Moje modele do TDM
Moje modele do TDM
Wrzuciłem kolejną wersję paczki.
Download link (77 mb)
W paczce nowa wersja ściany, okno w 3 wariantach i materiały do wrzucenia w światełko punktowe. Intensywność teksturki emissive w materiale okna jest regulowana, wystarczy użyć parametru shaderparm3 w modelu (skala od 1 do 0, gdzie 1 to maksymalna intensywność, a 0 to brak podświetlenia).
Całość jest mocno inna od tego co jest w TDM, chociażby dlatego, że używa wszystkich tekstur ze specularem włącznie. Samo to daje już nieco inną estetykę. Nie do końca to pasuje do AI łażących po tej niewielkiej mapce, ale może kiedyś uda mi się zmienić i to.
Nawet jeżeli nie planujecie dłubać nic w TDM, to możecie sobie wrzucić tę mapkę do folderu z fmkami i odpalić przykładowe pomieszczenie albo z poziomu interfejsu, albo konsoli (komenda map bc).
Download link (77 mb)
W paczce nowa wersja ściany, okno w 3 wariantach i materiały do wrzucenia w światełko punktowe. Intensywność teksturki emissive w materiale okna jest regulowana, wystarczy użyć parametru shaderparm3 w modelu (skala od 1 do 0, gdzie 1 to maksymalna intensywność, a 0 to brak podświetlenia).
Całość jest mocno inna od tego co jest w TDM, chociażby dlatego, że używa wszystkich tekstur ze specularem włącznie. Samo to daje już nieco inną estetykę. Nie do końca to pasuje do AI łażących po tej niewielkiej mapce, ale może kiedyś uda mi się zmienić i to.
Nawet jeżeli nie planujecie dłubać nic w TDM, to możecie sobie wrzucić tę mapkę do folderu z fmkami i odpalić przykładowe pomieszczenie albo z poziomu interfejsu, albo konsoli (komenda map bc).
Re: Builder Compound – eksperymentalny zestaw modeli do TDM
Hej,
Nie masz przypadkiem jakiegoś filmiku wrzuconego na Youtube z tej mapy, nie? Nie bardzo mi po drodze instalowanie Darkmoda teraz...
Nie masz przypadkiem jakiegoś filmiku wrzuconego na Youtube z tej mapy, nie? Nie bardzo mi po drodze instalowanie Darkmoda teraz...
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Builder Compound – eksperymentalny zestaw modeli do TDM
Jeszcze nie, myślałem nad jakimś krótkim flyby, aczkolwiek póki co nie za wiele tam jest. Praca nad filmikiem odciągnie mnie od pracy nad poprawkami i kolejnymi modelami, ale może jakaś krótka zapowiedź dalszego projektu by się przydała.
Re: Builder Compound – eksperymentalny zestaw modeli do TDM
Zmontowałem coś na szybko, nie chcę przy tym siedzieć za długo, wolę dłubać modele
- Marzec
- Arcykapłan
- Posty: 1497
- Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
- Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska
- Kontakt:
Re: Builder Compound – eksperymentalny zestaw modeli do TDM
Dzięki! Na Linuksie niestety miałem problemy z oświetleniem.
Wygląda to bardzo dobrze. Cóż więcej można powiedzieć.
Wygląda to bardzo dobrze. Cóż więcej można powiedzieć.
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Builder Compound – eksperymentalny zestaw modeli do TDM
Dzięki za video - wygląda naprawdę dobrze - ostro i czysto.
Z shader'ów, podoba mi się szczególnie złota rama.
Powodzenia w dalszych pracach nad portfolio.
Z shader'ów, podoba mi się szczególnie złota rama.
Powodzenia w dalszych pracach nad portfolio.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Builder Compound – eksperymentalny zestaw modeli do TDM
A ja ściągnąłem specjalnie Dark Moda Generalnie ciężko powiedzieć coś więcej poza "wygląda dobrze" bo obszar prezentowany jest jednak dość skromny, ale zwróciłem uwagę na ładne łuki i ciekawe lampy.
Re: Builder Compound – eksperymentalny zestaw modeli do TDM
Dzięki! To prawda, póki co nic tu nie ma, ale wraz z kolejnymi modelami planuję rozbudować przykładową mapkę. Mam już rozpisane następne aktualizacje
Re: Builder Compound – eksperymentalny zestaw modeli do TDM
No, jakby to powiedział Garrett - jest na czym... linę zawiesić.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Builder Compound: eksperymentalny zestaw modeli, v0.41
Wrzuciłem kolejną wersję paczki.
Download link (77 mb)
W paczce nowa wersja ściany, okno w 3 wariantach i materiały do wrzucenia w światełko punktowe. Intensywność teksturki emissive w materiale okna jest regulowana, wystarczy użyć parametru shaderparm3 w modelu (skala od 1 do 0, gdzie 1 to maksymalna intensywność, a 0 to brak podświetlenia).
Download link (77 mb)
W paczce nowa wersja ściany, okno w 3 wariantach i materiały do wrzucenia w światełko punktowe. Intensywność teksturki emissive w materiale okna jest regulowana, wystarczy użyć parametru shaderparm3 w modelu (skala od 1 do 0, gdzie 1 to maksymalna intensywność, a 0 to brak podświetlenia).
Re: Builder Compound: eksperymentalny zestaw modeli, v0.431
Drobna zmiana w ostatniej paczce, 2 tekstury były w formacie TGA zamiast DDS. Poprawka pozwoliła nieco odchudzić paczkę i poprawić wydajność pamięci video (odpowiednie linki zostały zmienione)
Re: Builder Compound: eksperymentalny zestaw modeli, v0.431
Okna spoko - dużo ożywiają przestrzeń. Choć musiałem się długo napatrzeć na te efekty światła rzutowanego, żeby je zauważyć.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Builder Compound: eksperymentalny zestaw modeli, v0.431
Całkiem możliwe, że są odrobinę za delikatne Na szczęście to tylko kwestia zwiększenia intensywności światła.
Re: Builder Compound: eksperymentalny zestaw modeli, v0.431
Re: Builder Compound: eksperymentalny zestaw modeli, v0.431
Leci.
Download link (80 mb)
Z usprawnień: do wybranych materiałów dodałem coś w rodzaju "detail texture", głównie do tych, w które gracz może wsadzić nos Po zbliżeniu się do ściany czy podłogi powinno się pojawić coś w stylu lekkiego ziarna, które nieco wyostrza materiał i udaje szczegółowość. Nie jest to cud techniki a la np. detail normalmap z unreal engine, ale wygląda nie najgorzej i zjada mało zasobów, co przy tym silniku jest nie bez znaczenia
Z nowych rzeczy są wspomniane drzwi i framuga. Dodałem je w wersji z łatwym zamkiem, a gracz w przykładowej mapce posiada wytrych. Jak zostawicie otwarte drzwi, to przechodzący strażnik powinien się tym zainteresować
Download link (80 mb)
Z usprawnień: do wybranych materiałów dodałem coś w rodzaju "detail texture", głównie do tych, w które gracz może wsadzić nos Po zbliżeniu się do ściany czy podłogi powinno się pojawić coś w stylu lekkiego ziarna, które nieco wyostrza materiał i udaje szczegółowość. Nie jest to cud techniki a la np. detail normalmap z unreal engine, ale wygląda nie najgorzej i zjada mało zasobów, co przy tym silniku jest nie bez znaczenia
Z nowych rzeczy są wspomniane drzwi i framuga. Dodałem je w wersji z łatwym zamkiem, a gracz w przykładowej mapce posiada wytrych. Jak zostawicie otwarte drzwi, to przechodzący strażnik powinien się tym zainteresować
- Marzec
- Arcykapłan
- Posty: 1497
- Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
- Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska
- Kontakt:
Re: Builder Compound: eksperymentalny zestaw modeli, v0.431
Piękne kurze na drzwiach
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Builder Compound: eksperymentalny zestaw modeli, v0.46
- Marzec
- Arcykapłan
- Posty: 1497
- Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
- Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska
- Kontakt:
Re: Builder Compound: eksperymentalny zestaw modeli, v0.46
Świetny efekt już na samym początku Dzięki za update W końcu pojawia się jakiś kolor na teksturach
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Builder Compound: eksperymentalny zestaw modeli, v0.46
Dzięki Zła wiadomość jest taka, że pewnie trochę czasu minie, zanim coś z tego ujrzy światło dzienne. Idealnie byłoby wrzucić od razu cały pakiet z oświetleniem i wszystkimi elementami konstrukcyjnymi.
- Marzec
- Arcykapłan
- Posty: 1497
- Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
- Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska
- Kontakt:
Re: Builder Compound: eksperymentalny zestaw modeli, v0.46
Widzę, że planujesz coś na kształt spójnego motywu. Zawsze można paczkę aktualizować w nieregularnych odstępach czasu, dodając coś nowego
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Builder Compound: eksperymentalny zestaw modeli, v0.46
Moim zdaniem to nigdy nie ujrzy światła dziennego...Judith pisze:Zła wiadomość jest taka, że pewnie trochę czasu minie, zanim coś z tego ujrzy światło dzienne.
W końcu to piwnica!
Ale tak ogólnie to zapowiada się klimatycznie.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Builder Compound: eksperymentalny zestaw modeli, v0.46
Juliusz - zaplułem monitor, a wszyscy w pracy się na mnie dziwnie patrzą
A wracając do tematu, chciałbym spróbować bardziej skomplikowanej geometrii na ścianach i podłodze. We współczesnych tytułach robi się tak, że część masz w 3d jako faktyczne cegły, płytki i tym podobne, a część przepaloną na tekstury. Coś jak w Dark Souls 3. Zapowiada się dużo dłubania i rzeźbienia cegiełek.
A wracając do tematu, chciałbym spróbować bardziej skomplikowanej geometrii na ścianach i podłodze. We współczesnych tytułach robi się tak, że część masz w 3d jako faktyczne cegły, płytki i tym podobne, a część przepaloną na tekstury. Coś jak w Dark Souls 3. Zapowiada się dużo dłubania i rzeźbienia cegiełek.
Re: Builder Compound: eksperymentalny zestaw modeli, v0.46
Powiedz monitorowi, że śmiech to zdrowie!
Nawet nie trzeba całej podłogi tak siekać, jak na tym screenie, tylko niektóre fragmenty, byleby złamać płaskość i powtarzalność.
Ciekawe jak się w Dark Modzie chodziłoby po takiej podłodze.
No, faktycznie dużo pracy. Tymbardziej, że na podłogę wybrałeś sobie takie nieregularne kamienie. Ale efekt bardzo ciekawy. Dobrze wyglądająca podłoga, to czasami 50% realizmu sceny. (szczególnie tych otwartych bądź rozległych).Judith pisze:A wracając do tematu, chciałbym spróbować bardziej skomplikowanej geometrii na ścianach i podłodze. We współczesnych tytułach robi się tak, że część masz w 3d jako faktyczne cegły, płytki i tym podobne, a część przepaloną na tekstury. Coś jak w Dark Souls 3. Zapowiada się dużo dłubania i rzeźbienia cegiełek.
Nawet nie trzeba całej podłogi tak siekać, jak na tym screenie, tylko niektóre fragmenty, byleby złamać płaskość i powtarzalność.
Ciekawe jak się w Dark Modzie chodziłoby po takiej podłodze.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.