[DromEd] Moje skórki i obiekty
Moderator: peter_spy
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
[DromEd] Moje skórki i obiekty
Dzisiaj udostępniłem na mojej stronie obiekty które sam zmajstrowałem na potrzeby mojej kampanii "Dancing with the Dead". Można ich używać w dowolny sposób zgodny ze zdrowym rozsądkiem
Tutaj link do obiektów: http://www.darkgreg.yoyo.pl/drom1/drom1_en.html
A tutaj link do skórek: http://www.darkgreg.yoyo.pl/drom2/drom2_en.html
Tutaj link do obiektów: http://www.darkgreg.yoyo.pl/drom1/drom1_en.html
A tutaj link do skórek: http://www.darkgreg.yoyo.pl/drom2/drom2_en.html
Brothers in arms & beer...
Re: [DromEd] Moje skórki i obiekty
Jestem ciekaw, w jakim programie wyrzeźbiłeś te wszystkie obiekty? Blender, a może Animor? Osobiście tylko troszkę bawiłem się tym drugim, takie tam belki i podpory, proste jak "budowa cepa". Strasznie ciężko przychodziło mi oswojenie się z interfejsem. Zestawienie podpory w kształcie litery Y, zanim uzyskałem pierwsze efekty w DromEdzie, trwało ładnych kilkanaście godzin. Zdecydowanie zbyt mało czasu poświęciłem na tutorial
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: [DromEd] Moje skórki i obiekty
Wszystko zrobiłem w Anim8orze. Bardzo fajny programik, przy tym nie ma nadmiaru opcji.
Niestety brakuje mu kilku przydatnych opcji, jak np. mapowanie cylindryczne albo sferyczne tekstur Do prostych obiektów się nadaje w sam raz
To nie są wszystkie obiekty które zrobiłem specjalnie do mojej Fanmisji, tylko te najokazalsze.
Niestety brakuje mu kilku przydatnych opcji, jak np. mapowanie cylindryczne albo sferyczne tekstur Do prostych obiektów się nadaje w sam raz
To nie są wszystkie obiekty które zrobiłem specjalnie do mojej Fanmisji, tylko te najokazalsze.
Brothers in arms & beer...
Re: [DromEd] Moje skórki i obiekty
^ Mam pytanie (Greg, ktokolwiek, kto się zna) w jakim programie robicie skórki postaci z Thiefa? Skąd wiecie, jak ma być to zrobione, aby wyszła dokładna postać? I skąd bierzecie twarze? (to coś na zasadzie The Sims). Jest jakiś specjalny program?
Nudzi mi się i chciałbym chociaż umieć robić skórki postaci (do simsów robiłem w programie graficznym, tylko modernizowałem już zrobione), może komuś sie kiedyś na coś przyda, a mam wiele pomysłów
Nudzi mi się i chciałbym chociaż umieć robić skórki postaci (do simsów robiłem w programie graficznym, tylko modernizowałem już zrobione), może komuś sie kiedyś na coś przyda, a mam wiele pomysłów
ALL THAT IS YOURS
SHALL SOON BE MINE
Re: [DromEd] Moje skórki i obiekty
Może na stronie Paweueka znajdziesz jakieś informacje na ten temat.
http://dark-of-shadow2.webpark.pl/
http://dark-of-shadow2.webpark.pl/
Re: [DromEd] Moje skórki i obiekty
^ dzięki Bandit, ale niestety nie ma tam info, które interesowałoby mnie najbardziej. W czym (jakiś program?) można takie skiny wykonać? Chodzi mi tylko o podstawę, resztę wiem/znam.
Interesuje mnie to, skąd wiadomo, gdzie jest lewa a gdzie prawa ręka, noga, przód, tył. Skąd brać twarze? A może robi się je samemu? Jeżeli tak, to w czym? Jest jakiś specjalny program na to?
Proszę o info, jeżeli ktokolwiek z Was (Dromedowców?)/Grafików?) wie, na czym to polega.
Interesuje mnie to, skąd wiadomo, gdzie jest lewa a gdzie prawa ręka, noga, przód, tył. Skąd brać twarze? A może robi się je samemu? Jeżeli tak, to w czym? Jest jakiś specjalny program na to?
Proszę o info, jeżeli ktokolwiek z Was (Dromedowców?)/Grafików?) wie, na czym to polega.
ALL THAT IS YOURS
SHALL SOON BE MINE
Re: [DromEd] Moje skórki i obiekty
Skórki robisz w programie typu Photoshop lub GIMP.
A co jest gdzie - najprościej weź istniejącą skórkę - widać, gdzie jest noga, a gdzie twarz. W.w. programy pozwalają na pracę na warstwach - możesz mieć istniejącą skórkę jako szablon i na niej rysować własną.
Oryginalne skórki znajdziesz w THief 2/res/mesh.crf (rozpakuj jak zipa)
A co jest gdzie - najprościej weź istniejącą skórkę - widać, gdzie jest noga, a gdzie twarz. W.w. programy pozwalają na pracę na warstwach - możesz mieć istniejącą skórkę jako szablon i na niej rysować własną.
Oryginalne skórki znajdziesz w THief 2/res/mesh.crf (rozpakuj jak zipa)
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: [DromEd] Moje skórki i obiekty
o to mi właśnie chodziło bardzo Ci dziękuję!
ps: jeszcze jedno pytanie: czy za pomocą Dromeda mogę sprawdzić trójwymiarową postać? Tzn. czy dobrze wygląda, taką, jaką ją stworzyłem?
ps: jeszcze jedno pytanie: czy za pomocą Dromeda mogę sprawdzić trójwymiarową postać? Tzn. czy dobrze wygląda, taką, jaką ją stworzyłem?
ALL THAT IS YOURS
SHALL SOON BE MINE
Re: [DromEd] Moje skórki i obiekty
Możesz.
Musisz tylko pozmieniać niektóre opcje w jakimś wybranym AI, lub stworzyć całkiem nową (od podstaw). Osobiście polecam opcję pierwszę.
Spytaj się może tych bardziej doświadczonych dromedowców, jak to się dokładnie robi.
Musisz tylko pozmieniać niektóre opcje w jakimś wybranym AI, lub stworzyć całkiem nową (od podstaw). Osobiście polecam opcję pierwszę.
Spytaj się może tych bardziej doświadczonych dromedowców, jak to się dokładnie robi.
Re: [DromEd] Moje skórki i obiekty
Witam!
Czy mógłby ktoś zaawansowany podpowiedziec jak przekonwertować pracę z T1 do T2 Dromeda?
Czy mógłby ktoś zaawansowany podpowiedziec jak przekonwertować pracę z T1 do T2 Dromeda?
Hand of Glory Forever
Re: [DromEd] Moje skórki i obiekty
Powinno się dać. Wstaw jakiegoś AI do misji. Dodaj mu właściwość Renderer -> Mesh Texture. Wpisz nazwę tekstury, którą podmieniasz oraz nową nazwę tekstury.jeszcze jedno pytanie: czy za pomocą Dromeda mogę sprawdzić trójwymiarową postać? Tzn. czy dobrze wygląda, taką, jaką ją stworzyłem?
Niestety jeśli zmienisz teksturę, to musisz uruchomić ponownie Dromeda, żeby wczytał ją na nowo. Można to obejść, nazywając kolejne wersje inną nazwą i jak już będziesz zadowolony z rezultatu, nadać ostatniej wersji skórki pożądaną nazwę.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: [DromEd] Moje skórki i obiekty
^ dziękuję! Mam tyle pomysłów na nowe osoby, że muszę to wykorzystać
ALL THAT IS YOURS
SHALL SOON BE MINE