Tytuł: Reverse Robbery
Typ: T2
Autor: RippedPhreak
Data wydania: 21.05.2021
Język: angielski, rosyjski
Opis: Musimy się włamać do banku, aby ukraść... naszą, dość przypałową własność.
Do pobrania z:
https://www.dropbox.com/s/4wz3mcjsx9y6k ... l.zip?dl=0 ENG
https://download.darkfate.org/fan-missi ... _Final.zip ENG
https://darkfate.org/view/details/files ... ry_rus.zip RUS
Wątek na forum TTLG
Strona misji na Thief Guild
Nowa TMA FM: Reverse Robbery
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5183
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5183
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Nowa TMA FM: Reverse Robbery
Nie skończyłem tej FMki, choć miała potencjał i wiele ciekawych rzeczy. Zaczęła się naprawdę godnie. Zmieniona muzyka w menu (i to ciekaw), a także liczne questy poboczne, bardzo dobrze uzasadnione. Pomagamy ludziom nie z dobrego serduszka, ale są ku temu rozsądne powody, hehe.
W FMce nie brakuje też pomniejszych ciekawostek i interesujących rozwiązań, jak na przykład opcjonalne kupienie miecza przed misją.
Niestety, ale samo wykonanie, moim zdaniem dyskusyjne. Miasto dość puste i z irytującą tendencją, to ślepych zaułków. Można czasem dostać się w dość wyszukane miejsca i nic tam nie znajdziemy (no dobra, jeden easter egg wiosny nie czyni). Autor bał się nam pozwolić na używanie wytrychów i drzwiczki do zwykłego mieszkania są bardziej złodziejoodporne od wejścia do banku (to nie żart!).
Ostatecznie się zablokowałem i nie wiedziałem, co zrobić dalej. Wszystko pozamykane, dojście do niektórych miejsc wydawało mi się niemożliwe, alternatywnych dróg brak. Może jestem słabym złodziejem, ale po prostu znudziło mi się ustawianie skrzynek aby dojść gdzieś, gdzie powinienem się wspiąć po strzale linowej.
Nie skończyłem misji, więc pozostawiam ją bez oceny.
W FMce nie brakuje też pomniejszych ciekawostek i interesujących rozwiązań, jak na przykład opcjonalne kupienie miecza przed misją.
Niestety, ale samo wykonanie, moim zdaniem dyskusyjne. Miasto dość puste i z irytującą tendencją, to ślepych zaułków. Można czasem dostać się w dość wyszukane miejsca i nic tam nie znajdziemy (no dobra, jeden easter egg wiosny nie czyni). Autor bał się nam pozwolić na używanie wytrychów i drzwiczki do zwykłego mieszkania są bardziej złodziejoodporne od wejścia do banku (to nie żart!).
Ostatecznie się zablokowałem i nie wiedziałem, co zrobić dalej. Wszystko pozamykane, dojście do niektórych miejsc wydawało mi się niemożliwe, alternatywnych dróg brak. Może jestem słabym złodziejem, ale po prostu znudziło mi się ustawianie skrzynek aby dojść gdzieś, gdzie powinienem się wspiąć po strzale linowej.
Nie skończyłem misji, więc pozostawiam ją bez oceny.
Re: Nowa TMA FM: Reverse Robbery
Ugh... Misja nie dla mnie, zbyt męcząca. Dobrze, że są szybkie zapisy, bo coś by mnie trafiło od tego ciągłego spadania. Za dużo pustostanów, za dużo złośliwie ukrytych łupów. Jak zwykle, zagadkę do zdobycia jednego z celów rozwiązałam metodą prób i błędów, żeby dopiero później znaleźć do niej właściwą wskazówkę. Autor chyba nieco zbyt ambitnie podszedł do swojej pracy i wyszło przeciętnie.
Kto by pomyślał, żeby bank był taki pusty. Nie można zdobyć łupów w skarbcu.
I chyba część, która mnie najbardziej zirytowała: Gra pt. 'Czy te drzwi/okno się otwiera?' Rozumiem zabawę: przeklikaj prawym klawiszem całą mapę, ale trochę ta mapa na to zbyt rozległa.
Kto by pomyślał, żeby bank był taki pusty. Nie można zdobyć łupów w skarbcu.
I chyba część, która mnie najbardziej zirytowała: Gra pt. 'Czy te drzwi/okno się otwiera?' Rozumiem zabawę: przeklikaj prawym klawiszem całą mapę, ale trochę ta mapa na to zbyt rozległa.