Witrażyk
Moderator: peter_spy
Re: Witrażyk
No, jak dla mnie to światło buduje cały klimat. Najlepsza wersja lewa dolna - prawa dolna jest prawie dobra, gdyby nie to, że najważniejeszy motyw ma zduszony kolor, jakby nie przepuszczał nic światła. Ciekaw jestem, co Greg sądzi?
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Witrażyk
piękne - nie licząc górnego lewego to są cudne (tamto jest "zaledwie wspaniałe" )
nie kuście mnie tak bo chyba sam coś spróbuję zrobić
nie kuście mnie tak bo chyba sam coś spróbuję zrobić
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Witrażyk
Ozi, muszę przyznać że nieźle wyszło , ale wyznacznikiem dla mnie będzie wygląd witraża "w akcji". Jak znajdę chwilkę to wrzucę kilka wariacji do kapliczki...
Brothers in arms & beer...
Re: Witrażyk
No... Ja sobie zdaję sprawę z tego, że w grze to będzie wyglądało (zupełnie?) inaczej. Sam jestem ciekawy tego jak Zatem szybko rób te screeny Greg
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Witrażyk
Przykłady witraży zrobionych przez Vigil'a z TTLG:
No mówię Wam szmok!Vigil pisze:(Note also that these are not for public use yet, they're reserved for Morrgan's next mission.)
Brothers in arms & beer...
Re: Witrażyk
I z czym ja do ludzi
EDIT
No dobra, to może z czymś takim?
[img]http://ozi_garret.w.interia.pl/2new.jpg[/img]
EDIT
No dobra, to może z czymś takim?
[img]http://ozi_garret.w.interia.pl/2new.jpg[/img]
Ostatnio zmieniony 07 listopada 2006, 21:10 przez Ozi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Witrażyk
Nie przejmuj się. Według mnie te witrażyki Vigila nie są w klimacie starego Thiefa, nie będą pasowały do klasycznych obskurnych tekstur a'la Młotodzierżcy...
Spróbuję nad moim jeszcze popracować.
Efekty oświetleniowo-rozświetleniowe zrobię w DromEdzie.
EDIT: Ładnie
Ozi, nie wiem dlaczego ale wszystkim Twoim witrażykom według mnie brakuje ostrości, wyglądają jakby były potraktowane blurem...
Spróbuję nad moim jeszcze popracować.
Efekty oświetleniowo-rozświetleniowe zrobię w DromEdzie.
EDIT: Ładnie
Ozi, nie wiem dlaczego ale wszystkim Twoim witrażykom według mnie brakuje ostrości, wyglądają jakby były potraktowane blurem...
Brothers in arms & beer...
Re: Witrażyk
Do starego Thiefa może nie, nie pasują do samego silnika gry, ale np. TDS czy DarkModa...
Wiesz co, te w tych pierwszych źle potraktowałem wszytko medianą i pozostałymi filtrami a cała reszta jest na bazie jdnego obrazka, ten ostatni również. ja tak na serio to dopiero poznaję Corela W następnych zadbam o ostrość Choć zawsze można użyć filtra, ale to hmm... jakoś jeszcze nie to chyba...
[img]http://ozi_garret.w.interia.pl/2new2.jpg[/img]
Wiesz co, te w tych pierwszych źle potraktowałem wszytko medianą i pozostałymi filtrami a cała reszta jest na bazie jdnego obrazka, ten ostatni również. ja tak na serio to dopiero poznaję Corela W następnych zadbam o ostrość Choć zawsze można użyć filtra, ale to hmm... jakoś jeszcze nie to chyba...
[img]http://ozi_garret.w.interia.pl/2new2.jpg[/img]
Re: Witrażyk
Ozi - poza tym, że faktycznie jakoś tak jakby za chmurką ten witraż wygląda, to na pewno jest ciekawiej. Choć ja osobiście bym zmniejszył delikatnie te łączenia ołowiane oraz zmniejszył kontrast światłocienia na nim. Tak naprawdę łączenia widziane pod światło stają się praktycznie czarne i nic na nich nie widać. Ten witraż (jak zresztą i vigilowe) wyglądają jakby blisko nad nimi było źródło światła. Moim zdaniem czasami lepiej zrezygnować z jakiegoś bajeru, żeby wyszło mniej cukierkowo, a bardziej realistycznie.
Do tego (wybaczcie mi) łączenia ołowiane są płaskie - delikatny światłocień pojawiłby się jedynie wzdłuż krawędzi łączeń, a nie tworzyłby przekroju półokrągłego.
Aha - no i taka uwaga odnośnie samego projektu - wycięcie tego kształtu klucza z jednego kawałka wydaje się praktycznie niemożliwe. Ja bym dał jakieś podziały w części górnej ("oko" klucza). Oczywiście w RW wszystko jest możliwe i jak go wstawisz w okno kaplicy, do której ma się zakraść Garrett, to taki niemożliwy witraż i tak nie popęka...
edit: nie widziałem ostatniej wersji, która pod względem ostrości jest moim zdaniem OK.
Do tego (wybaczcie mi) łączenia ołowiane są płaskie - delikatny światłocień pojawiłby się jedynie wzdłuż krawędzi łączeń, a nie tworzyłby przekroju półokrągłego.
Aha - no i taka uwaga odnośnie samego projektu - wycięcie tego kształtu klucza z jednego kawałka wydaje się praktycznie niemożliwe. Ja bym dał jakieś podziały w części górnej ("oko" klucza). Oczywiście w RW wszystko jest możliwe i jak go wstawisz w okno kaplicy, do której ma się zakraść Garrett, to taki niemożliwy witraż i tak nie popęka...
edit: nie widziałem ostatniej wersji, która pod względem ostrości jest moim zdaniem OK.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Witrażyk
Dobre rady zawsze w cenie A już szczególnie od kogoś (o ile dobrze pamiętam) kto przy "okazji robienia magisterki" miał do czynienia z witrażami
Re: Witrażyk
Jeszcze kilka prób i będą się za wami na forum rozglądać spece od zatrudnienia w firmach graficznych A tak na serio - wyśmienicie wychodzą te witraże, wcale nie gorsze od tych Vigil'owych. Mam też taką sugestię, spróbuj Ozi dać jakiś filtr postarzający całość, tak aby witraż wyglądał na wiekowy.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Witrażyk
Witrażyk "na żywo"... nie pamiętam już która to wersja, teraz pracuję nad kolejną.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Brothers in arms & beer...
Re: Witrażyk
I w sumie nawet pasuje. Tylko więcej brushy, nie 4 . Im więcej dasz, tym lepiej będzie wyglądało.
PS. Twoja praca, prawda??
PS. Twoja praca, prawda??
Re: Witrażyk
Greg - mnie generalnie się podoba, ale zmniejszyłbym go albo zwiększyłbym świątynię. Wygląda dość przytłaczająco na takiej nie za dużej ścianie. Właściwie głównie chodzi o jego położenie zaledwie 36 cm nad drzwiami... - gdybyś dał radę, to może podwyższ poprostu świątynię... ?
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Witrażyk
Prawda. A dokładniej to misja nad którą aktualnie pracuję.Edversion pisze:PS. Twoja praca, prawda??
Masz rację, za duży... Powiększenie świątyni chyba nie wchodzi w grę, ale mogę zrobić mniejszą teksturę i zmniejszyć witraż do jakichś 2/3.Juliusz pisze:ale zmniejszyłbym go albo zwiększyłbym świątynię.
Witraża używam w jeszcze jednym miejscu, ale go nie pokażę żeby nie psuć niespodzianki tym którzy kiedyś zagrają sobie w moją misję
PS. Pod witrażem nie ma drzwi tylko nisze...
Brothers in arms & beer...
Re: Witrażyk
No, jak nisze, to nie tak źle, bo próbowałem sobie wyobrazić dach nad "dobudówką" za owymi "drzwiami" a pod witrażem i tak mało miejsca mi było... Zrób jak uważasz - może innym to odpowiada.Gregorius pisze:PS. Pod witrażem nie ma drzwi tylko nisze...
A tak po drugim spojrzeniu... - może chciałbyś dać lekką obramówkę do tego witraża? (z brushy, ale taką cienką, albo może skośne brzegi?
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Witrażyk
Obramówkę jakąś wymyślę, ale co masz na myśli mówiąc o skośnych brzegach?
Brothers in arms & beer...
Re: Witrażyk
Jest GIT. Fajnie wyszło. OK, jest trochę za duży jak na rozmiary tej świątyni, ale sam witraż fajnie wlazł w klimaty Thiefa, pasuje do DarkEnginu, nie tak jak Vigilowskie klimaty
- Przemek557
- Kurszok
- Posty: 551
- Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
- Lokalizacja: Tychy
Re: Witrażyk
Jeśli wyjdzie, to możesz na mnie liczyćGregorius pisze:Witraża używam w jeszcze jednym miejscu, ale go nie pokażę żeby nie psuć niespodzianki tym którzy kiedyś zagrają sobie w moją misję
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Thievery Server Browser
Re: Witrażyk
Nowość na temat witraży:
http://www.washboardabs.net/thief/tutor ... s/#effects
http://www.washboardabs.net/thief/tutor ... s/#effects
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: Witrażyk
Piękny tutorialik
Jutro się pobawię Photoshopem
Jutro się pobawię Photoshopem
Re: Witrażyk
Moim zdaniem tutorial beznadziejny! Pominął tak istotną kwestię jak cynowe spawy na łączeniach ołowiu... No, po prostu totalna amatorszczyzna... !
No, a poza tym, to tutorial jest niezły! I efekt pracy też.
No, a poza tym, to tutorial jest niezły! I efekt pracy też.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Witrażyk
Mam mieszane uczucia... głównie dlatego że witrażyk w tym tutorialu nijak nie pasuje klimatem do Thiefa (poza motywem Strażników), ale cóż, to kwestia gustu
Brothers in arms & beer...
Re: Witrażyk
Dlaczego nie pasuje? Bo za mało tajemniczy? To kwestia dopracowania kolorów. A może po prostu jest zbyt szczegółowy w porównaniu do oryginalnych witraży?timon pisze:Mam mieszane uczucia... głównie dlatego że witrażyk w tym tutorialu nijak nie pasuje klimatem do Thiefa (poza motywem Strażników), ale cóż, to kwestia gustu Rolling Eyes
Osobiście uważam, że niepotrzebna jest taka dbałość o światłocień na łączeniach, bo to nierealistyczne (o czym sam autor wspomniał) - jest tylko ozdobnikiem, ale tutorial jako tutorial wydaje mi się osobiści bardzo inspirujący i porządnie zrobiony.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.