Tytuł: The Eye of the Gems: Shadow and Fog
Typ: T2
Autor: Terra
Data wydania: 16.09.2017
Język: angielski, niemiecki, francuski
Opis: Misja konkursowa "Lost Places". Garrettyzacja "Amnezji: Mrocznego Obłędu".
Do pobrania z:
ENG
http://www.southquarter.com/downloads/2 ... 20Gems.zip
http://www.taffersparadise.co.uk/thief2 ... heGems.zip
http://download.darkfate.org/fan-missio ... e_Gems.zip
DE
http://www.southquarter.com/downloads/2 ... 20Gems.zip
FR
http://www.southquarter.com/downloads/2 ... 20Gems.zip
Temat konkursowy u nas na forum
Wątek na forum TTLG
Link do tematu konkursowego na TTLG
Strona misji na Thief Guild
T2 FM: The Eye of the Gems: Shadow and Fog
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5114
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5114
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: T2 FM: The Eye of the Gems: Shadow and Fog
Intrygująca FMka, bardzo oryginalna i pomysłowa. Jak widać pomysł połączenia ze sobą dwóch świetnych skradanek zainspirował niejednego twórcę niejednej sceny.
Mamy tutaj podmieione tekstury i fantastycznie "zthiefowane" potwory z Amnezji. Niestety, ale tylko Grunta, a reszta to dziwne zombiaki. Same wnętrza w pierwszej chwili robią spore wrażenie i klimat, ale potem możemy się przekonać, że de facto to tylko dekoracje do ignorowania. Szczególnie, że podczas długiego biegania za różnymi pierdółkami... trochę się napatrzymy na to samo i w kółko. Było to irytujące i po prostu przestało i straszyć, i bawić.
Sama FMka dość szybko zaczęła mnie nudzić, szczególnie z powodu dziwnych (moim zdaniem) zagadek i niewykorzystanego potencjału pustych pomieszczeń. Zbyt dosłowne przeniesienie wizualnej strony Amnezji nie wyszło idealnie. No bo... jest za pusto, nawet jak na starego Thiefa. Bardziej to kojarzyło się z TDS. Co by nie mówić, Thief bez lootu potrzebuje innego dobrego pretekstu, aby przeszukiwać kąty. No i go nie otrzymujemy.
Oprawa dźwiękowa została częściowo skopiowana z Amnezji. Trochę szkoda.
PODSUMOWANIE:
Ogólna ocena: 6
Grywalność: 5
Audio: 8
Video: 9
Plusy: ciekawy pomysł, tekstury, ogólny klimat
Minusy: nudno, misja nie rzuca wyzwania
Mamy tutaj podmieione tekstury i fantastycznie "zthiefowane" potwory z Amnezji. Niestety, ale tylko Grunta, a reszta to dziwne zombiaki. Same wnętrza w pierwszej chwili robią spore wrażenie i klimat, ale potem możemy się przekonać, że de facto to tylko dekoracje do ignorowania. Szczególnie, że podczas długiego biegania za różnymi pierdółkami... trochę się napatrzymy na to samo i w kółko. Było to irytujące i po prostu przestało i straszyć, i bawić.
Sama FMka dość szybko zaczęła mnie nudzić, szczególnie z powodu dziwnych (moim zdaniem) zagadek i niewykorzystanego potencjału pustych pomieszczeń. Zbyt dosłowne przeniesienie wizualnej strony Amnezji nie wyszło idealnie. No bo... jest za pusto, nawet jak na starego Thiefa. Bardziej to kojarzyło się z TDS. Co by nie mówić, Thief bez lootu potrzebuje innego dobrego pretekstu, aby przeszukiwać kąty. No i go nie otrzymujemy.
Oprawa dźwiękowa została częściowo skopiowana z Amnezji. Trochę szkoda.
PODSUMOWANIE:
Ogólna ocena: 6
Grywalność: 5
Audio: 8
Video: 9
Plusy: ciekawy pomysł, tekstury, ogólny klimat
Minusy: nudno, misja nie rzuca wyzwania