T2FM: Compulsory Egress

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

peter_spy
Złodziej
Posty: 2484
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

T2FM: Compulsory Egress

Post autor: peter_spy »

Tak, to znowu ten rzadki przypadek, gdy jakaś FMka mi się podoba ;)

https://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=149944

Podobnie jak poprzednio, to debiut, ale widać, że bardzo przemyślany. Fajerwerków graficznych tu nie znajdziecie, ale atmosfera jest konkretna. Layout to nieźle zakręcony labirynt z nieźle przemyślanym tempem akcji. Nie ma żadnych zamulaczy w stylu kilometrowych czytanek, zamków otwierających się przez pół minuty na jednym wytrychu ani pięciominutowych konwersacji. Większość historii jest niedopowiedziana i opowiadana otoczeniem. Widać, że autor "odrobił lekcje" z Thiefowego designu. Jeszcze nie wiem czy polecam, ale wczorajszy wieczór był bardzo przyjemny :)
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2408
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: T2FM: Compulsory Egress

Post autor: Hadrian »

Skoro aż tak polecasz to zagram, choć ostatnio męczyłem głównie misyjki do Golda ;)
peter_spy
Złodziej
Posty: 2484
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: T2FM: Compulsory Egress

Post autor: peter_spy »

Zabawne, bo estetyka jest mocno zbliżona do T1 :) Są jakieś własne obiekty, ale tekstury głównie z podstawki. Żadnych cudów w wysokiej rozdzielczości. Ma to swój klimat.
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1484
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: T2FM: Compulsory Egress

Post autor: Marzec »

Po rozprawieniu się z Zontikiem, będziemy męczyć nowe misje :)
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2640
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: T2FM: Compulsory Egress

Post autor: Juliusz »

Przeszedłem wczoraj "Kompulsoryczny Egres" ;) - misja pod wieloma względami wyśmienita. Z początku mało się działo, ale im więcej eksplorowałem to miasto, tym bardziej nie mogłem wyjść z podziwu, jak zakręcony labirynt to jest.
Sam level design jest bardzo przemyślany - mnóstwo inteligentnych smaczków (podobały mi się te martwe natury kopiujące obrazy) i wcześniej wspomnianego environment storytellingu, przez co otoczenie jest bardzo ciekawe i nietuzinkowe. A niektóre lokacje totalnie pojechane.

W zasadzie to spędziłem dodatkowe półtorej godziny, już po wypełnieniu wszystkich celów (bez ostatniego) na samej eksploracji, bo miałem ciągle kilka nieotwartych drzwi. I nie żałowałem.

Wizualnie, zaakceptowawszy wybór praktycznie samych stock'owych tekstur i obiektów, brakowało mi tylko lekkiej mgły, która wydobyłaby bryłę miasta. Spróbuję ją sobie włączyć w Dromedzie, żeby zobaczyć, jak by wyglądała.

P.S. a zapach odchodów czuję do teraz... ;)
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1484
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: T2FM: Compulsory Egress

Post autor: Marzec »

Twój opis... ciekawy ;) Powoli przymierzam się do gry. Tymczasem proszę o ocenienie tej misji na łamach portalu :vguard:
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2640
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: T2FM: Compulsory Egress

Post autor: Juliusz »

Oceniona. :)
ODPOWIEDZ