praca przy DromEdzie

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
Tabal
Akolita
Posty: 171
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 14:24

Re: praca przy DromEdzie

Post autor: Tabal »

patrzcie co potrafi dromed wystarczy spojrzec na thief 2x :evil:

[ Dodano: Pon 18 Gru, 2006 17:08 ]
o co chodzi w skalowaniu textur
:?:

[ Dodano: Pon 18 Gru, 2006 17:13 ]
mam prośbe zucciee lakis link z zdjeciami zamków i zabytkowych katedr i zabytków wogóle

[ Dodano: Pon 18 Gru, 2006 17:14 ]
jest gdzies polski tourial dromeda???????????????????????????????????

[ Dodano: Pon 18 Gru, 2006 17:30 ]
nie moge dodac zdjec darc mod why? roc
Hand of Glory Forever
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2776
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: praca przy DromEdzie

Post autor: Juliusz »

Tabal pisze:mam prośbe zucciee lakis link z zdjeciami zamków i zabytkowych katedr i zabytków wogóle
a wpisz w googlu zamek albo coś podobnego i będziesz miał szybciej i więcej niż my byśmy dali radę.

Tabal pisze:jest gdzies polski tourial dromeda???????????????????????????????????
jest. Sprawdź w którymś z przyklejonych wątków z głównymi stronami o dromedzie. Albo wpisz "Xysia" w opcji Szukaj, to Tobie znajdzie stronę Xysia, o której mowa już była wielokrotnie...

nie moge dodac zdjec darc mod why? roc
może za duży załącznik (do 250 kb chyba można... )
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: praca przy DromEdzie

Post autor: Przemek557 »

Co mogę zrobi z niematerialnymi skrzynkami, lub takimi co ułożone w stosik po wejściu w tryb gry "przechodzą samego siebie" i spadają??
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Kapitan Smith
Poganin
Posty: 750
Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: praca przy DromEdzie

Post autor: Kapitan Smith »

@Prezemek, widziałem to już w wielu fanmisjach i skutki tego są naprawdę wkurzające. Nie jestem żadnym masterem, ale spróbuj pozmieniać o setne części jednostki DromEdowej ich położenie.

U mnie natomiast DromEd nie reaguje na polecenia zwiększenia głośności ambienta, którego na domyślenej prawie wcale nie słychać i nie wiem co na to poradzić :\ :|
Awatar użytkownika
Tabal
Akolita
Posty: 171
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 14:24

Re: praca przy DromEdzie

Post autor: Tabal »

Jak ja mogę edytować skiny i objekty z T2 w Dromie do T1 (1.23) ,czy to możliwe wogóle ....
timon, złodzieju jeden ,siedzisz tyle przy Dromanie może wiesz coś na ten temat,he? :diab9:
Hand of Glory Forever
Awatar użytkownika
Paweuek
Gniew-Amon
Posty: 1879
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 12:25
Lokalizacja: Cytadela

Re: praca przy DromEdzie

Post autor: Paweuek »

Nie możesz edotywać obiektów i skinów w D1 ;) Od tego masz Painta i 3dsmaxa ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Tabal
Akolita
Posty: 171
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 14:24

Re: praca przy DromEdzie

Post autor: Tabal »

Paweuek, 3dsmaxa,to 3d Studio Max tak? a tak wogóle jak stworzy się jakiś objekt w tym creatorze to można to "teleportować" do Dromiana?? :shock:
Hand of Glory Forever
Awatar użytkownika
Paweuek
Gniew-Amon
Posty: 1879
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 12:25
Lokalizacja: Cytadela

Re: praca przy DromEdzie

Post autor: Paweuek »

Moszna, moszna, ale najpierw muszisz przekonwertować 3ds na bin ^^
Obrazek
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: praca przy DromEdzie

Post autor: Przemek557 »

Chuckowi Norrisowi nigdy nie wyskoczył błąd w DromEdzie. Nigdy.
Rozumiem że to Chuck, ale czy to nie przesada?? :-D

edit: i żeby nie pisać nie na temat dodam że tworzenie własnych obiektów i tekstur jest trudne i wymaga dużej cierpliwości. Sam kiedyś próbowałem i było kiepsko
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Tabal
Akolita
Posty: 171
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 14:24

Re: praca przy DromEdzie

Post autor: Tabal »

Paweuek, No ta Drom czyta biny a sandard w maxxxie to 3deesy ,a biy też czyta pezpśrednio 3D?
Hand of Glory Forever
Awatar użytkownika
Paweuek
Gniew-Amon
Posty: 1879
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 12:25
Lokalizacja: Cytadela

Re: praca przy DromEdzie

Post autor: Paweuek »

Zrobiłeś obiekt 3ds. Konwertujesz dromedowym programikiem 3ds2e do pliku *.e, a następnie programem BSP do *.bin
Obrazek
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: praca przy DromEdzie

Post autor: marek »

Tabal pisze:Paweuek, No ta Drom czyta biny a sandard w maxxxie to 3deesy ,a biy też czyta pezpśrednio 3D?
nie trzeba być DromEDerem, aby stwierdzić, że połowa słów jest jakimś słowotwórstwem :roll:
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
ODPOWIEDZ