Jeśli stół bądź skrzynia mają prostą sylwetkę, to będą rzucały prosty cień. Jednym lekarstwem na to jest modelowanie obiektów z nieco ciekawszymi sylwetkami.
Pomaga także trochę dobranie odpowiednich kolorów cieni, co nieco złagodzi wizualnie ostrą granicę pomiędzy światłem a cieniem.
Cytuj:
A do tego jeszcze dochodzą cienie postaci. Otóż cień AI nie miał połowy głowy i dolnej części nóg.
to brzmi jak bug silnika, z którym ja i kilka innych osób także się spotkało. U mnie to wyglądało tak, jakby cień na ścianie był rysowany tylko do pewnej wysokości ściany i właśnie ucinał na wysokości głowy... Może to zależy od karty graficznej?
[ Dodano: Sro 13 Sie, 2008 07:41 ]Cytuj:
A jak się poruszały, było już całkiem fatalnie.
sposób drgania cienia Tobie się nie podoba, tak? nie pamiętam jak to było w TDS. Może faktycznie ten z TDM jest prostacki, oparty na prostej losowości, a nie naśladujący drgania ognia... Ciężko mi powiedzieć teraz.