

PS
Ja normalny? Nie wiem czy się obrazić czy jak... XD
Moderator: Bruce
Przeczytałem Twoją wypowiedź czy tam "wysrywy" i wrzuciłem śmieszny obrazek. Widzę podejście mocno stronnicze i cherry picking.
"Comments are disabled for this review."
Nie nie i...nie. Thief to jedna z inspiracji GW, tylko tyle i aż tyle. Nigdy nie było mocnej inspiracji typu kopiuj\wklej.
Modlę się do boga(jakikolwiek on tam jest) żeby więcej gier miało taki stealth\immersyjne systemy jak Gloomwood. Ale Tobie nic się nie da dogodzić prawda? Musi to być jak fanmisja\Thief prawda?
Ja po prostu wyraziłem swoją opinię, która co niektórych zabolała. I dlatego tak rzadko bawię się w te wszystkie opinie i recenzje, bo zaraz znajdzie się grupa czy to fanbojów, czy po prostu jakichś płatków śniegu, których krytyka czegoś, co im się podoba jest traktowana jako osobista obraza/atak. Zaraz się pojawiają wycieczki osobiste, wyzwiska, wkładanie w usta słów, które nigdy nie padły, definiowanie kto co i kiedy powinien robić ze swoim życiem. A i nie zapomnijmy wymyślaniu różnych taryf ulgowych, bo ktoś coś tam kiedyś zrobił.eLPeeS pisze: ↑07 sierpnia 2023, 20:59 Coś czuję, że malkontentów boli najbardziej to że gra nie spełniła ich oczekiwań bycia nowym Thiefem. Tak Kurhhan i Raven to wasCóż... takie jest życie. Nie zawsze dostajemy to na co czekaliśmy, a obrażanie się teraz na cały świat (czy w tym przypadku na twórców) to chyba trochę dziecinada - nie uważacie? Albo może to ja już stary jestem bo stawiam gejmplej nad grafikę
Ja tam średnio to widzę, najpierw olaboga grę obrażajo, to tylko śmieszny obrazek, aby przejść płynnie do olaboga śmieszny obrazek wrzucajo.
Zdradzę wielką tajemnicę-nawet nie widziałem, że są wyłączone, ba nawet nie wiedziałem, że da się komentować czyjeś recenzji. Ale jak wspomniałem wyżej, odblokowałem więc możesz działać albo i swoją opinię udostępnić. Jak coś nie mam problemów z krytyką, w moim zawodzie dawanie i otrzymywanie konstruktywnej krytyki i opinii to norma.
No z tym się absolutnie nie zgodzę, gra wygląda hmm nie wiem jak to określić: prosto ale jednocześnie jest wiele smaczków graficznych i detali jak się wpatrzysz. Gra cieniami i tekstury spełniają swoją rolę. Zresztą to trochę porównywanie jabłek z pomarańczami(Thief\GW), tam twórca FMki ma już doświadczenie\narzędzia i gotową grę. Dillon Rogers oprócz tego że robi grafikę to jeszcze projektuje systemy gameplayowe. Inna bajka i jednak porównanie tych 2 rzeczy i sama chęć żeby GW był w 100% jak Kurhan chce(czyli fanmisje) jest błędnym rozumowaniem.
Niby tak ale z Ion fury jest ten problem że na początku widzisz świetne detaliczne miasto w pierwszej misji a następnie przez większość gry masz szarobure pomieszczenia wewnątrz i oczywiście poziomy z kanałami. Nie twierdze że IF to zła gra, cholernie mi się podobała. Po prostu czekam na dodatek który mam nadzieję wprowadzi więcej różnorodności do etapów.