Strona 2 z 2
Re: FMEditor - nowy projekt na scenie Thiefa
: 06 września 2022, 22:58
autor: Juliusz
SPIDIvonMARDER pisze: ↑06 września 2022, 01:31
To zabawne, ale widząc zdjęcia członków tego forum na spotkaniu IRL czuję... jakby dochodziło do jakiejś dekonspiracji tajnego bractwa z mroków dawno zapomnianego internetu
Wiesz, gdyby Mechaniści zdążyli wymyślić aparaty fotograficzne (a byli blisko, mając już przecież kamery!), to niektórzy Strażnicy, przejąwszy od nich tą technologię, też by sobie od czasu do czasu "pyknęli" jakieś selfie... W końcu, ile można się ukrywać!?!

Re: FMEditor - nowy projekt na scenie Thiefa
: 07 września 2022, 11:08
autor: SPIDIvonMARDER
"Me and the Młots", haha

Re: FMEditor - nowy projekt na scenie Thiefa
: 07 września 2022, 13:34
autor: raven4444
@Juliusz jak coś fotki wgrane, jak nie widać to polecam F5+ctrl.
Re: FMEditor - nowy projekt na scenie Thiefa
: 09 września 2022, 19:46
autor: Juliusz
Dzięki!
Re: FMEditor - nowy projekt na scenie Thiefa
: 10 września 2022, 11:56
autor: timon
Fotki fotkami a devlog gdzie?
Re: FMEditor - nowy projekt na scenie Thiefa
: 11 września 2022, 22:47
autor: Juliusz
Na devloga nie mam czasu, bo i na samego deva mam ledwo co. W tym roku, m.w. od lutego postępy prac były bardzo wolne, wręcz okazjonalne - zarówno u mnie jak i u Konrada. To powiedziawszy, dzisiaj udało mi się poprawić matematykę macierzy i obroty brushy i obiektów, łącznie z attachmentami. Każdy mały krok się liczy.
No, ale nic - jak już w końcu Ukraińcy rozwalą Rusków, to będę mniej czasu siedział na niusach i Twitterze, a więcej na tym projekcie...

Re: FMEditor - nowy projekt na scenie Thiefa
: 07 listopada 2022, 22:09
autor: Juliusz
Dla zainteresowanych naszym projektem - założyliśmy konto na Twitterze, gdzie będziemy zamieszczać update'y - mniejsze, ale częstsze:
Na razie dzieją się rzeczy głównie w backendzie, w tym sporo refactoringu, więc nie pokazywaliśmy ostatnio żadnych konkretów. Ale wkrótce powinno się to zmienić.
Zatem - "Podążajcie" za nami! :D
Re: FMEditor - nowy projekt na scenie Thiefa
: 30 listopada 2022, 16:53
autor: peter_spy
Najs!

Re: FMEditor - nowy projekt na scenie Thiefa
: 02 stycznia 2023, 23:36
autor: SPIDIvonMARDER
Nie mam niestety Twittera, ale zawsze zostaje YT

Re: FMEditor - nowy projekt na scenie Thiefa
: 25 stycznia 2023, 17:53
autor: Juliusz
Najnowszy tweet:
Re: FMEditor - nowy projekt na scenie Thiefa
: 20 marca 2023, 00:17
autor: Juliusz
Dla rzesz ludzi z niecierpliwością oczekujących tego edytora, a jakimś cudem nie follow'ujących nas na Tweet'erze - poniżej linki do ostatnich update'ów:
Generalnie - prace ostatnio posuwają się głównie nad edytorem obiektów - okienka dla Properties itp. Będziemy mieli parę dodatkowych feature'ów, które powinny przyspieszyć i ułatwić pracę nad Propertiesami oraz Linkami.
Re: FMEditor - nowy projekt na scenie Thiefa
: 04 kwietnia 2023, 13:59
autor: Marcin.B.Black
Projekt wygląda imponująco, powodzenia i wytrwałości w dokończeniu tego!
Tak z ciekawości spytam, jaki macie stos technologiczny? :D
Re: FMEditor - nowy projekt na scenie Thiefa
: 06 kwietnia 2023, 09:18
autor: Juliusz
Dzięki.
jaki macie stos technologiczny? :D
Stos technologiczny...
Jedziemy w Pythonie, PySide2/Qt 5.15. Moduł Qt3d używa OpenGL.