Nowa kampania T2: Lonmore

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ

Jak oceniasz misję?

6/6 Przełomowa misja, kamień milowy pod każdym względem.
0
Brak głosów
5/6 Czołówka swojej kategorii. Bardzo dobra!
1
50%
4/6 Misja dosyć dobra, posiadająca ciekawe elementy ale również znaczące wady.
1
50%
3/6 Misja przyzwoita, spełniająca minimalne wymogi. Przeciętniak.
0
Brak głosów
2/6 Słaba misja, posiadająca poważne wady i powielony pomysł.
0
Brak głosów
1/6 Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka!
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 2

Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Nowa kampania T2: Lonmore

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Tytuł: Lonmore
Typ: T2
Autor: Beltzer
Data wydania: 12.11.2021
Język: angielski, niemiecki, hiszpański
Strona autora; http://www.beltzer.nu
Ilość misji w kampanii: 2

Opis: Garrett na gościnnych występach w innym mieście.

Do pobrania z:
http://www.0815x.de/thief/FMs/Lonmore-v1.2.zip
https://www.taffersparadise.co.uk/thief ... e-v1.2.zip
https://www.dropbox.com/s/y8onzcepfhd83 ... 2.zip?dl=0


Wątek na forum TTLG
Strona misji na Thief Guild
Obrazek
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Nowa kampania T2: Lonmore

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Nie wiem, czy misja miała do mnie pecha, czy faktycznie jest z nią coś nie tak... ale od razu mnie odrzuciła. Jest permanentnie brzydka: leje deszcz: miasto to zbiór prostopadłościennych klocków z minimum detali, a po pustych dachach chodzą strażnicy. Powtarzalne pomieszczenia i brak zbytniego wyposażenia. Oczywiście wszyscy i wszystko chce nas zabić. W fabułę nawet nie chciało mi się wnikać.
Obrazek
darkonia
Mechanista
Posty: 406
Rejestracja: 04 lipca 2011, 20:57

Re: Nowa kampania T2: Lonmore

Post autor: darkonia »

Gzymsy, dachy, strzały linowe - uda się doskoczyć, czy nie? Dla takich misji powinien być zaprogramowany licznik zgonów i wczytywania gry. Albo trzeba gdzieś zeskoczyć i stracić punkty życia, albo biec dookoła całej mapy. Pełno drzwi, które udają otwieralne, puste korytarze i pomieszczenia robione na siłę. Tak naprawdę z każdej większej lokacji dałoby się stworzyć osobne misje, oczywiście najpierw zaplanować, co zrobić za tymi teksturowymi drzwiami.
Trzeba obrabować parę miejsc i zdobyć konkretne przedmioty, oczywiście nie wliczają się jako zdobyte łupy, więc trzeba się trochę postarać, żeby wykonać zadanie, które ma zapewnić pieniądze na czynsz.
Pewna członkini zakonu Mechanistów chciałaby, aby G pomógł jej z pewnym zadaniem:
Perfidna wszetecznica, chce zmienić stronę i dołączyć do Młotów, przeważając szalę w nadchodzącej bitwie między zakonami.
Oczywiście obiecuje wynagrodzić złodzieja za pomoc. I dlatego po całej akcji zaprasza go do swojego pokoju gościnnego. Zakon byłby dumny ;).
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Nowa kampania T2: Lonmore

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Do tego ostatniego momentu nie dotarłem i jest to już trochę wręcz instrumentalne wykorzystanie postaci. Może jestem przewrażliwiony, ale to trochę to odebrałem.
Obrazek
ODPOWIEDZ