Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1430 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 wrz 2020 13:04 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4849
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
https://store.steampowered.com/app/945360/Among_Us/

18 zł lub 0 na komórce

Ostatnio zachwyciłem się "Among Us". Gra niby z 2018 roku, ale chwile temu przeżyła eksplozję popularności. Rzadko daję się na takie coś złapać, ale nie żałuję.

To coś w stylu bardzo uproszczonej planszówki "Battlestar Galactica". Jesteśmy załogą statku kosmicznego i musimy wykonywać różne zadania, aby zadbać o kondycję statku. Pomiędzy nami jest zdrajca nie tylko sabotujący starania, ale mogący też zabijać innych członków. Każdy gracz może zwołać zebranie kryzysowe lub dokonuje się ono automatycznie w chwili odkrycia zwłok. Wtedy następuje dyskusja rodem z gry towarzyskiej "Mafia" i można wywalić za burtę osobę podejrzewaną o zdradę. Poza tym jednym momentem powinna odbywać się w całkowitej ciszy, aby nie zdradzać za dużo.

Zatem jest to banał o minimalnych wymaganiach sprzętowych, ale niezwykle satysfakcjonujący! :) Jakby jacyś złodzieje chcieli pograć, to można spróbować.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2020 14:24 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2448
Lokalizacja: Łódź
Ja za to polecę Hades, to piekielnie dobra gra *badum-tss*. :-D

Ekipa z Supergiant Games osiągnęła już taki poziom, że w zasadzie każdą kolejną grę ich autorstwa kupuję w ciemno. Tym razem jednak studio wybrało ścieżkę early access, za którą osobiście nie przepadam. Na szczęście wersja 1.0 ukazała się parę dni temu i gra jest już kompletnym tworem.

Jeżeli graliście w Bastion, Transistor lub Pyre to Hades jest poniekąd połączeniem wszystkich poprzednich doświadczeń. To rogue-lite hack & slash, gdzie dynamika sterowania i elementy fabularne mają swoje początki w Pyre.

Tym razem uciekamy z piekła, a każdy nasz zgon powoduje powrót na start. Mamy kilka rodzajów surowców, po każdej porażce tracimy jedynie złoto. Statystyki jak i punkty doświadczenia również są trwałe. Pomiędzy kolejnymi eskapadami zajmujemy się rozmowami z postaciami, odkrywaniem i rozbudową "bazy" i innymi przyjemnymi drobiazgami. Mimo porażek fabuła również idzie do przodu, pojawiają się nowe postacie itd.

Całość jest bardzo wciągająca, powiedziałbym że wręcz uzależniająca :) "Jeszcze jedna partyjka" to syndrom, w który łatwo wpaść, a potem się okazuje, że z 22.00 zrobiła się 2.00 w nocy ;)

Trailer z rozgrywki:
https://youtu.be/YZZFlcE0fWE

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2020 21:14 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2598
Lokalizacja: Dublin
Hmmm... po takiej dawce hałasu i błysków na ekranie, to pewnie do 4.00 nad ranem nie zasnąłeś, mniemam? Przynajmniej ja bym nie mógł...
Szczerze mówiąc, to takie gry skłaniają mnie do powrotu do dyskusji na temat szkodliwości gier dla zdrowia...

_________________
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2020 07:51 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2448
Lokalizacja: Łódź
Coś w tym jest. Póki co zrobiłem sobie przerwę i planuję wracać do niej w mniejszych dawkach, bo faktycznie idzie dostać epilepsji.

Ponadto jeżeli mieliście kiedyś problemy z nadgarstkami lub ścięgnami, to też trzeba uważać. Nawet na padzie ręce męczą się od nawalania w przyciski, co w tej grze jest równie intensywne jak w bijatykach. Na późniejszych etapach gra przypomina raczej bullet-hell shooter i ja prawdę mówiąc wymiękam. Przydałby się jakiś Easy Mode.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 paź 2020 10:40 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2448
Lokalizacja: Łódź
Uff, udało mi się przejść całość... Tylko po to, żeby w zakończeniu dowiedzieć się, że muszę to zrobić jeszcze co najmniej kilka razy, żeby odblokować całe zakończenie. Wszystko jest fajnie uzasadnione fabularnie i ogólnie to całkiem sprytny trick, ale nie dziękuję :D To nie na moje siły.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1430 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58

Teraz jest 25 paź 2020 06:46


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron