Witrażyk
Moderator: peter_spy
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Witrażyk
TUTORIAL - patrz początek drugiej strony!
Jak Wam się podoba mój hamerycki witrażyk?
Zrobiony od podstaw
Pomysł nie do końca mój, widziałem kiedyś podobny rysunek gdzieś na TTLG.
Użyte programy: OpenOffice Draw, Paint , GIMP i Bright
Jak Wam się podoba mój hamerycki witrażyk?
Zrobiony od podstaw
Pomysł nie do końca mój, widziałem kiedyś podobny rysunek gdzieś na TTLG.
Użyte programy: OpenOffice Draw, Paint , GIMP i Bright
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 05 listopada 2006, 14:02 przez Gregorius, łącznie zmieniany 3 razy.
Brothers in arms & beer...
Re: Witrażyk
Podobają mi się te zaokrąglone kąciki.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Witrażyk
niczego sobie, ale jak będzie wyglądał w grze... oto jest pytanie
Re: Witrażyk
Jedną z rzeczy, które lubię na tym świecie, to tego typu zbiegi okoliczoności:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=109936
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=109936
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Witrażyk
Super!!!
Jak na zawołanie...
Jak na zawołanie...
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Witrażyk
No rzeczywiście bardzo ciekawy zbieg okoliczności!Juliusz pisze:Jedną z rzeczy, które lubię na tym świecie, to tego typu zbiegi okoliczoności:
Może pokażę Wam jakiś screen z tym witrażykiem. Jeszcze go spróbuję nieco poprawić, ale nie mogę znaleźć filtra który mi chodzi po głowie.
Te zaokrąglone rogi to jakiś filtr w GIMPie... farba olejna albo coś takiego wrzucona na jedną z warstw rysunku. Oryginalny obraz miał ostre kąty.
PS. Nie ściągnąłem pomysłu z TEGO witrażu. Ten rysunek na którym się wzorowałem był kiedyś w galerii Thief-TheCircle z tego co pamiętam był to skan rysunku zrobionego ołówkiem na papierze
PS2. Mogę zrobić mały tutorial jak uzyskać taki witrażyk z pomocą wspomnianych narzędzi, jeżeli kogoś to zainteresuje off course...
Brothers in arms & beer...
Re: Witrażyk
Oczywiście, że interesuje.Gregorius pisze: PS2. Mogę zrobić mały tutorial jak uzyskać taki witrażyk z pomocą wspomnianych narzędzi, jeżeli kogoś to zainteresuje off course...
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Witrażyk
W związku z tym proszę kogoś z "Grupy trzymającej władzę nad Forum" o wycięcie z tego wątku postów dotyczących "witrażyka" i wklejenie jako nowy wątek w dziale "DromEd"timon pisze:Oczywiście, że interesuje.
EDIT:
Oto wersja 2, podoba mi się znacznie bardziej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Brothers in arms & beer...
Re: Witrażyk
Szczerze mówiąc, trochę mało kolorów w tym witrażu. Tzn. każdy z kolorów ma po 2, 3 odcienie, co daje taki plakatowy efekt. Ja bym poszukał jakąś teksturę o organicznej strukturze i dał przezroczyście w tle, żeby urozmaicić nieco materię tego witraża.
Zamierzasz też zrobić wersję zgaszoną? Zawsze mnie wkurzało w grach, jak widziałem witraże świecące dwustronnie, tak samo w nocy i w dzień. Ale może ja jestem na tym punkcie przeczulony, bo miałem kiedyś z nimi w realu do czynienia.
Zamierzasz też zrobić wersję zgaszoną? Zawsze mnie wkurzało w grach, jak widziałem witraże świecące dwustronnie, tak samo w nocy i w dzień. Ale może ja jestem na tym punkcie przeczulony, bo miałem kiedyś z nimi w realu do czynienia.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Witrażyk
pierwsza wersja witraa jest łądniejsza - ta druga taka jakaś "sztuczna"
a pozatym to przesadzasz - nie pamiętam abym sie kiedyś spotkał w grze z witrazem, gdzie mógłbym oglądać go od wewnątrz i z zewnątrz budynku. Jeśli już chcesz mieć super idealnie to rób tak aby pobierało godzinę i datę systemową i na tej podstawie napisz jakiś algorytm jak sie będzie zmieniał witraż
oczywiście żartuję ale taki motyw byłby ciekawy (tak jak motyw z otwierajacym się po 8 godzinach sejfem w banku)
ja nie widziałem witrazy ani w realu ani w tescoJuliusz pisze:bo miałem kiedyś z nimi w realu do czynienia.
a pozatym to przesadzasz - nie pamiętam abym sie kiedyś spotkał w grze z witrazem, gdzie mógłbym oglądać go od wewnątrz i z zewnątrz budynku. Jeśli już chcesz mieć super idealnie to rób tak aby pobierało godzinę i datę systemową i na tej podstawie napisz jakiś algorytm jak sie będzie zmieniał witraż
oczywiście żartuję ale taki motyw byłby ciekawy (tak jak motyw z otwierajacym się po 8 godzinach sejfem w banku)
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Witrażyk
Juliusz, pamiętam że miałeś do czynienia z witrażami w "realu"
Tekstura "szkła" to efekt zabawy z GIMPem
Kolory to również efekt dopasowania mapy kolorów do palety innych tekstur.
Zrobię kilka wersji i wrzucę Wam do oceny.
W międzyczasie przygotuję ten obiecany tutorial
[ Dodano: Sob 04 Lis, 2006 ]
Tekstura "szkła" to efekt zabawy z GIMPem
Kolory to również efekt dopasowania mapy kolorów do palety innych tekstur.
Zrobię kilka wersji i wrzucę Wam do oceny.
W międzyczasie przygotuję ten obiecany tutorial
[ Dodano: Sob 04 Lis, 2006 ]
Myślałem o własnym skrypcie do DromEda który by np. ustawiał właściwą godzinę na zegarze który można znaleźć w grze, na podstawie daty systemowejmarek pisze:Jeśli już chcesz mieć super idealnie to rób tak aby pobierało godzinę i datę systemową i na tej podstawie napisz jakiś algorytm jak sie będzie zmieniał witraż
Brothers in arms & beer...
Re: Witrażyk
Z taką sytuacją mamy do czynienia znacznie częściej niż myślisz - ile razy grając w Thiefa lub fanmisję wchodzimy do jakiegoś kościoła, który możemy także obejść dookoła. A jeszcze częściej - każde zwykłe okno tak się zachowuje - to się nie tyczy tylko witraży. Problem w tym, że to dodatkowa robota dla maperów...marek pisze:a pozatym to przesadzasz - nie pamiętam abym sie kiedyś spotkał w grze z witrazem, gdzie mógłbym oglądać go od wewnątrz i z zewnątrz budynku.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Witrażyk
Ja również proszę o mały tutorialik. Witraż bardzo ładny, gdyby nie to, że "młotki" nie występują w mojej obecnie produkowanej FM, na pewno bym go wykorzystał. Ale poradnik przyda się na przyszłość, chyba że zrobię coś sam na jego podstawie.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Witrażyk
Moim zdaniem witraż na tym traci. Albo go daj do innej rodziny tekstur albo "zaszalej" i zrób odrębną dla tego witraża (kto wie, może i więcej powstanie).Gregorius pisze:Kolory to również efekt dopasowania mapy kolorów do palety innych tekstur.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Witrażyk
Witraże oba są ładne, Greg.
Polecam poprawić wersję drugą tak, aby miał więcej kolorów. Wtedy jeszcze lepiej by wyglądał.
Polecam poprawić wersję drugą tak, aby miał więcej kolorów. Wtedy jeszcze lepiej by wyglądał.
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Witrażyk
Oto przepis na taki witrażyk:
1) OpenOffice Draw
Tworzymy nowy obraz, ustawiamy dość dużą siatkę, włączamy przyciąganie obiektów do siatki. Rysujemy kilka współśrodkowych okręgów z odpowiednio grubą krawędzią. Z siatką jest to łatwe:
Zmieniamy kolor na inny niż czerń, ja wybrałem szary. Rysujemy serię odcinków wychodzących ze środka. Dla ułatwienia można sobie narysować "skalę" po bokach rysunku - ja użyłem do tego wielu kolorowych odcinków. Ważne aby szare odcinki były "za" okręgami (głębiej):
Korzystając z narzędzi rysunkowych, tworzymy główny motyw, czyli Młot. Umieszczamy go na wierzchu, wypełniając białym kolorem tak aby zarys młota przykrył okręgi i szare odcinki:
Rysunek eksportujemy do bitmapy (np. pliku BMP), praca z OpenOffice zakończona.
2) Paint
Ten niepozorny program bardzo dobrze nadaje się do kolorowania. Po pierwsze czarnym kolorem malujemy według gustu szare odcinki między okręgami. Aby ich nie było za dużo, część zamalowujemy białym kolorem. Nie zaszkodzi na czarno wypełnić obszar na "zewnątrz" witraża:
Teraz czas na kolory. Malujemy "szkła" według własnego widzimisię. Do wypełnienia witraża użyłem kolorów podobnych to tych spotykanych w oryginalnych witrażach Thiefa:
Zapisujemy plik, półprodukt jest gotowy
3) GIMP
Czas dopracować witrażyk. Końcowy obrazek powstaw z trzech warstw, ułożonych kolejno od spodu:
1) 2) 3)
Warstwa (1) to oryginalny obrazek stanowiący tło.
Warstwa (2) to ten sam obrazek przetworzony jednym albo kilkoma filtrami. W przykładzie użyłem filtra Artystyczne -> GIMPresjonista z ustawieniami "Cubism". Na tej warstwie można poeksperymentować, dodać trochę szumu itp. Odpowiada ona za "teksturę szkła".
Warstwa jest półprzezroczysta (około 50%), tryb mieszania "Zwykły". Przezroczystością można regulować natężenie efektu.
Warstwa (3) to oryginalny obrazek potraktowany filtrem Artystyczne -> Farba olejna, co pozwala uzyskać ładne zaokrąglone rogi. Warstwa nałożona z trybem "Tylko ciemniejsze" i kryciem 100%, co powoduje że tak naprawdę widoczne są tylko jej czarne elementy.
Gotowy plik zapisujemy i gotowe...
4) Bright
Tym małym programikiem można przerobić uzyskaną teksturę na wersję z paletą jaka jest niezbędna dla DromEda, gotowe!
1) OpenOffice Draw
Tworzymy nowy obraz, ustawiamy dość dużą siatkę, włączamy przyciąganie obiektów do siatki. Rysujemy kilka współśrodkowych okręgów z odpowiednio grubą krawędzią. Z siatką jest to łatwe:
Zmieniamy kolor na inny niż czerń, ja wybrałem szary. Rysujemy serię odcinków wychodzących ze środka. Dla ułatwienia można sobie narysować "skalę" po bokach rysunku - ja użyłem do tego wielu kolorowych odcinków. Ważne aby szare odcinki były "za" okręgami (głębiej):
Korzystając z narzędzi rysunkowych, tworzymy główny motyw, czyli Młot. Umieszczamy go na wierzchu, wypełniając białym kolorem tak aby zarys młota przykrył okręgi i szare odcinki:
Rysunek eksportujemy do bitmapy (np. pliku BMP), praca z OpenOffice zakończona.
2) Paint
Ten niepozorny program bardzo dobrze nadaje się do kolorowania. Po pierwsze czarnym kolorem malujemy według gustu szare odcinki między okręgami. Aby ich nie było za dużo, część zamalowujemy białym kolorem. Nie zaszkodzi na czarno wypełnić obszar na "zewnątrz" witraża:
Teraz czas na kolory. Malujemy "szkła" według własnego widzimisię. Do wypełnienia witraża użyłem kolorów podobnych to tych spotykanych w oryginalnych witrażach Thiefa:
Zapisujemy plik, półprodukt jest gotowy
3) GIMP
Czas dopracować witrażyk. Końcowy obrazek powstaw z trzech warstw, ułożonych kolejno od spodu:
1) 2) 3)
Warstwa (1) to oryginalny obrazek stanowiący tło.
Warstwa (2) to ten sam obrazek przetworzony jednym albo kilkoma filtrami. W przykładzie użyłem filtra Artystyczne -> GIMPresjonista z ustawieniami "Cubism". Na tej warstwie można poeksperymentować, dodać trochę szumu itp. Odpowiada ona za "teksturę szkła".
Warstwa jest półprzezroczysta (około 50%), tryb mieszania "Zwykły". Przezroczystością można regulować natężenie efektu.
Warstwa (3) to oryginalny obrazek potraktowany filtrem Artystyczne -> Farba olejna, co pozwala uzyskać ładne zaokrąglone rogi. Warstwa nałożona z trybem "Tylko ciemniejsze" i kryciem 100%, co powoduje że tak naprawdę widoczne są tylko jej czarne elementy.
Gotowy plik zapisujemy i gotowe...
4) Bright
Tym małym programikiem można przerobić uzyskaną teksturę na wersję z paletą jaka jest niezbędna dla DromEda, gotowe!
Brothers in arms & beer...
Re: Witrażyk
Pikne dzięki za poradnik, Greg! Ten ostatni obrazek jest najlepszy. Bardzo dobrze wyglądają te ciemne plamki, zupełnie jakby nierówności szybek.
Zainspirowałeś mnie do własnoręcznego zrobienia witraża kapliczki w mojej fanmisji. Z początku chciałem przerobić coś ściągniętego z netu, ale widzę, że to nie takie trudne a można poszaleć z motywami
Zainspirowałeś mnie do własnoręcznego zrobienia witraża kapliczki w mojej fanmisji. Z początku chciałem przerobić coś ściągniętego z netu, ale widzę, że to nie takie trudne a można poszaleć z motywami
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Witrażyk
Mnie też się to na początku wydawało trudne, ale zacząłem się bawić i jak się okazuje to prosta i przyjemna robota Zwłaszcza że nie uważam się za artystę.
Przed chwilą mi przyszedł do głowy drobny pomysł: można zamienić miejscami okręgi i odcinki z rysunku 2 (OpenOffice), wtedy "kawałki szkła" będą ułożone promieniście i wyjdzie trochę inny "witrażyk".
Tak naprawdę możliwości jest mnóstwo
Cieszę się że komuś mój mały tutorialik się spodobał
Przed chwilą mi przyszedł do głowy drobny pomysł: można zamienić miejscami okręgi i odcinki z rysunku 2 (OpenOffice), wtedy "kawałki szkła" będą ułożone promieniście i wyjdzie trochę inny "witrażyk".
Tak naprawdę możliwości jest mnóstwo
Cieszę się że komuś mój mały tutorialik się spodobał
Brothers in arms & beer...
Re: Witrażyk
Zainspirowany witrażykiem Grega, sięgnąłem do swojego pakietu CorelDRAW Graphics Suite 11 by podłubać i spróbować stworzyć własny. Wyszło mi coś, co według mnie - przy zachowaniu całej mojej skromności - też nadaje się do pokazania ludowi
Pojadę zaraz z tutorialem
1) W CorelDraw (lub w innym programie jak własnie OpenOffice Draw ) rysujemy sobie graficzkę naszego witrażyka (Według tutorialu Grega będzie OK).
[img]http://ozi_garret.w.interia.pl/1.jpg[/img]
2) Następnie zaznaczamy całość i kopiujemy do schowka systemowego (prawy klawisz i kopiuj...). Możemy wyłączyć CorelDraw pamiętając, by "Pozostawić dane w schowku dla innych aplikacji". Otwieramy Corel PHOTO-PAINT i w nim z belki narzędziowej "Plik -> Nowy ze schowka". W nowym okienku jakie sie pojawiło ustawiamy obrazkowi "Tryb koloru" na "Kolory RGB(24bity)" (wybierając tę pozycję z listy rozwijanej za pomocą strzałki po prawej stronie trybu koloru). Klikamy "OK" i w oknie roboczym powinien pojawić się nasz obrazek. Możemy również w jakikolwiek inny sposób importować ten obrazek do PHOTO-PAINTA...
3) Zaznaczamy nasz obrazek i z belki narzędziowej wybieramy "Efekty -> Tekstura -> Skóra słonia...". Ustawiamy parametry w nowym oknie:
"Wiek" -> "75 lat" (im większy wiek, tym bardziej pomarszczony obrazek a po zastosowaniu kolejnego efektu - bardziej "brudny")
"Kolor" (ustawiamy najlepiej jakiś ciemny, w moim wypadku był to czarny)
Po tym zabiegu obrazek wygląda tak:
[img]http://ozi_garret.w.interia.pl/2.jpg[/img]
4) Teraz nakładamy kolejny efekt. Będzie to "Efekty -> Szum -> Mediana...". W nowym oknie ustawiamy parametr "Promień" na 4.
Teraz obrazek wygląda już tak:
[img]http://ozi_garret.w.interia.pl/3.jpg[/img]
5) teraz kolej na efekt, który pozwoli nam na uzyskanie szklistego wyglądu naszego obrazka: "Efekty -> Tekstura-> Plastik..."
W oknie własciwości tego efektu eksperymentujemy z ustawieniami parametrów:
Światło (u mnie 80)
Głębokość
Gładkość (u mnie od 1 do 7
Kierunek światła (u mnie 90)
Kolor światła (różne)
Według różnych ustawień można uzyskać kilka wariantów naszego obrazka:
[img]http://ozi_garret.w.interia.pl/4.jpg[/img] [img]http://ozi_garret.w.interia.pl/5.jpg[/img] [img]http://ozi_garret.w.interia.pl/6.jpg[/img]
6) Natomiast bawiąc się następnie efektem "Efekty -> Kamera -> Efekty świetlne..." z różnymi wariantami tekstury plastik, można uzyskać coś takiego:
[img]http://ozi_garret.w.interia.pl/7.jpg[/img] [img]http://ozi_garret.w.interia.pl/8.jpg[/img] [img]http://ozi_garret.w.interia.pl/9.jpg[/img] [img]http://ozi_garret.w.interia.pl/10.jpg[/img]
Na koniec poprzerabiać tylko te obrazki na odpowiednie palety kolorów i na tekstury i takie tam inne
Koniec
P.S. mam nadzieję, że Gregorius nie wścieknie się za to wchodzenie z buciorami i własnym tutorialem w jego temat
Pojadę zaraz z tutorialem
1) W CorelDraw (lub w innym programie jak własnie OpenOffice Draw ) rysujemy sobie graficzkę naszego witrażyka (Według tutorialu Grega będzie OK).
[img]http://ozi_garret.w.interia.pl/1.jpg[/img]
2) Następnie zaznaczamy całość i kopiujemy do schowka systemowego (prawy klawisz i kopiuj...). Możemy wyłączyć CorelDraw pamiętając, by "Pozostawić dane w schowku dla innych aplikacji". Otwieramy Corel PHOTO-PAINT i w nim z belki narzędziowej "Plik -> Nowy ze schowka". W nowym okienku jakie sie pojawiło ustawiamy obrazkowi "Tryb koloru" na "Kolory RGB(24bity)" (wybierając tę pozycję z listy rozwijanej za pomocą strzałki po prawej stronie trybu koloru). Klikamy "OK" i w oknie roboczym powinien pojawić się nasz obrazek. Możemy również w jakikolwiek inny sposób importować ten obrazek do PHOTO-PAINTA...
3) Zaznaczamy nasz obrazek i z belki narzędziowej wybieramy "Efekty -> Tekstura -> Skóra słonia...". Ustawiamy parametry w nowym oknie:
"Wiek" -> "75 lat" (im większy wiek, tym bardziej pomarszczony obrazek a po zastosowaniu kolejnego efektu - bardziej "brudny")
"Kolor" (ustawiamy najlepiej jakiś ciemny, w moim wypadku był to czarny)
Po tym zabiegu obrazek wygląda tak:
[img]http://ozi_garret.w.interia.pl/2.jpg[/img]
4) Teraz nakładamy kolejny efekt. Będzie to "Efekty -> Szum -> Mediana...". W nowym oknie ustawiamy parametr "Promień" na 4.
Teraz obrazek wygląda już tak:
[img]http://ozi_garret.w.interia.pl/3.jpg[/img]
5) teraz kolej na efekt, który pozwoli nam na uzyskanie szklistego wyglądu naszego obrazka: "Efekty -> Tekstura-> Plastik..."
W oknie własciwości tego efektu eksperymentujemy z ustawieniami parametrów:
Światło (u mnie 80)
Głębokość
Gładkość (u mnie od 1 do 7
Kierunek światła (u mnie 90)
Kolor światła (różne)
Według różnych ustawień można uzyskać kilka wariantów naszego obrazka:
[img]http://ozi_garret.w.interia.pl/4.jpg[/img] [img]http://ozi_garret.w.interia.pl/5.jpg[/img] [img]http://ozi_garret.w.interia.pl/6.jpg[/img]
6) Natomiast bawiąc się następnie efektem "Efekty -> Kamera -> Efekty świetlne..." z różnymi wariantami tekstury plastik, można uzyskać coś takiego:
[img]http://ozi_garret.w.interia.pl/7.jpg[/img] [img]http://ozi_garret.w.interia.pl/8.jpg[/img] [img]http://ozi_garret.w.interia.pl/9.jpg[/img] [img]http://ozi_garret.w.interia.pl/10.jpg[/img]
Na koniec poprzerabiać tylko te obrazki na odpowiednie palety kolorów i na tekstury i takie tam inne
Koniec
P.S. mam nadzieję, że Gregorius nie wścieknie się za to wchodzenie z buciorami i własnym tutorialem w jego temat
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Witrażyk
Ależ skąd? JA miałbym się wściec? Gdzie ja schowałem tę cholerną dwururkę... (just kidding)Ozi pisze:P.S. mam nadzieję, że Gregorius nie wścieknie się za to wchodzenie z buciorami i własnym tutorialem w jego temat Very Happy Cool
Widzę że Ciebię też zainspirowałem
PS. Jak myślicie? Wrzucić podobny tutorial na TTLG?
Brothers in arms & beer...
Re: Witrażyk
Pięknie, pięknie, już dawno na forum nie było takiej aktywności "okołodromedowej" Dzieki Ozi za tutek i bardzo klimatyczny witraż. Mnie podobają się te z trzeciego rzędu od dołu. Ten z lewej strony na zewnątrz a ten z prawej, ciemny, do wewnątrz pomieszczenia. W ten sposób uzyskamy efekt zgodności "oświetleniowej". No chyba, że będziemy mieć szybki w trybie alfa tekstury ustawionej na przezroczystość.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Witrażyk
PIęknie!! Jakie wam tu arcydzieła powychodziły. :D Szczerze gratuluje.
Re: Witrażyk
Noooo :DGregorius pisze:Widzę że Ciebię też zainspirowałem
Oczywiście. Od przybytku tutoriali głowa nie boli... a to, że ktoś świetnie daje sobie radę z edytorem nie koniecznie oznacza, że potrafi robić wszytko "okołodromedowo"Gregorius pisze:PS. Jak myślicie? Wrzucić podobny tutorial na TTLG?
Im więcej okołodromedowej działalności tym lepsze FM`s co mnie, jako gracza, cieszy :DNivellen pisze:Pięknie, pięknie, już dawno na forum nie było takiej aktywności "okołodromedowej"
Nivellen pisze:Dzieki Ozi za tutek i bardzo klimatyczny witraż.
Nie ma za co. Fajnie, że się podoba
Re: Witrażyk
Obrazki otwierały mi się powoli, więc jak zobaczyłem 1/3 pierwszego, to sobie szczerze mówiąc pomyślałem, że Ozi robi jakąś kreskówkę o E.T.... Następnie jak zobaczyłem te poplątane sznurki na drugim obrazku, to się przeraziłem , ale koniec końców jestem pod wrażeniem - ostatnie obrazki wyglądają bardzo ciekawie. Najbardziej podoba mi się ten ciemny filetowo-purpurowo-niebieski. Najwięcej klimatu robi to rozświetlenie pośrodku. Myślę, że z kolei Gregorius mógłby się teraz od Oziego zainspirować i wzbogacić swój witrażyk o ten drobny efekt, który dużo zmienia.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.