T3Ed od podstaw
Moderator: peter_spy
- ERH+
- Kurszok
- Posty: 530
- Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
- Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Re: T3Ed od podstaw
Same kłopoty z tymi bryłami; by uniknąć wyginania czworokątów, wybrałem do przeróbki wielościan foremny -w statycznym podglądzie edytora wszystko wygląda dobrze, ale w trybie gry płaszczyzny migoczą czernią (wszystkie wierzchołki bryły są na węzłach siatki, brushe dokładnie zestawione ze sobą).
Dla porównania zrobiłem sklepienie z przecinających się połówek walca, efekt ten sam. Gdybym miał się wzorować na podobnych static meshach, musiałbym każdą "klepkę" sufitu złożyć z dwóch trójkątów, a tak od krawędzi wychodzi mniej trójkątów na obwodzie niż od centrum -wybieram za mały tetrahedron, czy zawsze będzie mi brakować wierzchołków w takim typie bryły? (6 wierzchołków z 4 krawędziami, reszta ma 6 krawędzi -a potrzeba by jednego czworoboku zamiast samych trójkątów).
Dla porównania zrobiłem sklepienie z przecinających się połówek walca, efekt ten sam. Gdybym miał się wzorować na podobnych static meshach, musiałbym każdą "klepkę" sufitu złożyć z dwóch trójkątów, a tak od krawędzi wychodzi mniej trójkątów na obwodzie niż od centrum -wybieram za mały tetrahedron, czy zawsze będzie mi brakować wierzchołków w takim typie bryły? (6 wierzchołków z 4 krawędziami, reszta ma 6 krawędzi -a potrzeba by jednego czworoboku zamiast samych trójkątów).
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Re: T3Ed od podstaw
Moim zdaniem niepotrzebnie robisz takie elementy z BSP. W przeglądarce static meshy są tego rodzaju sklepienia, zrobione przez twórców.
- ERH+
- Kurszok
- Posty: 530
- Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
- Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Re: T3Ed od podstaw
Ale mimo wszystko większość jest tego samego kształtu, chciałem zrobić trochę inne proporcje. A co do migotania to chyba nawet nie było związane bezpośrednio z kształtem, ale z natężeniem światła.
Mam nadal problem z takim oto błędem: Nie jestem pewien czy nie jest związany z SM mającymi w Stats "Needs Publishing: Yes", w każdym razie było już tak że po kilku zmianach (i saveach) byłem w stanie wejść w tryb gry, a po dodaniu jakiegoś elementu kilka wcześniejszych savów niejako się "psuło". Żeby było zabawniej ostatni działający też nie pozwał na dodanie czegokolwiek i pracę na czysto, dodanie czegokolwiek (rozmnożenie framugi i brusha) skutkowało kolejnym okienkiem błędu w trybie gry.
Aha, i jeszcze zdarza się reset ustawień actorów, są z powrotem zwrócone w jednym kierunku i doskakują do siatki.
Mam nadal problem z takim oto błędem: Nie jestem pewien czy nie jest związany z SM mającymi w Stats "Needs Publishing: Yes", w każdym razie było już tak że po kilku zmianach (i saveach) byłem w stanie wejść w tryb gry, a po dodaniu jakiegoś elementu kilka wcześniejszych savów niejako się "psuło". Żeby było zabawniej ostatni działający też nie pozwał na dodanie czegokolwiek i pracę na czysto, dodanie czegokolwiek (rozmnożenie framugi i brusha) skutkowało kolejnym okienkiem błędu w trybie gry.
Aha, i jeszcze zdarza się reset ustawień actorów, są z powrotem zwrócone w jednym kierunku i doskakują do siatki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Re: T3Ed od podstaw
Sądząc po optymizmie z jakim podchodzisz do tworzenia brushy wnioskuje, że nie zabrałeś się jeszcze za ich teksturowanie.
Tworzenie skomplikowanych brył, w T3Ed, D3Ed, UDK (UE) czy jakimkolwiek innym Edytorku to strata czasu. Nawet, jeśli uda ci się zbudować taki "obiekt" za pomocą dostępnych narzędzi to zostaje jeszcze kwestia mapowania, teksturowania oraz wydajności. To już lepiej poświęcić tydzień czy dwa z życia i nauczyć się podstaw obsługi 3ds max. Dzięki temu będziesz mógł robić obiekty do niemal każdej gry.
Tworzenie skomplikowanych brył, w T3Ed, D3Ed, UDK (UE) czy jakimkolwiek innym Edytorku to strata czasu. Nawet, jeśli uda ci się zbudować taki "obiekt" za pomocą dostępnych narzędzi to zostaje jeszcze kwestia mapowania, teksturowania oraz wydajności. To już lepiej poświęcić tydzień czy dwa z życia i nauczyć się podstaw obsługi 3ds max. Dzięki temu będziesz mógł robić obiekty do niemal każdej gry.
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
- ERH+
- Kurszok
- Posty: 530
- Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
- Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Re: T3Ed od podstaw
Nie znalazłem nigdzie zadowalającej informacji odnośnie ograniczeń T3ed -jak się mają do limitu 'properties'?:
-ilość prostych brył;
-ilość tekstur;
-ilość różnorodnych SM;
-ilość takich samych SM;
-komplikacja 'collision hull' (czy po osiągnięciu limitu pomoże upraszczanie do sześcianu albo wyłączenie), komplikacja 'navmesh'.
Czy cokolwiek może posłużyć za licznik odmierzający pozostałe wolne zasoby?
Czy wartość 'memory footprint' lub którakolwiek inna, wyświetlająca się w przeglądarce SM, odnosi się do obciążenia karty graficznej, czy będzie miała też wpływ na ilość 'properties'?
-ilość prostych brył;
-ilość tekstur;
-ilość różnorodnych SM;
-ilość takich samych SM;
-komplikacja 'collision hull' (czy po osiągnięciu limitu pomoże upraszczanie do sześcianu albo wyłączenie), komplikacja 'navmesh'.
Czy cokolwiek może posłużyć za licznik odmierzający pozostałe wolne zasoby?
Czy wartość 'memory footprint' lub którakolwiek inna, wyświetlająca się w przeglądarce SM, odnosi się do obciążenia karty graficznej, czy będzie miała też wpływ na ilość 'properties'?
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Re: T3Ed od podstaw
Każda "cecha" obiektu danej klasy to jest properties, wlicza się w to wszystko, co możesz wstawić do danej mapy. Skomplikowanie collision hull ilość i rozdzielczość nowych tekstur czy ilość i szczegółowość nowych meshy to czynniki wpływające przede wszystkim na wydajność i finalną wielkość pliku .ibt Jeden mesh powtórzony sto razy na mapie jest zapisywany w pamięci karty graficznej tylko raz, ale oczywiście duże nagromadzenie nawet jednakowych meshy w danej scenie wpływa na wydajność.
- ERH+
- Kurszok
- Posty: 530
- Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
- Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Re: T3Ed od podstaw
Mam księgę która powinna w momencie użycia uruchomić flagęX, o ile flagaY=true. Książka zajmuje obie ręce po podniesieniu (jak skrzynka), i zastanawiam się czy nie przechodzi w tym momencie "do ekwipunku" (przedmiot po podniesieniu zostaje zniszczony, a w ekwipunku pojawia się nowy przedmiot tego samego rodzaju). Jeśli tak, powinno wystarczyć zrobienie w ActorBrowser nowego obiektu z wszystkimi cechami książki +trigger script...
Ale to nie działa. Próbowałem zamiennie
"When i am frobbed by player"
"When i am used in a way from the inventory"
ale książka zachowuje się jakby skryptu nie było (a warunek z flagą na pewno jest spełniony, flaga była uruchomiona na innej mapie misji).
Ale to nie działa. Próbowałem zamiennie
"When i am frobbed by player"
"When i am used in a way from the inventory"
ale książka zachowuje się jakby skryptu nie było (a warunek z flagą na pewno jest spełniony, flaga była uruchomiona na innej mapie misji).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
- ERH+
- Kurszok
- Posty: 530
- Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
- Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Re: T3Ed od podstaw
Zaryzykuję stwierdzenie, że skończyłem moją misję. W dalszym ciągu jest kilka rzeczy które bym poprawił, ale jest w pełni grywalna.
Nie udało mi się znaleźć na wiki ani na blogu Juditha wskazówek jak podłączyć własne mapy. W dodatku z wiki mam linki do tematów na TTLG, których nie mogę tam znaleźć patrząc na listę tematów -muszę być zarejestrowany by wszystko zobaczyć?
Nie udało mi się znaleźć na wiki ani na blogu Juditha wskazówek jak podłączyć własne mapy. W dodatku z wiki mam linki do tematów na TTLG, których nie mogę tam znaleźć patrząc na listę tematów -muszę być zarejestrowany by wszystko zobaczyć?
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Re: T3Ed od podstaw
Przestudiuj sobie ten artykuł z Fleshworks: http://t3edleveldesign.wordpress.com/cr ... -overview/
- ERH+
- Kurszok
- Posty: 530
- Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
- Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Re: T3Ed od podstaw
Właśnie z tym poradnikiem robiłem misję (tutorial Komaga nie uwzględniał teleportów), ale nie widziałem tu wskazówek jak zrobić własne mapy (chodzi mi o mapkę pod klawiszem "M"). Na ile się orientuję można wybrać # mapy z przedziału 0-19 (nie ma wyboru nazwy pliku), więc pewnie da się to zrobić podmieniając mapę OM.
Spakowałem misję jak należy (chyba), ale widzę że przychodzi pora pomęczyć się z loaderami do misji -nie działają... Ostatnio przesiadłem się na Windows7 więc może tu tkwi problem.
Jeśli chcesz spojrzeć na niedziałającą misję, oto ona: http://www.badongo.com/file/25456854
Ja muszę zrobić kilka głębokich wdechów i wydechów.
Spakowałem misję jak należy (chyba), ale widzę że przychodzi pora pomęczyć się z loaderami do misji -nie działają... Ostatnio przesiadłem się na Windows7 więc może tu tkwi problem.
Jeśli chcesz spojrzeć na niedziałającą misję, oto ona: http://www.badongo.com/file/25456854
Ja muszę zrobić kilka głębokich wdechów i wydechów.
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
- ERH+
- Kurszok
- Posty: 530
- Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
- Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Re: T3Ed od podstaw
Nie wiem co jeszcze mogę z tym zrobić, na GarrettLoaderze twoja "Cabal-Heart of the deal" uruchamia się jak należy, a zamiast mojej misji jest tylko treningowa "Inn".
Próbowałem rozpakowywania misji do folderu gry wg przepisu Tiens: http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=135670
Jedyny postęp jest taki, że pojawia się mój Briefing (Objectives są puste, widać tylko kwadracik podpunktu), a na ekranie ładowania wyświetlają się właściwe String_Tags... po czym wyskakuje okno "zamknij program". Jakieś pomysły?
Co za głupota, uruchamianie FM jest bardziej pokręcone niż jej zrobienie.
Próbowałem rozpakowywania misji do folderu gry wg przepisu Tiens: http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=135670
Jedyny postęp jest taki, że pojawia się mój Briefing (Objectives są puste, widać tylko kwadracik podpunktu), a na ekranie ładowania wyświetlają się właściwe String_Tags... po czym wyskakuje okno "zamknij program". Jakieś pomysły?
Co za głupota, uruchamianie FM jest bardziej pokręcone niż jej zrobienie.
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Re: T3Ed od podstaw
Generalnie etap zamykania FMki, tj. pisanie i skryptowanie wytycznych i ustalanie ścieżek z Entry.gmp do właściwej gry to największa mordęga pod słońcem. Nie stosuj się do rad Tiens, bo ona ma często mocno niekonwencjonalne metody, które działają głównie na jej instalce Thiefa i rzadko gdziekolwiek indziej
Zamiast tego lepiej rozgryź sobie na spokojnie rozdział Objectives z tutoriala Komaga. Jeśli zamiast Twojej misji odpala Ci się trening w T3 to prawdopodobnie coś jest nie tak z odnośnikami w teleporcie z Entry.gmp właśnie.
Zamiast tego lepiej rozgryź sobie na spokojnie rozdział Objectives z tutoriala Komaga. Jeśli zamiast Twojej misji odpala Ci się trening w T3 to prawdopodobnie coś jest nie tak z odnośnikami w teleporcie z Entry.gmp właśnie.
- ERH+
- Kurszok
- Posty: 530
- Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
- Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Re: T3Ed od podstaw
Umknęło mi “View /Level Properties /LevelInfo” w Entry.gmp . Teraz niezależnie jakiego loadera użyję, pojawia się prawidłowo Briefing +Ojectives, ale nadal wywala się w jednej trzeciej paska na ekranie ładowania.
Nie rozumiem tylko dlaczego odpalając misję ze skrótu do T3Main edytora wszystko działa jak należy.
W twojej misji są elementy nie wspomniane w tutorialu d'Spair: "user_patch" i "T3UI", czy mnie też są potrzebne?
EDIT: Działa. Musiałem zaktualizować .ibt , póki co misja odpala się pod GarrettLoader i sprawdzam czy da się ją ukończyć.
Edit: Nie działa. Wywala się przy przechodzeniu do jednej z map. Coś jest nie tak tylko z tą jedną...
Nie rozumiem tylko dlaczego odpalając misję ze skrótu do T3Main edytora wszystko działa jak należy.
W twojej misji są elementy nie wspomniane w tutorialu d'Spair: "user_patch" i "T3UI", czy mnie też są potrzebne?
EDIT: Działa. Musiałem zaktualizować .ibt , póki co misja odpala się pod GarrettLoader i sprawdzam czy da się ją ukończyć.
Edit: Nie działa. Wywala się przy przechodzeniu do jednej z map. Coś jest nie tak tylko z tą jedną...
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Re: T3Ed od podstaw
Może trzeba podnieść limity wierzchołków w user.ini. Pod edytorem misja może działać dobrze, ale sama gra też zużywa więcej zasobów. Zobacz jakie masz wartości w user.ini dla DynamicVertexPool,
StaticVertexPool i StaticShadowVertexPool. Przemnóż te wartości np. przez 1,5 i zapisz.
StaticVertexPool i StaticShadowVertexPool. Przemnóż te wartości np. przez 1,5 i zapisz.
- karlat11
- Paser
- Posty: 234
- Rejestracja: 17 marca 2011, 18:18
- Lokalizacja: Doki, Zatopiona Cytadela
- Kontakt:
Re: T3Ed od podstaw
Hejka, czy mogę was prosić o pomoc?
Otóż nie umiem znaleźć thief3launcher.zip ...
Moglibyście mi powiedzieć gdzie go znajdę?
Czytałam w "KomagTutT3" że znajdę ten plik w Shadowdark, ale nie umiem znaleźć tego .zip'a ...
Czy ma ktoś z was, może jakich konkretny adres do tego .zip'a ?
Jeżeli tak, to bardzo proszę o link.
Otóż nie umiem znaleźć thief3launcher.zip ...
Moglibyście mi powiedzieć gdzie go znajdę?
Czytałam w "KomagTutT3" że znajdę ten plik w Shadowdark, ale nie umiem znaleźć tego .zip'a ...
Czy ma ktoś z was, może jakich konkretny adres do tego .zip'a ?
Jeżeli tak, to bardzo proszę o link.
Re: T3Ed od podstaw
Nekromancja, ale uzasadniona Snobel zdołał pokonać limit właściwości w T3Edzie, który uniemożliwiał tworzenie większych map. Dotychczas było to ok. 60 tys (tak żeby dało się robić save'y podczas misji). W tym momencie ta wartość została podniesiona do miliona
http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... ost2400716
W praktyce oznacza to, że da się teraz zrobić mapę np. 3 razy większą od Kołyski (obu części), czyli największej OM do T3.
Szkoda, że stało się to tak wiele lat po tym, gdy było naprawdę potrzebne (dobre 10 lat za późno), ale może w ten sposób ktoś się jeszcze skusi do zrobienia jakiejś mapki, albo ktoś wróci do T3Eda
http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... ost2400716
W praktyce oznacza to, że da się teraz zrobić mapę np. 3 razy większą od Kołyski (obu części), czyli największej OM do T3.
Szkoda, że stało się to tak wiele lat po tym, gdy było naprawdę potrzebne (dobre 10 lat za późno), ale może w ten sposób ktoś się jeszcze skusi do zrobienia jakiejś mapki, albo ktoś wróci do T3Eda
Re: T3Ed od podstaw
Ze swoim doświadczeniem w T3Edzie i pomysłami, taki "ktoś" mógłby faktycznie wrócić
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: T3Ed od podstaw
Bukary, Abru, to wezwanie do was!
A tak poważnie, nigdy nie zrobiłem naprawdę dobrej FMki do TDS, ale to już chyba nie wróci. Próbowałem dziś pograć chwilę w OMs. Ta rwana animacja, niezależnie czy w pierwszej czy w trzeciej osobie, boli bardzo. Wszystko od wspinania się po pałowanie jest straszliwie toporne i żadne fanowskie poprawki tu nic nie pomagają.
Jednak Dark Mod mnie rozpuścił dość konkretnie, tam poruszanie się i wspinanie idzie jak po maśle, na tym modelu sterowania można by platformówki robić
A tak poważnie, nigdy nie zrobiłem naprawdę dobrej FMki do TDS, ale to już chyba nie wróci. Próbowałem dziś pograć chwilę w OMs. Ta rwana animacja, niezależnie czy w pierwszej czy w trzeciej osobie, boli bardzo. Wszystko od wspinania się po pałowanie jest straszliwie toporne i żadne fanowskie poprawki tu nic nie pomagają.
Jednak Dark Mod mnie rozpuścił dość konkretnie, tam poruszanie się i wspinanie idzie jak po maśle, na tym modelu sterowania można by platformówki robić
Re: T3Ed od podstaw
Zgadzam się, drętwe poruszanie się może łatwo popsuć przyjemność grania. Ale nic chyba nie zmieni unikalnego klimatu TDS, niespotykanego w pozostałych częściach. Jestem ciekaw czy ten klimat jest należycie oddany w fanmisjach. Sam przyznaję się publicznie bez bicia, że nie grałem w żadną do TDS, a gdyby jakaś teraz wyszła, miałbym może dobrą wymówkę do zainstalowania trójki "Odrodzenie" silnika do TDS mogłoby przynieść ciekawe efekty
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: T3Ed od podstaw
Z jednej strony ciekawy nius, ale z drugiej - nie wiem, co by się musiało stać, żeby scena T3eda sie ożywiła. Jak nie ma społeczności wokół jakiegoś programu, to jesteś zdany sam na siebie. Mało komfortowa sytuacja, jeśli chodzi o modowanie gier. Już więcej ludzi dłubie w Robbo Konstruktorze na emulatorze Atari...
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: T3Ed od podstaw
Święte słowa Wydaje mi się, że Snobel robi to bardziej dla własnej frajdy. W tym momencie, żeby cokolwiek dało się wskrzesić, musiałby jeszcze powstać jakiś programik do eksportu bibliotek materiałów (oparte na DX 8.1 i 3dsmaksie 5.1, nie do odtworzenia gdzie indziej) i konwersji modeli (.tim). A potem jeszcze jakieś narzędzia do animacji, żeby ktoś pozbył się tego fatalnego "body awareness". W tym tempie pewnie będzie trzeba kolejnych 10 lat.
Mimo wszystko kibicuję, bo trochę w tym siedziałem. Plus, tak jak mówi Marzec, jest jakiś unikalny klimat w tej odsłonie. Dla mnie zwłaszcza od strony wizualnej. Może to ten bloom i mleczna mgła, jakkolwiek prymitywnie to teraz wygląda. Dziś nie wyobrażam sobie np. modeli bez specularów, ale wtedy jakoś mi to nie przeszkadzało :D
Mimo wszystko kibicuję, bo trochę w tym siedziałem. Plus, tak jak mówi Marzec, jest jakiś unikalny klimat w tej odsłonie. Dla mnie zwłaszcza od strony wizualnej. Może to ten bloom i mleczna mgła, jakkolwiek prymitywnie to teraz wygląda. Dziś nie wyobrażam sobie np. modeli bez specularów, ale wtedy jakoś mi to nie przeszkadzało :D
Re: T3Ed od podstaw
Czyli, żeby cokolwiek dodać własnego do T3eda potrzebny jest 3dsmax 5.1 ?Judith pisze:musiałby jeszcze powstać jakiś programik do eksportu bibliotek materiałów (oparte na DX 8.1 i 3dsmaksie 5.1, nie do odtworzenia gdzie indziej) i konwersji modeli (.tim).
A co z próbą Shadwspawna w napisaniu konwertera? Czyżby nigdy tego nie ukończył?
---
Do tego przypominają mi się jeszcze narzekania na crashe przy bardziej skomplikowanym brushworku. Czy to ciągle problem, czy może bardziej rezultat budpwania w Unrealed'zie w dromedowy sposób?
No, mnie też się klimat podobał. Może wstyd się przyznać, ale T: DS było jedyną cześcią serii, którą tak naprawdę ukończyłem.... T2 przeszedłem prawie całe - doszedłem do ostatniej misji, ale jakoś nigdy nie postawiłem kropki nad i. W zasadzie od początku byłem skupiony na dromedowaniu, a nie graniu. A T1 - mam gdzieś na półce, ale nie przeszedłem posiadłości Bafforda. Chyba za późno się za tą grę zabrałem...Judith pisze:Plus, tak jak mówi Marzec, jest jakiś unikalny klimat w tej odsłonie.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: T3Ed od podstaw
Niestety tak, od tekstur po modele. W tym momencie bez emulatora win XP i konkretnie tej wersji maksa nic się nie da zrobić. Własne animacje to już w ogóle koszmar, trzeba mieć jakieś stare programy typu MilkShape.Czyli, żeby cokolwiek dodać własnego do T3eda potrzebny jest 3dsmax 5.1 ?
Co do wywalania się, to chyba nie powinno być już tak źle, ale praca z brushami jest raczej ograniczona. W tej wersji silnika nie można nawet ustawiać pojedynczych wierzchołków danej ścianki na różnych wysokościach (w programach do modelowania automatycznie włącza się triangulacja, tutaj się robi czarna dziura).
Re: T3Ed od podstaw
Wstyd i hańba!Juliusz pisze:A T1 - mam gdzieś na półce, ale nie przeszedłem posiadłości Bafforda. Chyba za późno się za tą grę zabrałem...
20th Anniversary Contest to dobra okazja do nadrobienia zaległości
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja