Nauka Dromeda - pytania
Moderator: peter_spy
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Nauka Dromeda - pytania
Tu masz opis jak to zrobić:
http://www.thief-thecircle.com/dromed/d ... nts&sub=AI
http://www.thief-thecircle.com/dromed/d ... nts&sub=AI
Brothers in arms & beer...
Re: Nauka Dromeda - pytania
A po Polsku??
Re: Nauka Dromeda - pytania
Po polsku ? Jeśli nie masz woli tłumaczyć z angielskiego tutoriali to porzuć dromeda. Nie ma zaawansowanych tutoriali po polsku. Nie ma nawet średnio zaawansowanych.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Nauka Dromeda - pytania
Powiedz tylko po Polsku, jak zrobic śpiącą osobę. Please!
- Przemek557
- Kurszok
- Posty: 551
- Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
- Lokalizacja: Tychy
Re: Nauka Dromeda - pytania
Patrz na inne tematy w tym forum
Jeśli tego nie rozumiesz to musisz zaznaczyć strażnika i wybrać PROPERTIES. Potem dać Add, rozwinie się menu, wybrać MetaPropety>AI_Behaviors > AI_B_m2 > M-SleepingServant > M-NewSleeperTimon wcześniej pisze:Siedzący AI
Add > MetaProperty > AI_Behaviors > AI_B_Gen > M-SittingDown
Śpiący AI
Add > Metaproperty > AI_Behaviors > AI_B_m2 > M-SleepingServant > M-NewSleeper
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Thievery Server Browser
Re: Nauka Dromeda - pytania
Dzięki.
[ Dodano: Wto 10 Paź, 2006 14:47 ]
Jak trzeba wpisać jakieś teksty, np. do papirusu czy książki??
[ Dodano: Wto 10 Paź, 2006 15:09 ]
I jak się robi półkę z książkami. Coś takiego jak w bibliotece.
[ Dodano: Wto 10 Paź, 2006 14:47 ]
Jak trzeba wpisać jakieś teksty, np. do papirusu czy książki??
[ Dodano: Wto 10 Paź, 2006 15:09 ]
I jak się robi półkę z książkami. Coś takiego jak w bibliotece.
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Nauka Dromeda - pytania
Zakładasz katalog "books" w główny katalogu Thiefa (jeżeli go jeszcze tam nie ma), tam tworzysz nowy plik tekstowy z treścią (musi zgadzać się format pliku, zobacz sobie przykład w dowolnej FanMisji), zapisujesz go z rozszerzeniem str.Jak trzeba wpisać jakieś teksty, np. do papirusu czy książki??
W DromEdzie do książki dodajesz właściwość Book->Text, w okienko wpisujesz nazwę Twojego pliku razem z rozszerzeniem i gotowe.
W najprostszej wersji to tekstura półki nałożona na ścianę albo dowolny brush.Edversion pisze:I jak się robi półkę z książkami. Coś takiego jak w bibliotece.
Kilka takich tekstur masz w rodzinie (grupie tekstur) rescor_1
Brothers in arms & beer...
Re: Nauka Dromeda - pytania
Dzięki, a piecyk? Jak się robi piec razem z ogniem??
[ Dodano: Wto 10 Paź, 2006 18:07 ]
A co trzeba zrobić, by zarać w misję przed jej zakończeniem?
[ Dodano: Wto 10 Paź, 2006 18:07 ]
A co trzeba zrobić, by zarać w misję przed jej zakończeniem?
- Przemek557
- Kurszok
- Posty: 551
- Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
- Lokalizacja: Tychy
Re: Nauka Dromeda - pytania
Jest chyba w Physical>Decorative>Fireplace
Ogień znajdziesz w Sfx> FireFX>Flame
Nie sprawdzałem tego więc nie jestem na 100% pewien
Ogień znajdziesz w Sfx> FireFX>Flame
Nie sprawdzałem tego więc nie jestem na 100% pewien
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Thievery Server Browser
Re: Nauka Dromeda - pytania
nie ma tam
fireplacePhysical>Decorative>Fireplace
Re: Nauka Dromeda - pytania
Już dwukrotnie podawaliśmy Tobie link do przeglądarki obiektów, a więc pora zrobić z niej użytek... Będzie szybciej, prościej i skuteczniej.Edversion pisze:nie ma tam
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nauka Dromeda - pytania
Ale nie jestem dobry z angielskiego.
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Nauka Dromeda - pytania
Przeglądarka obiektów jest programem prostym jak drut... spróbuj chociaż uruchomić
Wskazujesz obiekty w drzewie takim samym jak to w DromEdzie, po prawej pokazuje Ci się "zdjęcie" obiektu... po co tu biegła znajomość angielskiego?
Wskazujesz obiekty w drzewie takim samym jak to w DromEdzie, po prawej pokazuje Ci się "zdjęcie" obiektu... po co tu biegła znajomość angielskiego?
Brothers in arms & beer...
Re: Nauka Dromeda - pytania
Jaka to strona??
[ Dodano: Wto 10 Paź, 2006 19:40 ]
Nie dawajcie mi przeglądarek obiektów do T2, gdyz ja robie do T1!!!
[ Dodano: Wto 10 Paź, 2006 19:40 ]
Nie dawajcie mi przeglądarek obiektów do T2, gdyz ja robie do T1!!!
- Przemek557
- Kurszok
- Posty: 551
- Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
- Lokalizacja: Tychy
Re: Nauka Dromeda - pytania
No nie, wcale...Edversion pisze: nie ma tamfireplacePhysical>Decorative>Fireplace
[ Dodano: Sro 11 Paź, 2006 ]
Acha i jeszcze takie 2 rady odnośnie DromEda:
1. Zapisuj tak często jak to możliwe
2. Zapisuj częściej niż jest to możliwe
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Thievery Server Browser
Re: Nauka Dromeda - pytania
Jeśli szukasz jakiegoś obiektu podejrzanego w jakiejś misji, po prostu otwórz tą misję, przejdź do miejsca gdzie dany obiekt się znajduje, kliknij na Class i samemu sprawdź gdzie on się znajduje Dopóki nie nauczysz się rozpoznawać obiekty po obrazkach w w.w. przeglądarce, proszę uprzejmie o niepodpowiadanie świerzakowi. Niech się sam pouczy
Re: Nauka Dromeda - pytania
Jak się robi schody?
___________
Myśleliście, że skończyłem z DromEdem?
___________
Myśleliście, że skończyłem z DromEdem?
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Nauka Dromeda - pytania
Normalnie
Po prostu ustawiasz kolejne brushe tak żeby utworzyły schody.
Drugi sposób to użycie "stair tool" z menu, generuje to odpowiednie brushe automatycznie, niestety nigdy tego nie używam i robię schody na piechotę, więc nie znam szczegółów.
Pamiętaj że zalecana wysokość stopnia to 0.75 jednostki DromEda, chociaż z wysokością 1 też nie ma problemu. Problemy objawiają się niemożnością chodzenia przeciwników po takich schodach.
Po prostu ustawiasz kolejne brushe tak żeby utworzyły schody.
Drugi sposób to użycie "stair tool" z menu, generuje to odpowiednie brushe automatycznie, niestety nigdy tego nie używam i robię schody na piechotę, więc nie znam szczegółów.
Pamiętaj że zalecana wysokość stopnia to 0.75 jednostki DromEda, chociaż z wysokością 1 też nie ma problemu. Problemy objawiają się niemożnością chodzenia przeciwników po takich schodach.
Brothers in arms & beer...
Re: Nauka Dromeda - pytania
Pojawia mi sie jakiś błą. ;(
Włączam zapisanę grę. Później View > Light Bright i Light Object. Potem naciskam Tools > Portalize a pojawia mi sie komunikat:
Włączam zapisanę grę. Później View > Light Bright i Light Object. Potem naciskam Tools > Portalize a pojawia mi sie komunikat:
Naciskam 'Anuluj' a pojawia się napis.ERROR: SplitPortalPolyhedronByPlanet: polyhedron didn't cross plane
(Yes to trap, No to exit, Cancel to ignore)
TAK. NIE. ANULUJ.
I DromEd się wyłańcza. Co jest grane? Pomoże mi ktos??ERROR: SplitPortalPolyhedronByPlanet: polyhedron didn't cross plane
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Nauka Dromeda - pytania
Możliwe że masz źle ułożone brushe względem siatki... wredny błąd
Spróbuj jeszcze raz "ułożyć" klocki które ostatnio ustawiałeś, tak żeby wskoczyły w siatkę, oczywiście musisz mieć aktywne przyciąganie do siatki.
Może pomoże...
Spróbuj jeszcze raz "ułożyć" klocki które ostatnio ustawiałeś, tak żeby wskoczyły w siatkę, oczywiście musisz mieć aktywne przyciąganie do siatki.
Może pomoże...
Brothers in arms & beer...
Re: Nauka Dromeda - pytania
Dzięki. Problem roziązany. Miałem za długi pokój i dlatego pojawiał mi się ten błąd.
Jeszcze jedno pytanie. Jak się robi drabiny i chodzące osoby, np. strażnicy, służba?
Jeszcze jedno pytanie. Jak się robi drabiny i chodzące osoby, np. strażnicy, służba?
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Nauka Dromeda - pytania
Drabiny po prostu stawiasz gdzie trzeba - są wśród obiektów, nic więcej nie trzeba robić.
Chodzące osoby to sprawa bardziej skomplikowana, musisz wyznaczyć punkty patrolowe i zrobić jeszcze kilka rzeczy... poszukaj na Forum, chyba gdzieś było opisane...
PS. Szukaj czegoś na temat właściwości "DoesPatrol"
Chodzące osoby to sprawa bardziej skomplikowana, musisz wyznaczyć punkty patrolowe i zrobić jeszcze kilka rzeczy... poszukaj na Forum, chyba gdzieś było opisane...
PS. Szukaj czegoś na temat właściwości "DoesPatrol"
Brothers in arms & beer...
Re: Nauka Dromeda - pytania
Końcowe pytania (chyba):
1. Jak się robi mapę do misji.
2. Jak zrobić cele misji (wyświetlane podczas pauzy w grze oraz w ogóle - cele).
O jakie cele mi chodzi?
- Znalezienie pewnej rzeczy (papirusu).
- Zabicie pewnej osoby (a thief).
- Zabicie potworów (burricków itp.
- Nic nie można ukraść (bogactwa).
Odpowie mi ktos??
1. Jak się robi mapę do misji.
2. Jak zrobić cele misji (wyświetlane podczas pauzy w grze oraz w ogóle - cele).
O jakie cele mi chodzi?
- Znalezienie pewnej rzeczy (papirusu).
- Zabicie pewnej osoby (a thief).
- Zabicie potworów (burricków itp.
- Nic nie można ukraść (bogactwa).
Odpowie mi ktos??
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Nauka Dromeda - pytania
Hm... mapkę powiadasz? Mapkę zrobić nie problem, weź sobie jakąś na wzór
katalog intrface->missXX jak dobrze pamiętam...
Potem trzeba ustawić odpowiednio parametry w DromEdzie żeby mapka była aktywna, ale tego już nie pamiętam.
Jak zrobić cele misji? Poczytaj sobie tutorial, za dużo by opowiadać.
Jest jakiś programik który automatycznie ustawia cele misji , ale nigdy z niego nie korzystałem bo nie chciał mi chodzić...
Thief Objective Wizard
katalog intrface->missXX jak dobrze pamiętam...
Potem trzeba ustawić odpowiednio parametry w DromEdzie żeby mapka była aktywna, ale tego już nie pamiętam.
Jak zrobić cele misji? Poczytaj sobie tutorial, za dużo by opowiadać.
Jest jakiś programik który automatycznie ustawia cele misji , ale nigdy z niego nie korzystałem bo nie chciał mi chodzić...
Thief Objective Wizard
Brothers in arms & beer...
Re: Nauka Dromeda - pytania
Kurde, nie wiele mi to tłumaczy.. ;(