie było tematu :P).

No ja niestety mam problem, a nawet kilka.

1.
► Pokaż Spoiler
2.
► Pokaż Spoiler
3.
► Pokaż Spoiler
4.
► Pokaż Spoiler
5.
► Pokaż Spoiler
Klucze jakie mam:
► Pokaż Spoiler
Dawno nie miałem tylu problemów..
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: [TMA] Sisterhood of Azura, part 2: The House

Post autor: Flavia »

Ech, szkoda, że nie grałeś w to jakiś miesiąc temu, wtedy mogłabym Ci bardziej pomóc.

"Urchins" - czyli smarkule, uwolnisz po drugiej stronie portalu.

Podwójne drzwi na zębatkę w bibliotece to Twoje wyjście, otworzysz je po przekroczeniu portalu i obrabowaniu jednego z łuczników.

Jeśli idzie o klucze - wybacz, nie pamiętam. Mgliście kojarzę, że też mi jednego brakowało i znalazłam go gdzieś na górze. Przeszukaj dokładnie wszystkich strażników, cywili, Mechanistów i innych delikwentów.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Dex
Paser
Posty: 257
Rejestracja: 28 września 2008, 14:40
Lokalizacja: Wrocław

Re: [TMA] Sisterhood of Azura, part 2: The House

Post autor: Dex »

Dzięki Flavia (jak zawsze pomocna!). Najśmieszniejsze jest to, że miesiąc temu, nie wiedziałem, że jest taka fanmisja. W tyle już grałem, że myślałem, że ją już też zaliczyłem, a tu niespodzianka. Muszę przyznać, że jest (jak dla mnie), jedną z trudniejszych do ogarnięcia. Przeszukam.
ODPOWIEDZ