Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Gregorius »

Potrzebuję pewnych specyficznych dźwięków... nawiedzonych okrzyków ludzi.
Krótko mówiąc... płonący dom wariatów :shock:

Niekoniecznie muszą to być konkretne słowa... może jakieś "help me" lub coś takiego może być. Tak naprawdę mogą to być dowolne słowa, będą wykrzykiwane... naprawdę przez wariatów.
Jeżeli ktoś chce spróbować - proszę bardzo :) Jeżeli komuś uda się coś nagrać w domu to czekam na e-maile (najlepiej pliki WAV lub MP3 z dużym bitrate):

E-MAIL:
grzesia (na serwerze) gmail (kropa) com

Wszystkie głosy napewno się przydadzą, jeżeli tylko jakość będzie odpowiednia i mi się spodobają. Po zmiksowaniu powstanie przyjemny dla ucha "ambient".

Nicki wszystkich krzyczących umieszczę w pliku z opisem misji.
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: grim_reaper »

Gregorius pisze:nawiedzonych okrzyków ludzi
albo okrzyków nawiedzonych ludzi raczej :P:

Muszę przyznać, że fajne zadanie nam dajesz :P. Może sobie pokrzyczę, ale jak nikogo w domu nie będzie xD. :twisted: A reszta :P?
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2776
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Juliusz »

Gregorius pisze:Tak naprawdę mogą to być dowolne słowa, będą wykrzykiwane... naprawdę przez wariatów.
(...)
Nicki wszystkich krzyczących umieszczę w pliku z opisem misji.
W kategorii "Wariaci", tak? Nie, dzięki... ;)
Awatar użytkownika
Orka
Paser
Posty: 198
Rejestracja: 23 stycznia 2006, 21:46
Lokalizacja: Władysławów

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Orka »

Gregorius pisze:płonący dom wariatów Shocked
Ja się zapytam: będziemy zwiedzać płonące wariatkowo (w trakcie pożaru), czy już spłonięte (po pożarze)? Ja wolałbym pierwszą opcję. :)
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2565
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Leming »

Masz tu ode mnie ludzika, który krzyczy: "AAAAAAA AAAAA AAAA .......". Pozostałym też proponuję odsłuchać tego kawałka :)
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: marek »

Leming pisze:Masz tu ode mnie ludzika, który krzyczy: "AAAAAAA AAAAA AAAA ....... ". Pozostałym też proponuję odsłuchać tego kawałka
hmm :] w sumie do domu (płonących) wariatów się (nie)nadaje ;)

w Painkillerze był dom wariatów po pożarze w jednej misji - może wyciągnąć z tamtąd dźwięki?
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Flack
Szaman
Posty: 1023
Rejestracja: 19 lutego 2003, 13:44
Lokalizacja: Zyc zostalo: 2

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Flack »

Jak nie ma nikogo w domu to jestem niegrzeczny, slucham glosno muzyki i chodze polnago. Moge do tego dorzucic troche jeczenia. Oczekuj!
There are people who reshape the world by force or argument,
but the cat just lies there, dozing; and the world quietly reshapes
itself to suit his comfort and convenience.
- Allen and Ivy Dodd
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Przemek557 »

Znam kilku ludzi którzy nie musieliby udawać, żeby nagrać takie dźwięki... :)
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Gregorius »

Marek pisze:w Painkillerze był dom wariatów po pożarze w jednej misji - może wyciągnąć z tamtąd dźwięki?
Nie chcę nic wyciągać znikąd... chodzi mi o ORYGINALNIE nagrane dźwięki. Nie pójdę na łatwiznę... żeby nie było, mój głos też będzie można usłyszeć w misji :)

[ Dodano: Pon 12 Cze, 2006 ]
grim_reaper, rewelacja ;) biorę!

Czekam na kolejnych chętnych :)
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: grim_reaper »

Gregorius pisze:grim_reaper, rewelacja ;) biorę!

Czekam na kolejnych chętnych :)
Miło mi :) hyhy, to nagranie to było czyste wariactwo :P: ;), dziś mam niezłą chrypkę :o

Zgłaszajcie się waria...znaczy ludzie 8-) - kiedyś puścicie to swoim dzieciom na dowód, że byliście młodzi i ... szaleni :))
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Flack
Szaman
Posty: 1023
Rejestracja: 19 lutego 2003, 13:44
Lokalizacja: Zyc zostalo: 2

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Flack »

Wyslalem i sie!
There are people who reshape the world by force or argument,
but the cat just lies there, dozing; and the world quietly reshapes
itself to suit his comfort and convenience.
- Allen and Ivy Dodd
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Przemek557 »

hej, Flack! Urodziliśmy się w tym samym roku!! Na tym forum jest sama młodzież!!

EDIT

Hej grego(mam nadzieję że się nie obrazisz za zdrobnienie :-) ), możesz powiedzieć w jakim stylu mają być te dźwięki?? bo temat mi się spodobał... W końcu coś w moim stylu. Nagraj jakiś przykładowy dźwięk...
Ostatnio zmieniony 12 czerwca 2006, 14:54 przez Przemek557, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Sutriw
Mechanista
Posty: 386
Rejestracja: 03 sierpnia 2005, 08:48
Lokalizacja: Piła

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Sutriw »

Czatuje na okazje aż będę sam w domu i coś może skleję.
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Gregorius »

Flack, dostałem, ale w pracy bałem się tego odtwarzać :) Posłucham może dziś wieczorkiem.

Hej Przemo ;) jak napisałem w pierwszym poście.
Jakieś okrzyki, mogą być jakieś dziwne... wyobraź sobie płonący dom wariatów, biegające wszędzie zombiaki itp. klimaty.
Wariat wcale nie musi krzyczeć "help me", równie dobrze może być "kiss me" albo "I'm hungry" ;)
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
Sutriw
Mechanista
Posty: 386
Rejestracja: 03 sierpnia 2005, 08:48
Lokalizacja: Piła

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Sutriw »

Taaa, biegające wszędzie zombiaki - typowe dla większości płonących domów wariatów.
Awatar użytkownika
Paweuek
Gniew-Amon
Posty: 1879
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 12:25
Lokalizacja: Cytadela

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Paweuek »

O ile to możliwe, możesz wyciągnąć dźwięki z Maxa Payne'a 2 z domu "Adress Unknown" gdzie makiety wariatów przesuwają się po szynach, a z głośniczków lecą dźwięki "I think I died... Flesh of fallen angels!... Aaaaah, It's commin'..." ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Przemek557 »

Coś w tym stylu?? :-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2776
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Juliusz »

Przemek557 pisze:Coś w tym stylu??
Mógłbyś podkładać głosy potworów z Dooma 4. ;)
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Przemek557 »

spoko... popytam się twórców gry czy jest możliwa dla mnie jakaś posada ;)
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Dziarsky »

Przemek557 pisze:Masz tu ode mnie ludzika, który krzyczy: "AAAAAAA AAAAA AAAA ....... ". Pozostałym też proponuję odsłuchać tego kawałka Smile
No to jest coś pięknego, totalnie mój klimat :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2565
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Leming »

Dziarsky pisze:
Przemek557 pisze: Masz tu ode mnie ludzika, który krzyczy: "AAAAAAA AAAAA AAAA ....... ". Pozostałym też proponuję odsłuchać tego kawałka Smile
No to jest coś pięknego, totalnie mój klimat
Czuję się wydymany (znaczy oszukany) :evil: To był "mój" link. Żądam satysfakcji :twisted:
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2565
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Leming »

Jak już powstanie misja proponuję konkurs. Będziemy zgadywać jaki forumowicz wytwarza jakie odgłosy. Oj, może być fajnie :P
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: grim_reaper »

Leming pisze:Będziemy zgadywać jaki forumowicz wytwarza jakie odgłosy
Ja się nie liczę, będziecie mieli za łatwo :-D ;)
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: marek »

poszło - postaram się później jeszcze coś dosłać :)
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: Potrzebne dźwięki... dzikie odgłosy :)

Post autor: Gregorius »

Dzięki za wszystkie... "dźwięki" ;) bardzo mi się podobają. Może dołożę jeszcze jakiś własny i będzie klimat pierwsza klasa "made in Poland" :twisted:

Dam znać co mi z tego wyjdzie (ale ostrzegam że może to trochę potrwać!)
Brothers in arms & beer...
ODPOWIEDZ