Strona 1 z 1

TMA: Sturmdrang Peak v1.1

: 10 listopada 2013, 19:22
autor: Mixthoor
Misja 3, biblioteka. Na wysokości kamiennego posągu, po drugiej stronie pomieszczenia widzę właz - prawdopodobnie jego otwarcie odkryje sekret. Jak go otworzyć? Gdzie jest dźwignia?

Misja 3 - Krypta. W jakiej kolejności mam przesuwać maski? Mam pismo, lecz niewiele ono pomaga. Przykład Helios. W mitologii poruszał się ze Wschodu na Zachód. Ja mam do wyboru Północ i Południe.

Re: Sturmdrang Peak v1.1

: 10 listopada 2013, 21:13
autor: Flavia
Właz w bibliotece - chodzi o ten, do którego się dostaje z kanałów wentylacyjnych? Jeśli tak, to szukasz po złej stronie. ;)

Jeśli idzie o kryptę, są dwa zwoje z podpowiedziami, w tym jeden na samym dole. I są to podpowiedzi w stylu 1N, 2S itp. (już nie pamiętam dokładnie).


PS. Jak już się za granie bierzesz, to może przetestowałbyś nam tłumaczenie? :twisted:

Re: Sturmdrang Peak v1.1

: 10 listopada 2013, 21:29
autor: Mixthoor
Właśnie testuję. Jedyny zwój z podpowiedzią na ekspercie jaki znalazłem:

page_0: "Drugi poziom - tam, gdzie Słońce włada; czwarty poziom - tam, gdzie Księżyc rządzi; drugi poziom - tam, gdzie Luna króluje; pierwszy poziom - tam, gdzie Helios krąży."

Re: Sturmdrang Peak v1.1

: 10 listopada 2013, 21:52
autor: Flavia
Ach, więc Keeper jednak przemyciła swoją artystyczną wersję. Cóż, słońce i księżyc mają określone pory panowania. A pory te nazywają się zaskakująco podobnie do pewnych kierunków świata.

Re: Sturmdrang Peak v1.1

: 11 listopada 2013, 21:10
autor: Mixthoor
A to plik z oryginału. page_0: "Floor 2 S, Floor 4 N, Floor 2 N, Floor 1 S." Cóż ta pani Keeper nawymyślała...

Update
Ale dupa wołowa ze mnie. Rozwiązanie jest w księdze martwego Młota na najniższej kondygnacji. Nie podchodziłem z obawy przed zombie.

Re: Sturmdrang Peak v1.1

: 12 listopada 2013, 23:50
autor: Mixthoor
Rzuciłbym tą misję w cholerę, jednak obiecałem coś Ravenowi. Dlatego brnę dalej. M4 (druga posiadłość zamku), magiczna biblioteka - o co chodzi? Jeśli mam biegać i macać każdy regał wzdłuż i wszerz (nie mówiąc już o tej normalnej bibliotece), to się chyba zachlastam.

Re: Sturmdrang Peak v1.1

: 13 listopada 2013, 12:15
autor: Flavia
Wyjdź, przejdź się po komnatach Horrigana, poczytaj co nieco i wróć, jak zajarzy ;)

Re: Sturmdrang Peak v1.1

: 13 listopada 2013, 17:52
autor: Mixthoor
Wracam, ale nikogo nie ma. Pozostaje mi tylko odnaleźć ostatni kryształ. Nigdzie nic się nie dzieje, biegam po całym zamku, po dwóch bibliotekach. Dupa.

Re: Sturmdrang Peak v1.1

: 13 listopada 2013, 18:08
autor: Flavia
No i nie ma nikogo być, potrzebujesz tekstów. Jeden - w komnacie Horrigana - zawiera sposób na otwarcie tajnego przejścia w bibliotece. Drugi - w którejś z wież, bodajże w bibliotece maga - zawiera podpowiedź odośnie kryształu.

Jeśli naprawdę nie chce Ci się szukać: tajne wejście otworzy się, kiedy zapalisz wszystkie pochodnie na dachach. Jedna jest na balkonie Komandora, druga na szczycie wieży, trzecia na dachu. Nie pamiętam, czy nie było gdzieś czwartej. W każdym razie, palą się tylko przez kilka minut, więc trzeba się sprężyć.

Kryształu szukaj w piwnicy z winami. Kliknięcie jednej z butelek otworzy beczkę, w której musisz wklepać kod (zawarty we wspomnianym wyżej zwoju z wieży).

Re: Sturmdrang Peak v1.1

: 13 listopada 2013, 22:06
autor: Mixthoor
Przejście już miałem otwarte. Nawet byłem na dole, lecz potrzebuję jeszcze ten feralny kryształ.

A więc piwnica... tego mi brakowało. A ja zacząłem krążyć po magicznej bibliotece w wieży. Gdy wszedłem do tej większej, przeraziłem się. A w piwnicy byłem raz. No nic, dzięki - brnę dalej.

Re: Sturmdrang Peak v1.1

: 07 grudnia 2013, 23:56
autor: uther
Przebrnąłem przez niemal całą grę, ale utknąłem w finałowej (chyba?) lokacji. Wieża, w której trzeba ulokować zielony kryształowy miecz jest nieco zrujnowana, przez co nie mogę przedostać się na jej szczyt. Strzała bluszczowa tu nie pomoże, więc co?

Re: Sturmdrang Peak v1.1

: 08 grudnia 2013, 00:37
autor: Mixthoor
Są 4 wieże. W jednej zrujnowanej musisz wspinać się po kamiennych cegłach. Uważaj, by nie zlecieć.

Re: Sturmdrang Peak v1.1

: 08 grudnia 2013, 10:29
autor: uther
Olśniło mnie i skończyłem.
Skoro nie można od środka, to trzeba z zewnątrz - po skałach.