Gloomwood
Moderator: Bruce
- candlestick
- Bełkotliwiec
- Posty: 30
- Rejestracja: 25 maja 2011, 16:17
- Lokalizacja: Jaktorów
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Gloomwood
No to chyba dobrze, że nie kupiłem tej gry
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Gloomwood
I on śmie używać w swoim imieniu (znaczniku?) słowa Taffer? Heretyckie nasienie. Widzę, że poziom dyskusji prawie taki, że zaraz by była odpowiedź w stylu: miasto brzydkie jak twoja stara . Ja jestem w stanie zrozumieć, że ktoś chce coś zrobić po swojemu, oraz że niektórzy słabo znoszą krytykę, ale takie zachowanie jak u pięciolatka to moim zdaniem głupota, bo w ten sposób sobie robią antyreklamę. Chyba że w końcu okaże się, że to gra dla pięciolatków i zdążą do tej pory zgromadzić zauroczony ich wpisami fanklub, który rzuci trochę złota.
Nic to, trzeba wracać do fanmisji, same na siebie nie ponarzekają.
Nic to, trzeba wracać do fanmisji, same na siebie nie ponarzekają.
- You think us fools?
- Yes... that is irrelevant.
- Yes... that is irrelevant.
Re: Gloomwood
Na szczęście zwróciłem po godzinie. Mnie tam gra od początku zalatywała ździebko crapem. Fan misją do Thiefa tylko znacznie gorszą niż wiele topowych misji fanowskich.
Niedługo wysmażę negatywną recenzję na steamie zawierając w niej również podejście twórców do odbiorców. Polecam ; D
Niedługo wysmażę negatywną recenzję na steamie zawierając w niej również podejście twórców do odbiorców. Polecam ; D
Forgotten Tomb
Re: Gloomwood
Ja już nie dam rady zwrócić, ale negatywa wystawię. Można to też zrepostować na reddita.
Re: Gloomwood
Ciąg dalszy:
Na moje zdanie w recenzji na steamie:
Twórca odpisał:
Otrzymałem również emotikonkę klauna. Ale to dobrze, dodatkowe punkty - zaraz będzie kolejny level ; )
Na moje zdanie w recenzji na steamie:
In addition, the creators do not accept substantive criticism and insult the players. Especially on Twitter. Unforgivable and disqualifying.
Twórca odpisał:
Learn how to talk to people and maybe you'll get nicer responses to your "criticisms"
Otrzymałem również emotikonkę klauna. Ale to dobrze, dodatkowe punkty - zaraz będzie kolejny level ; )
Forgotten Tomb
Re: Gloomwood
Jak coś to dałem Ci emotkę oklasków xD. Wyświetliła mi się Twoja recka na samej górze.
Re: Gloomwood
<3 Czekam na twoją recenzję. Twórca odpisuje na wszystkie negatywne opinie.
Forgotten Tomb
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5206
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Gloomwood
Szukam, Kurhan, Twojej recenzji i nie mogę znaleźć. Znajduje się po prostu na Steamie?
Re: Gloomwood
Tak, na Steamie. Najpierw musisz kliknąć na "przeglądaj recenzje" i potem sortowanie: tylko negatywne i najnowsze.SPIDIvonMARDER pisze: ↑01 sierpnia 2023, 13:49 Szukam, Kurhan, Twojej recenzji i nie mogę znaleźć. Znajduje się po prostu na Steamie?
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Gloomwood
Nie ma co tam czytać. Recka jest do dupy, ale chodziło bardziej o negatywa i przekazanie pewnych emocji ; )
Forgotten Tomb
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5206
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Gloomwood
Trochę was nie kumam. Twórcy sobie obrali taką koncepcję (w tym wizualną) na grę to taką sobie robią. Kapitalizm ma dwa uda. Albo im się uda albo nie. Jak się komuś nie podoba to niech faktycznie gra w coś innego Mi osobiście taki styl retro pasuje i przywodzi na myśl właśnie przełom lat 90 i 2000 (w tych dokach widzę Kingpina). Przejrzałem nawet z ciekawości ich komentarze do negatywów na steam i nic się tam nie dzieje. Chyba jedyną osobą którą trochę pojechali ad personam jest Kurhhan. Twittera nie używam więc nie wiem jak sobie tam poczynają, ale bez przesady - jedno "shut the fuck up" to nie dramat. No i ciekawe czy to nie było tak jak mawiają niektórzy politycy - wyrwane z kontekstu? Tak czy siak życie to nie bajka i nie głaszcze nikogo po jajkach. Nie każde forum wymiany opinii jest kulturalne jak nasze i w necie trzeba mieć twardą dupę. A że im robota wolno idzie... Znam sporo produkcji w early accesie gdzie zmiany w ciągu roku potrafią być jedynie kosmetyczne. Mi akurat się nigdzie nie spieszy. Pierwsze demko i early access wspominam mimo wszystko dobrze. Ja swojej "kopi" nie oddałem i czekam na rozwój bo przypominam - to nadal wczesny dostęp a nie skończona produkcja.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Re: Gloomwood
Podejrzewam, że twórca tej gry tak zareagował, bo jego duma została urażona. Że ktoś ośmielił się napisać, że Thief, a zwłaszcza darmowe FM-ki, są lepsze od jego gry.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
- Marcin.B.Black
- Paser
- Posty: 188
- Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 16:41
Re: Gloomwood
To nie twórca, tylko wydawca z New Blood Interactive. Gierkę robi dwóch programistów, m.in ojciec Dusk'a i jakiś drugi mi nieznany jegomość. Obaj za bardzo się nie wypowiadają. Niemniej, tu Pan Dave Oshry się nie popisał. Trochę to dziwne, bo przeglądałem na steamie jego odpowiedzi na inne negatywne opinie - do tej pory był kulturalny i obiecywał, że prace trwają itd itp. Tutaj może mu zabrakło argumentów, albo miał jakiś gorszy tydzień .
"Some people in the City are just too rich for their own good... lucky they have me to give them a hand".
https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
Re: Gloomwood
Wydaje mi się, że to była po prostu celna krytyka, która trafiła we wrażliwy punkt. Zdają sobie sprawę, że to wygląda tak, a nie inaczej i wjeżdża copium. Muszę napisać wreszcie tą reckę i to tak, aby nie można było do niej się przywalić.
Re: Gloomwood
Jeden chujMarcin.B.Black pisze: ↑02 sierpnia 2023, 22:49 To nie twórca, tylko wydawca z New Blood Interactive.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Gloomwood
A ja dalej nie kumam o co chodzi z tym czepianiem się strony wizualnej. Przecież wszyscy wiedzieli jak gra ma wyglądać, jak wygląda i jaki jest zamysł. Nikt się z tym nie krył. To nie jest żadna wada ukryta. Ma być retor grafika, kanciaście, sterylnie. Tak wyglądały wczesne screeny, gameplaye, demo i tak wygląda to dalej. Czego oczekiwać od dwóch gości? Grafiki i detali jak w RDR2 To jakby od twórcy Stardew Valley wymagać, żeby jego produkcja wygląda jak najnowszy Farming Simulator.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Re: Gloomwood
Co innego jest robić grę i przyłożyć się do stylu retro zachowując jakość obecnych czasów a co inne robić coś na odwal się i zakrywać to zasłoną "modro styl retro". Idealnym przykładem jest remake system shocka, który utrzymuje styl retro, ale wszystko jest zrobione porządnie. Nie ma w nim tekstur 10px na 10px i meshy na kilka polygonów na krzyż. Ostatnio jest faza na gry retro które są robione na odwal się i wyglądają jak wyplute z jakiegoś generatora.
I co z tego, że robią to dwie osoby? Jest wiele gier zrobionych przez kilka osób, które są dopracowane i zrobione naprawdę dobrze z dbałością o szczegóły. W dodatku dość często ta jedna osoba jest jeszcze w stanie napisać swój silnik a tu w Gloomwood masz Unity, który słynie z tego, że jest najprostszym w użytku silnikiem do gier, który ma setki gotowych rozwiązań. Gotowe rozwiązania, które wyklikujesz i dzięki zaoszczędzonemu czasowi jesteś w stanie dopracować inne elementy. I tego tu nie widać, w dodatku nowa zawartość pojawia się bardzo rzadko.
I oczywiście nic z tych rzeczy nie tłumaczy tego, jak wygląda komunikacja. Ciekawe czy ja się doczekam jakiegoś pocisku na steamie.
I co z tego, że robią to dwie osoby? Jest wiele gier zrobionych przez kilka osób, które są dopracowane i zrobione naprawdę dobrze z dbałością o szczegóły. W dodatku dość często ta jedna osoba jest jeszcze w stanie napisać swój silnik a tu w Gloomwood masz Unity, który słynie z tego, że jest najprostszym w użytku silnikiem do gier, który ma setki gotowych rozwiązań. Gotowe rozwiązania, które wyklikujesz i dzięki zaoszczędzonemu czasowi jesteś w stanie dopracować inne elementy. I tego tu nie widać, w dodatku nowa zawartość pojawia się bardzo rzadko.
I oczywiście nic z tych rzeczy nie tłumaczy tego, jak wygląda komunikacja. Ciekawe czy ja się doczekam jakiegoś pocisku na steamie.
Re: Gloomwood
Ale Gloomwood nie jest remakiem. Po prostu autorzy obrali sobie taki styl a nie inny. Graficzna licentia poetica. No i powtórzę - to że gra tak wygląda widać było od samego początku. Widziały gały co brały i kupowały. Nikt nikomu pistoletu do głowy nie przykładał. Nie podoba ci się to nie kupuj i "idź grać w coś innego". Gry w EA mają to do siebie, że mogą w nim utknąć na kilka lat. Mnie to nie dziwi. Wracając do komunikacji jak słusznie zauważył też Marcin.B.Black twórcy pozwolili sobie na Steam na jeden pocisk. Ja tam więcej nie znalazłem, a wkurwić się może każdy
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Re: Gloomwood
Już nerwy są na wodzy, ale nie zgadzam się, że pojawiały się jakieś wyzwiska w ich kierunku, raczej to było w drugą stronę. Bardzo mnie triggeruje brak umiejętności przyznania się do błędu, wystarczy po prostu napisać ze się zdarzyło i postara się, aby nie było powtórki.
I tak wiem to nie remake i nigdzie nie napisałem, że to nie remake. To, że coś nie jest remake a ma być retro nie znaczy, że ma być wykonane jakby było robione w latach 90.
I tak wiem to nie remake i nigdzie nie napisałem, że to nie remake. To, że coś nie jest remake a ma być retro nie znaczy, że ma być wykonane jakby było robione w latach 90.
Re: Gloomwood
LOL "ciekawą" dyskusję tu macie. Ktoś się obraża że Dave Oshry wkleił śmieszny obrazek i Dillon Rogers zbywa randoma bo jakieś wysrywy o fanmisjach pisze. Top Kek
Btw Czytam wypociny Kurhana tu i na steamie(recka steamowa). Dzięki, to było bardzo zabawne i poprawiło mi humor! No i ludziom na steamie też, ilość emotek "jester" przypisana do tej "recenzji" zobowiązuje.
Na szczęście ElPees jest normalnym userem i widzi że oprócz inspiracji twórcy dają dużo rzeczy od siebie. To nie Thief 4 tylko nowa gra naleciałościami Thiefa i innych gier.
Edit: jeśli shitposting New Blood was szokuje\przeszkadza to może jednak trzymajcie się z dala od internetu, serio.
Btw Czytam wypociny Kurhana tu i na steamie(recka steamowa). Dzięki, to było bardzo zabawne i poprawiło mi humor! No i ludziom na steamie też, ilość emotek "jester" przypisana do tej "recenzji" zobowiązuje.
To też widzę złoto jest.
Na szczęście ElPees jest normalnym userem i widzi że oprócz inspiracji twórcy dają dużo rzeczy od siebie. To nie Thief 4 tylko nowa gra naleciałościami Thiefa i innych gier.
Edit: jeśli shitposting New Blood was szokuje\przeszkadza to może jednak trzymajcie się z dala od internetu, serio.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Re: Gloomwood
Ja to bym jednak prosił o reakcję moderacji gdy już lecą stwierdzenia typu kto jest "normalny" a kto nie z grona naszych użytkowników. Więcej nie dodam, ponieważ z osobnikami produkującymi takie wiadomości po prostu się nie dyskutuje. W Internecie również unikam bydła pokroju New Blood Interactive i ich "wyznawców". Ogólnie "tego typu internetowej mentalności" ; D
PS: Stardew Valley ma ogrom detali i mechanik. Z Gloomwood jest tak jak raven pisze - "retro" po linii najmniejszego oporu. Fan misje do Thiefa 1 mają więcej detali i interakcji w pomieszczeniach. I to znacznie. Architektura w wielu misjach również bardziej skomplikowana i lepiej pomyślana. Nie ma nawet o czym gadać.
PS: Stardew Valley ma ogrom detali i mechanik. Z Gloomwood jest tak jak raven pisze - "retro" po linii najmniejszego oporu. Fan misje do Thiefa 1 mają więcej detali i interakcji w pomieszczeniach. I to znacznie. Architektura w wielu misjach również bardziej skomplikowana i lepiej pomyślana. Nie ma nawet o czym gadać.
Ostatnio zmieniony 07 sierpnia 2023, 16:43 przez Kurhhan, łącznie zmieniany 1 raz.
Forgotten Tomb
Re: Gloomwood
Ten facepalm masowy to chyba ludzie z wielu for\discordów\społeczności tak robią jak zobaczą co community Thiefa wypisuje. Polecam zrobić research.
Czy ty właśnie nazwałeś ludzi bydłem bo robią niegroźny shitposting\śmieszne obrazki? Nie no spoko, napisz kilka negatywnych "recenzji" z tego powodu.Kurhhan pisze: ↑07 sierpnia 2023, 16:09 Ja to bym jednak prosił o reakcję moderacji gdy już lecą stwierdzenia typu kto jest normalny a kto nie z grona naszych użytkowników. Więcej nie dodam, ponieważ z osobnikami produkującymi takie wiadomości po prostu się nie dyskutuje. W Internecie również unikam bydła pokroju New Blood Interactive i ich "wyznawców". Ogólnie "tego typu internetowej mentalności" ; D
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?