Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 03 maja 2009 23:16 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 18:07
Posty: 3660
Komunikat o treści
Kod:
AAS32 is out of date
pojawia mi się przy uruchamianiu misji w sytuacji gdy umieszczę w niej strażnika z np. z gałęzi
saintlucia/Ai/Guard/atdm:ai_citywatch

AAS32 to właściwość AI jak można wyczytać z Entity class tree, tylko dlaczego jest przestarzała?

Pytanie dodatkowe czy można uzyskać napis na ekranie taki jak w standardowym thiefie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 maja 2009 11:27 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2398
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
AAS32 to plik ze ścieżkami dla AI, których bounding box jest równy 32, czyli dla ludzi. (Stwory mają większe rozmiary). Plik ten powstaje podczas kompilacji mapy, a więc skompiluj mapę po prostu - powinno pomóc...



P.S. ten dział już chyba nie musi mieć statusu ukrytego, tak sobie myślę, skoro wersja alpha jest dostępna dla wszystkich?

P.S.2 - Timon, to kiedy pierwsze betatesty ZL3? :-D ;)

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 maja 2009 11:40 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 18:07
Posty: 3660
Juliusz napisał(a):
AAS32 to plik ze ścieżkami dla AI, których bounding box jest równy 32, czyli dla ludzi. (Stwory mają większe rozmiary). Plik ten powstaje podczas kompilacji mapy, a więc skompiluj mapę po prostu - powinno pomóc...


Kompikuję komendą dmap nazwa, czy istnieją inne komendy lub opcje do dmap , bo cały czas mam ten komunikat.

ZL3 raczej nie powstanie nigdy. Chyba, że trafię na rok albo dwa do sanatorium lub więzienia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 maja 2009 13:59 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2398
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
samo dmap powinno działać... jeśli nie, to w sumie nie wiem o co chodzi. Może AI z folderu Saint Lucia mają inne ustawienia? A reszta strażników też Tobie nie działa?


----
momencik... po przeszukaniu netu znalazłem takie wątki:

Ktoś miał podobny problem:
http://www.doom3world.org/phpbb2/viewto ... 092#p12092
podane linki nie działają, ale może zawierają to samo, co podał inny koleś w tym wątku?

http://www.doom3world.org/phpbb2/viewto ... 3845#p3845


Generalnie są to ustawienia dotyczące kompilacji aas. Darkmod zawiera je bodajże w pliku \def\aas.def i poza wysokością AI wyglądają identycznie. Może brakuje Tobie tego pliku z jakichś przyczyn?


P.S. Ah, skąd ja znam ten problem z brakiem czasu...
P.S.2. Ale zanim zdecydujesz się na któreś z powyższych miejsc, upewnij się jak wygląda kwestia dostępu do internetu... ;)

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Teraz jest 22 paź 2017 05:37


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron