Porzucone projekty
Moderator: peter_spy
Re: Porzucone projekty
Aż wilogtne te screeny - fajny klimacik mają.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Porzucone projekty
Juliusz mam nadzieje że skończysz tą biblioteke, a jedna z ksiąg będzie miała tytuł "Prawa Ręka Zniszczenia"
"Omnis Homo Mendax"
Re: Porzucone projekty
Tak, ale wpierw ją zacznę na nowo w DM...kerte pisze:Juliusz mam nadzieje że skończysz tą biblioteke,
cokolwiek by to miało znaczyć - brzmi dobrzekerte pisze:a jedna z ksiąg będzie miała tytuł "Prawa Ręka Zniszczenia"
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Porzucone projekty
Jeszcze jedna misja dochodzi do porzuconych projektów. Moja 'Długa Noc w Miasteczku'. Macie tutaj plika .zip. To znaczy moglibyście mieć, ale plik jest za duży.
Re: Porzucone projekty
Po prustu jest za mała i za słaba. Uznałbym ja jako jeszcze jeden trening
Re: Porzucone projekty
To zrób inną, może do niej wrócisz?
- And...
- Remember to pickpocket the party guests?
- Remember to pickpocket the party guests?
Re: Porzucone projekty
Może.. narazie pracuję już nad inną misją. [jak zwykle]
Re: Porzucone projekty
Swego czasu wystartowałem z FM pod roboczym tytułem CUBE. Mechanicy mieli coś tam dłubać w podziemiach olbrzymiego, sześciokątnego budynku na obrzeżach miasta. Co - tego nie zdradzę, bo może jeszcze wrócę do pomysłu w Dark Modzie.
W każdym razie z całości zdążyłem jedynie lekko napocząć chałupę kapłana Mechaników, z której, jak "cynk" niesie, miało być tajemne przejście do Cube'a. Powstało tez trochę obiektów, głównie drzwi, kuferków, obrazów itd. Jak kto chce to się nimi podzielę.
W każdym razie z całości zdążyłem jedynie lekko napocząć chałupę kapłana Mechaników, z której, jak "cynk" niesie, miało być tajemne przejście do Cube'a. Powstało tez trochę obiektów, głównie drzwi, kuferków, obrazów itd. Jak kto chce to się nimi podzielę.
Zapraszam na stronę: http://www.airart3d.xt.pl
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
Re: Porzucone projekty
Ciekawie się zapowiada, czyżby sześcienny "poprawczak" dla niegrzecznych pogan?
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Porzucone projekty
No, choć małe pomieszczonko, ale widać, że solidnie i z ładnym detalem zbudowane. No, nic - teraz tylko Radianta się uczyć pozostaje...
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Porzucone projekty
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Porzucone projekty
Ja w ogóle mam wrażenie, że w wielu FM grzechem były zbyt duże pomieszczenia, w których niewiele można było postawić. Oczywiście nie mówię tu o wnętrzach świątyń czy magazynów ale o zwykłych "komnatach".Juliusz pisze:No, choć małe pomieszczonko, ale widać, że solidnie i z ładnym detalem zbudowane.
Nivellen, a ty to albo skończ albo zrób od nowa chociażby w DM. Bardzo fajnie to wygląda.
Zapraszam na stronę: http://www.airart3d.xt.pl
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
Re: Porzucone projekty
Niv - super, takie klimaty lubię - kamień plus drewno, poddasza, belki, drewniane schodki...! I całość wierna architektonicznie
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Porzucone projekty
Nivellen pisze:Też się przyłączę. Kilka zdjęć z ostatniego przed zamkiem "wprawkowego" pliku .mis
Wystarczyło by w ten sam sposób zbudować te obiekty w TDM i uzyskało by się świetny efekt. Tylko oczywiście trzeba by mieć jakościowo odpowiednie textury.MRYS pisze:Nivellen, a ty to albo skończ albo zrób od nowa chociażby w DM. Bardzo fajnie to wygląda.
Coraz częściej widzę, że misje do TDP i TMA zrobione w ten sam sposób w TDM dadzą niesamowity efekt. Mam nadzieję, że edytor ten wyjdzie szybko i autorzy misji przyswoją sobie te środowisko.
Re: Porzucone projekty
To co widać na fotkach, to nie obiekty, wszystko zostało stworzone za pomocą brył w DromEdzie. Myślę, że właśnie dlatego tak mało osób zajęło się na serio pracą w T3Edzie. Tam bez modeli wcześniej przygotowanych w 3DS nie zajedzie się daleko. Mam nadzieję, że Dark Mod pozwoli budować kamienice jak i większość detali architektonicznych za pomocą samego edytora, a dopiero naprawdę skomplikowane scenerie będą wspomagane przez obiekty.Dziarsky pisze:(...)Wystarczyło by w ten sam sposób zbudować te obiekty w TDM i uzyskało by się świetny efekt. Tylko oczywiście trzeba by mieć jakościowo odpowiednie textury.
Coraz częściej widzę, że misje do TDP i TMA zrobione w ten sam sposób w TDM dadzą niesamowity efekt. Mam nadzieję, że edytor ten wyjdzie szybko i autorzy misji przyswoją sobie te środowisko.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Porzucone projekty
Obiekty - chodziło mi o domy jako obiekty . Dokładnie tak jak w DromEdzie można to zrobić w TDM a efekt będzie lepszy O to mi chodziłoNivellen pisze:To co widać na fotkach, to nie obiekty, wszystko zostało stworzone za pomocą brył w DromEdzie. Myślę, że właśnie dlatego tak mało osób zajęło się na serio pracą w T3Edzie. Tam bez modeli wcześniej przygotowanych w 3DS nie zajedzie się daleko. Mam nadzieję, że Dark Mod pozwoli budować kamienice jak i większość detali architektonicznych za pomocą samego edytora, a dopiero naprawdę skomplikowane scenerie będą wspomagane przez obiekty.
Re: Porzucone projekty
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Porzucone projekty
JULIUSZ CHCESZ ZMARNOWAC KAWAŁ ROBOTY DOKONCZ TA MISJE A MOZE WPASC NA CZOŁÓWKE ---POZDRO
Hand of Glory Forever
Re: Porzucone projekty
Nic się w przyrodzie nie marnuje. Zdobyłem dzięki tej misji pewne doświadczenie, screeny z niej okazały się przepustką do pracy na Dark Modem - przerzuciłem swoje siły na silnik bardziej przyszłościowy niż Dromed i misja prędzej czy później się ukaże, ale w jeszcze lepszym wydaniu (mam nadzieję... ).JULIUSZ CHCESZ ZMARNOWAC KAWAŁ ROBOTY DOKONCZ TA MISJE A MOZE WPASC NA CZOŁÓWKE ---POZDRO Cool
Tymniemniej dzięki!
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Porzucone projekty
nie ma co porzucac projektów jak cos poszlo nie tak to najlepiej to poprawic
[ Dodano: Czw 21 Gru, 2006 18:58 ]
do roboty?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Zgodnie z zaleceniem :
Nie ma co porzucać projekty, jak coś poszło nie tak to najlepiej to poprawić.
Do roboty ? lub Do roboty !
[ Dodano: Czw 21 Gru, 2006 18:58 ]
do roboty?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Zgodnie z zaleceniem :
Nie ma co porzucać projekty, jak coś poszło nie tak to najlepiej to poprawić.
Do roboty ? lub Do roboty !
Hand of Glory Forever
Re: Porzucone projekty
He, he - posiedzieć stary z dromedem dwa lata i ponaginaj go do granic możliwości, to zobaczymy, czy wszystko takie proste i oczywiste się będzie Tobie wydawało...Tabal pisze:nie ma co porzucac projektów jak cos poszlo nie tak to najlepiej to poprawic
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Porzucone projekty
Mmm, wrzucam szczątki swojego starusieńkiego projektu, który porzuciłem równie szybko i nagle jak rozpocząłem. "Misja", a raczej kawałek mapy, który stworzyłem, jest bardzo prosta, ma wiele niezgodności, nawet tekstury nie są nałożone na ściany (!), tylko początkowa faza "produkcji". Zawiera kilka fajnych elementów, ale nie przemyślałem jej wystarczająco i obawiam się, że silink nie udźwignąłby końcowego efektu. Poza tym nie jestem zadowolony z dotychczasowych rezultatów pracy. Jeśli ktoś jest chętny na kilkominutowy spacerek bez celu, wrzucam plik .mis.
http://www.sendspace.com/file/s9e4rb
http://www.sendspace.com/file/s9e4rb
Re: Porzucone projekty
Pierwsze co miałem napisać: O UAU, thx że się dzielisz - uwielbiam takie smakowitości
Człowieku... też kiedyś miałem podobną koncepcję, a nawet projekt Jeśli uda mi się wygrzebać to się nawet podzielę. Lecz była to misja do Thiefa 1, a większość moich niedokończonych plików z tej części przepadła wraz z pewnym formatem :]
Ograniczenia silnika? Jeśli Ci chodzi o poligony, to ja zastosowałem sztuczne ściany - po prostu wycinając air nie na całą objętość misji, ale tylko tam gdzie znajdowały się "budynki", czy tam elementy "stacji". Takie "korytarze" powietrza w sky hacku.
Człowieku... też kiedyś miałem podobną koncepcję, a nawet projekt Jeśli uda mi się wygrzebać to się nawet podzielę. Lecz była to misja do Thiefa 1, a większość moich niedokończonych plików z tej części przepadła wraz z pewnym formatem :]
Ograniczenia silnika? Jeśli Ci chodzi o poligony, to ja zastosowałem sztuczne ściany - po prostu wycinając air nie na całą objętość misji, ale tylko tam gdzie znajdowały się "budynki", czy tam elementy "stacji". Takie "korytarze" powietrza w sky hacku.
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja