Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 lis 2013 15:54 
Miastolud

Dołączył(a): 02 lis 2013 22:16
Posty: 50
No własnie??? czy jak zabije CRAYMAN to mi gra zaliczy killa czy nie?
Akurat nie moge tego sprawdzić bo jestem na początku w song of the caverns i na razie przykazanie 'nie zabijaj' nie obowiązuje.

Ale wiem że jak później dostane polecenie obrabowania opery to ten stat się zmieni i wtedy gra policzy mi poprzednie kille


Czy mogę ubić craymany tak samo jak pająki czy burki?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2013 16:41 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2329
Lokalizacja: Archiwa Miejskie
Tak, gra liczy zabicia tylko ludzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2013 18:02 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1116
Lokalizacja: Okolice Szczecina
adriannn napisał(a):
Tak, gra liczy zabicia tylko ludzi.


Posiadłość Lorda Bafforda napisał(a):
Nie zabij nikogo, wykonując swoją robotę. Ani służących, ani strażników, ani domowych zwierzaków... Nikogo.


Więc kto ma rację? Misja "Posiadłość Lorda Bafforda" na poziomie trudności "expert", czy adriannn?

bc30se napisał(a):
burki?


Początkowo skojarzyłem z ubiorem kobiet w krajach arabskich.

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2013 18:11 
Miastolud

Dołączył(a): 02 lis 2013 22:16
Posty: 50
buriki... burki... buraki co za różnica...


a w tej misji u baforda to chyba jest tak napisane z odrobiną sarkazmu... bo przecież jak się pająki ubija w jaskini to nic się nie dzieje...

W ogóle jeśli chodzi o wrogów to zauważam dziwne rzeczy.

Np zombiaki, spotkałem na swojej drodze kilka zombiaków, które to nie podniosły się po dostaniu strzała z miecza od tyłu..... po protu jakbym je ubił.


Miałem przypadek w bonehoard kiedy zgromadziłem przy sobie sporą grupę zombi, jeden dostał z miecza a reszta zaczęła uciekać w tempie w którym nawet nie mogłem ich wyłapać.... szedłem za tą całą grupą ok 10 lub więcej zombich zastanawiając się gdzie one dojdą.. tylko w całym tym bałaganie nadeptałem na innego leżącego i ten wstał mnie od tyłu załatwił i się nie dowiedziałem gdzie pędzi ta horda zombi bo musiałem odsavować.....


Kolejnym razem, znowu z zombi taki patent.... w the haunted cathedral, za zwodzonym mostkiem kręciło sie kilka zombiaków.... więc potraktowalem je z miecza i sobie tam spokojnie leżały i wszystko działało normalnie dopuki nie odsavovałem.... wtedy zombi powstały i stały tak bez ruchu, mogłem przez nie przenikać, strzały przechodziły przez nie na wylot, a te zombi tak stały i stały... bez sensu.

W ogóle powiem, że wrogowie są jacyś tacy... głupkowaci??? choć magowie mnie dobijali, zawsze odnajdywali mnie w cieniu niezależnie od tego gdzie się schowałem szli dokładnie tam gdzie bylem..


Ostatnio edytowano 22 lis 2013 20:21 przez bc30se, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2013 18:36 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Nigdy nie miałem takich problemów. TG z Antologii + TG MMP. A jak u Ciebie, bob?

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2013 19:14 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1116
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Mixthoor napisał(a):
Nigdy nie miałem takich problemów. TG z Antologii + TG MMP. A jak u Ciebie, bob?


W moich speedrunach bugi zostały wykorzystane w najbardziej ekstremalny z możliwych sposobów. Również korzystam z TG z Antologii.

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2013 20:19 
Miastolud

Dołączył(a): 02 lis 2013 22:16
Posty: 50
wydaje mi się że nieświadomie musiałem coś zrobić że zombi zachowały się tak a nie inaczej.. tylko nie wiem co....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2013 21:54 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2329
Lokalizacja: Archiwa Miejskie
bob napisał(a):
adriannn napisał(a):
Tak, gra liczy zabicia tylko ludzi.


Posiadłość Lorda Bafforda napisał(a):
Nie zabij nikogo, wykonując swoją robotę. Ani służących, ani strażników, ani domowych zwierzaków... Nikogo.


Więc kto ma rację? Misja "Posiadłość Lorda Bafforda" na poziomie trudności "expert", czy adriannn?


Z tego co wiem, taka wersja objectivu wyszła z humorystycznego tłumaczenia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lis 2013 16:41 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1592
Lokalizacja: Dno Piekieł
bob napisał(a):
Posiadłość Lorda Bafforda napisał(a):
Nie zabij nikogo, wykonując swoją robotę. Ani służących, ani strażników, ani domowych zwierzaków... Nikogo.


Więc kto ma rację? Misja "Posiadłość Lorda Bafforda" na poziomie trudności "expert", czy adriannn?

A ile zwierzaków domowych widziałeś w posiadłości Bafforda? ;)

bc30se napisał(a):
W ogóle jeśli chodzi o wrogów to zauważam dziwne rzeczy.

(...)

Kolejnym razem, znowu z zombi taki patent.... w the haunted cathedral, za zwodzonym mostkiem kręciło sie kilka zombiaków.... więc potraktowalem je z miecza i sobie tam spokojnie leżały i wszystko działało normalnie dopuki nie odsavovałem.... wtedy zombi powstały i stały tak bez ruchu, mogłem przez nie przenikać, strzały przechodziły przez nie na wylot, a te zombi tak stały i stały... bez sensu.

W ogóle powiem, że wrogowie są jacyś tacy... głupkowaci??? choć magowie mnie dobijali, zawsze odnajdywali mnie w cieniu niezależnie od tego gdzie się schowałem szli dokładnie tam gdzie bylem..

Też mi się to zdarza.
Zombiaki chyba zawsze wstają po wczytaniu gry. Ale do normy wracają dopiero zaalarmowane (wtedy "wstają" jeszcze raz). A głupota AI jest godna pieśni (chociaż przyznam, że wolę ją od wzmożonej czujności AI w TDM).

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2013 20:56 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4493
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Mi też to wygląda na specyficzny bug, gdyż zombie nie mają algorytmów ucieczki. Ze mną zawsze walczyły do upadłego, dosłownie ^^

A z tymi zwierzakami, to w tej misji to tylko ładny tekścik, gdyż misja nie przewiduje zabijania czegoś innego, niż ludzi. Swoją drogą, też nie spotkałem się ze skryptem, który zaliczałby zabijanie nieumarłych jako mission failed.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2013 21:54 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2329
Lokalizacja: Archiwa Miejskie
Liznąłem DromEda na tyle, żeby wiedzieć, że da się w najłatwiejszy sposób ustawić cel misji "zabij cośtam" - zarówno jakiś archetyp postaci jak i wskazanego AI. Równie dobrze można ustawić "nie zabijaj tego" poprzez ustawienie wartości ujemnej. Tak to mniej więcej wygląda, jeśli dobrze pamiętam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2013 22:00 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1116
Lokalizacja: Okolice Szczecina
adriannn napisał(a):
Liznąłem DromEda na tyle, żeby wiedzieć, że da się w najłatwiejszy sposób ustawić cel misji "zabij cośtam" - zarówno jakiś archetyp postaci jak i wskazanego AI. Równie dobrze można ustawić "nie zabijaj tego" poprzez ustawienie wartości ujemnej. Tak to mniej więcej wygląda, jeśli dobrze pamiętam.


A można ustawić coś takiego, że "nie niszcz skrzynek na mapie" a jeśli gracz zniszczy jakąś skrzynkę, to misja skończy się czaszką? Zniszczenie skrzynki żeby potraktować jako takie "zabójstwo" - o to mi chodzi. Nie dotyczyło by to postaci żywej, lecz obiektu (skrzynki).

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2013 22:15 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2329
Lokalizacja: Archiwa Miejskie
Wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem byłoby w jakiś sposób uznanie skrzynki za rzecz żywą. Musiałbyś spytać np. Timona, Juditha, Bukarego, Marca lub Paweuka ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2013 22:31 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Da się. I to bez ożywiania. Można skrzynkom przypisać skrypt, który w momencie zniszczenia jej, ustawi wybrany cel misji jako niezaliczony.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2015 15:58 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1116
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Misja "Posiadłość Lorda Bafforda" ma tak, że na poziomie trudności ekspert nie wolno nikogo zabić, a misja "Zniesławiony" ma tak, że na normalnym poziomie trudności nie wolno ogłuszyć lub zabić więcej niż pięciu strażników. Żeby w pierwszej misji Thiefa Gold na ekspercie było zakazane zabijanie i ponadto ogłuszanie, to jak to wykonać? Mam na myśli edycję misji w DromEdzie 1.37.

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Teraz jest 27 lip 2017 23:31


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron