Nowości: DR 0.8.1, TDM 0.004
Nowości: DR 0.8.1, TDM 0.004
Każdy pewnie odebrał już wiadomość z nowymi linkami .
TDM wymaga po prostu nadpisania zawartości (jak myślę) ale jak stosuje nowy DR? Instalacja w to samo miejsce czy usuwa się stary i instaluje nowy?
TDM wymaga po prostu nadpisania zawartości (jak myślę) ale jak stosuje nowy DR? Instalacja w to samo miejsce czy usuwa się stary i instaluje nowy?
Re: Nowości: DR 0.8.1, TDM 0.004
Wszystko ładnie ... tylko jak/ gdzie wczytać mapę w nowym darkmodzie ?
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Nowości: DR 0.8.1, TDM 0.004
Jestem na etapie pierwszego uruchamiania więc za chwilę będę coś na ten temat wiedzieć.
ps. nowego darkmoda trzeba po prostu rozpakować w to samo miejsce i ewentualnie podmienić pliki ?
EDIT:
Nadpisałem zawartość i jestem po pierwszym uruchomieniu.
Trzeba uruchamiać misje tak jak poprzednio z konsoli.
Odnośnie DR to ciągle LightCenter nie można przeciągać myszką i w ModelViewer nie da się wyłączyć textur zasłaniających połowę modeli :/. Zdziwiło mnie to bo liczyłem szczególnien a to drugie.
Może ktoś z Was wyszukać co szczególnego zmieniło się w obydwu wydaniach.
W TDM na bank doszły nowe modele i menu. Nie wiem jak z mapami. Bonehoard2 z forum w tym wydaniu nie ma.
W DR nie zauważyłem zmian na pierwszy rzut oka.
ps. nowego darkmoda trzeba po prostu rozpakować w to samo miejsce i ewentualnie podmienić pliki ?
EDIT:
Nadpisałem zawartość i jestem po pierwszym uruchomieniu.
Z menu gry tego się nie da zrobić. Podany jest tylko przykład jak to będzie wyglądać.Wszystko ładnie ... tylko jak/ gdzie wczytać mapę w nowym darkmodzie ?
Trzeba uruchamiać misje tak jak poprzednio z konsoli.
Odnośnie DR to ciągle LightCenter nie można przeciągać myszką i w ModelViewer nie da się wyłączyć textur zasłaniających połowę modeli :/. Zdziwiło mnie to bo liczyłem szczególnien a to drugie.
Może ktoś z Was wyszukać co szczególnego zmieniło się w obydwu wydaniach.
W TDM na bank doszły nowe modele i menu. Nie wiem jak z mapami. Bonehoard2 z forum w tym wydaniu nie ma.
W DR nie zauważyłem zmian na pierwszy rzut oka.
Re: Nowości: DR 0.8.1, TDM 0.004
Ja światła przeciągam myszką ale nie mogę zmieniać rozmiaru.
Jeszcze jedno : czy w oknie konsoli uruchomienia edytora macie komunikaty o błędach w shaderch ?
A jak wywołać konsolę ? U mnie nic niedziała.Trzeba uruchamiać misje tak jak poprzednio z konsoli.
Jeszcze jedno : czy w oknie konsoli uruchomienia edytora macie komunikaty o błędach w shaderch ?
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Nowości: DR 0.8.1, TDM 0.004
Wywołaj ją tak jak poprzednio: Alt+Ctrl+~timon pisze:A jak wywołać konsolę ? U mnie nic niedziała.
Nie sprawdzałem ale zazwyczaj mam tam jakieś błędy wpisane i to w nie jednej grze. Przyzwyczaiłem się.timon pisze:Jeszcze jedno : czy w oknie konsoli uruchomienia edytora macie komunikaty o błędach w shaderch ?
Re: Nowości: DR 0.8.1, TDM 0.004
Hmmm... jesteś pewien, że masz wszystko zainstalowane? Ja jeszcze nie sprawdzałem nowej wersji, ale:Dziarsky pisze:Odnośnie DR to ciągle LightCenter nie można przeciągać myszką i w ModelViewer nie da się wyłączyć textur zasłaniających połowę modeli :/. Zdziwiło mnie to bo liczyłem szczególnien a to drugie.
Może ktoś z Was wyszukać co szczególnego zmieniło się w obydwu wydaniach.
- przeciągane światła są zrobione, wg zapewnień autorów
- filtrować Collision meshe można już w poprzedniej wersji (0.7.1) - u mnie działa.
Po szczegóły na temat DR zajrzyj w link z ostatniego niusa na stronie darkmoda. (nie mogę go tutaj skopiować...)
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nowości: DR 0.8.1, TDM 0.004
Zielony punkt z light-center nie da się ruszyć na siatce.
Zapodaj screenem gdzie się w oknie modeli wyłącza te powierzchnie na przykładzie np. krzeseł, które są całkiem zasłonięte.
Mam czysto zainstalowanego 0.8.1. i nic takiego zrobić nie mogę.
Zapodaj screenem gdzie się w oknie modeli wyłącza te powierzchnie na przykładzie np. krzeseł, które są całkiem zasłonięte.
Mam czysto zainstalowanego 0.8.1. i nic takiego zrobić nie mogę.
Re: Nowości: DR 0.8.1, TDM 0.004
Ja zaznaczam światło w widoku 3D i wtedy da się przemieszczać.Dziarsky pisze:Zielony punkt z light-center nie da się ruszyć na siatce.
Przyłączam się.Dziarsky pisze:Zapodaj screenem gdzie się w oknie modeli wyłącza te powierzchnie na przykładzie np. krzeseł, które są całkiem zasłonięte.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Nowości: DR 0.8.1, TDM 0.004
Tego się nie robi w oknie modeli tylko w głównym menu programu - Filter -> odhacz Collision Surfaces. Od tego momentu znikają Tekstury Collision na modelach w oknie podglądu modeli (podaczas tworzenia na mapie nowego modelu). U mnie to działa.Dziarsky pisze:Zapodaj screenem gdzie się w oknie modeli wyłącza te powierzchnie na przykładzie np. krzeseł, które są całkiem zasłonięte.
Nie znikają natomiast Collision meshe modeli w oknie kamery w trybie podglądowym - to już nie takie łatwe ponoć. Ale to na szczęście mniejszy problem.
Aha - ustawienia filtrów resetują się po każdym uruchomieniu edytora.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.