Wiadomo czemu kolega nie zadaje już pytańWięc po tym poście timona.. ja czekam.. czekam... nikt nie odpowiada. To może sam sprawdze? Mam tam kilka FanMisji... I szukam, i znalazłem! O to chodzi.
Nauka Dromeda - pytania
Moderator: peter_spy
Re: Nauka Dromeda - pytania
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Nauka Dromeda - pytania
No raczej... temat na chwilę 'zamilkł', bo zamierzam przejść tego Thief2, na normali, potem hardzie i expercie.. a wiecie.. trochę to mi zajmie. Po za tym podbno wy Polacy porobiliście troche FM. Chętnie bym sobie w nie zagrał. Proszę wiadomość przez PW z linkami do ściągnięcia waszych misyjek.
Misje timona już grałem. Są dość dobre. Podobało mi się w 'Timoteusie' rozmowa z Tymoteuszem.
Próbowałem też grać w FM Gregouriusa. Ale.. zagrałem tylko w tę pierwszą misję (tę bardzo małą). Potem ściągam inne, a mi sie coś psuje. Albo linki złe... Sam nie wiem.
A teraz dla kogoś, kto sie nudzi i ma trochę wolnego czasu:
- dalej misja, którą budowałem. Chciałbym, aby ktoś "przeprogramował ją" tak, aby dało się grać poprzez Thief2. I żeby dało się ją DromEdować przez DET2. I też, żeby ktoś gdyby mógł, to by popoprawiał nieco?? Może??
Chętnym proszę na PW, lub GG.
Zamierzałem wsadzić załącznik, ale....
Misje timona już grałem. Są dość dobre. Podobało mi się w 'Timoteusie' rozmowa z Tymoteuszem.
Próbowałem też grać w FM Gregouriusa. Ale.. zagrałem tylko w tę pierwszą misję (tę bardzo małą). Potem ściągam inne, a mi sie coś psuje. Albo linki złe... Sam nie wiem.
A teraz dla kogoś, kto sie nudzi i ma trochę wolnego czasu:
- dalej misja, którą budowałem. Chciałbym, aby ktoś "przeprogramował ją" tak, aby dało się grać poprzez Thief2. I żeby dało się ją DromEdować przez DET2. I też, żeby ktoś gdyby mógł, to by popoprawiał nieco?? Może??
Chętnym proszę na PW, lub GG.
Zamierzałem wsadzić załącznik, ale....
Administratorze.. czytałeś to??Niestety Limit na wszystkie załączniki na tym forum został przekroczony. Prosze skontaktować się z administratorem forum.
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Nauka Dromeda - pytania
http://www.gregorius.webpark.pl/index_pl.htmlEdversion pisze:Próbowałem też grać w FM Gregouriusa. Wink Ale.. zagrałem tylko w tę pierwszą misję (tę bardzo małą). Potem ściągam inne, a mi sie coś psuje. Albo linki złe... Sam nie wiem. Wink
Brothers in arms & beer...
Re: Nauka Dromeda - pytania
No i własnie z tamtąd ściągałem, lecz od drugiej powyżej się nie dało.
- Gregorius
- Egzekutor
- Posty: 1716
- Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
- Lokalizacja: Civitas Kielcensis
- Kontakt:
Re: Nauka Dromeda - pytania
No rzeczywiście coś te linki nie działają... muszę uaktualnić stronkę...
Tutaj masz The Sinking DEMO:
http://www.thief-thecircle.com/download.asp?fid=823
Fate of the Art:
http://www.komag.net/missionst2/c5FateoftheArt.zip
Dancing with the Dead Ep. 1:
http://www.thief-thecircle.com/download.asp?fid=847
Tutaj masz The Sinking DEMO:
http://www.thief-thecircle.com/download.asp?fid=823
Fate of the Art:
http://www.komag.net/missionst2/c5FateoftheArt.zip
Dancing with the Dead Ep. 1:
http://www.thief-thecircle.com/download.asp?fid=847
Brothers in arms & beer...
Re: Nauka Dromeda - pytania
Dzięki.
Od razu biorę się za ściaganie.
Od razu biorę się za ściaganie.
Re: Nauka Dromeda - pytania
Czyżby kolega reprezentował mniejszość niemiecką na Śląsku ?Edversion pisze:Po za tym podbno wy Polacy porobiliście troche FM.
Ps. Przepraszam za offtopic ale trochę zaintrygował mnie ten zwrot Eda , po prostu jestem ciekawy.
Re: Nauka Dromeda - pytania
Nie, poprostu, że
EDIT>
Mam wersje T2 1.18. Mam wersję DromEd 1.18 (FINAL), mam plik menu, plik convict.osm z T2. I nie wiem dlaczego, ale mój DromEd coś chrzani. Wszystko jest w jakiś innych kolorach (niż to widziałem w DE T1), wszystkie oryginalne tekstury są takie zielonkawe, jakby wyglądały z wody, a mam typ brushu air! Co się dzieje?? Większość Ai jest poprawna, lecz niektóre duchy (powiedziałbym wszystkie) mają na twarzy jakieś niedopracowania, takie różowe coś...
Co się dzieje?? Wytłumaczy mi ktoś??
chodziło mi o niektórych z was, awy
, że o Polaków.Polacy
EDIT>
Mam wersje T2 1.18. Mam wersję DromEd 1.18 (FINAL), mam plik menu, plik convict.osm z T2. I nie wiem dlaczego, ale mój DromEd coś chrzani. Wszystko jest w jakiś innych kolorach (niż to widziałem w DE T1), wszystkie oryginalne tekstury są takie zielonkawe, jakby wyglądały z wody, a mam typ brushu air! Co się dzieje?? Większość Ai jest poprawna, lecz niektóre duchy (powiedziałbym wszystkie) mają na twarzy jakieś niedopracowania, takie różowe coś...
Co się dzieje?? Wytłumaczy mi ktoś??
Re: Nauka Dromeda - pytania
Lepiej żebyś pokazał screeny albo najlepiej dał samą misję
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Nauka Dromeda - pytania
Już mówiłem, że misji nie da się tu imieścić, ale chodzi mi o to, że to wyskakuje nie tylko w misji, tylko we wszystkich moich pracach DromEdaT2.
A screena?? Jeszcze nie rozwikłałem, jak go zrobić używając DromEda.
PS. Wracam do mojej misji o nazwie 'Zamek Lorda Strainglifa'. Będzie pod T2. Narazie jest dość dobrze, oprócz tego błędu z DromEdem (zob. wyżej ^).
Tylko znowu moi AI wiszą jak trupy w powietrzu. Jak ich ożywić??
A screena?? Jeszcze nie rozwikłałem, jak go zrobić używając DromEda.
PS. Wracam do mojej misji o nazwie 'Zamek Lorda Strainglifa'. Będzie pod T2. Narazie jest dość dobrze, oprócz tego błędu z DromEdem (zob. wyżej ^).
Tylko znowu moi AI wiszą jak trupy w powietrzu. Jak ich ożywić??
Re: Nauka Dromeda - pytania
Otwórz (np. w NotePad'zie) plik "USER.CFG" i zrób dwie rzeczy:
1. usuń średnik (";") przed linijką "safe_texture_manager"
2. to samo przed "edit_screen_depth 16"
zapisz plik.
Aby AI zaczęły patrolować musisz po optymalizacji przeliczyć "Room Database" a potem "AI Pathfinding Database".
1. usuń średnik (";") przed linijką "safe_texture_manager"
2. to samo przed "edit_screen_depth 16"
zapisz plik.
Aby AI zaczęły patrolować musisz po optymalizacji przeliczyć "Room Database" a potem "AI Pathfinding Database".
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Nauka Dromeda - pytania
Daj zrzut z tego "zielonkawego czegoś". Na obrazku, który zapodałeś nie wygląda, aby było coś nie tak z teksturamiEdversion pisze:1.Wiesz co?? Nie pomogło. Sad (...)
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Nauka Dromeda - pytania
Gdy włączam tryb Game Mode, to wszystko działa poprawnie (tekstury, objekty - wszystko OK), tylko ci AI są nieruchomi.
A jak się robi screeny z DromEda?? (nie wiem)
A jak się robi screeny z DromEda?? (nie wiem)
Re: Nauka Dromeda - pytania
AI mogą być nieruchomi z wielu powodów. Opisz jakie czynności zrobiłeś aby przygotować AI, to ktoś powie Ci co jest nie tak.Edversion pisze:Gdy włączam tryb Game Mode, to wszystko działa poprawnie (tekstury, objekty - wszystko OK), tylko ci AI są nieruchomi.
A jak się robi screeny z DromEda?? (nie wiem)
Klawisz odpowiedzialny za zrzuty, zarówno z trybu gry w Dromie jak i w pełnej grze, ustawiasz w konfiguracji klawiszy w opcjach sterowania ("screendump" lub coś w tym guście).
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Nauka Dromeda - pytania
Słyszałem, że Dromed musi być nieaktywny, żeby można było robić z niego zrzuty (mówię o zrzutach z samego edytora - nie z gry). Czyli kliknij np. na pasek zadań i dopiero rób zrzut.Edversion pisze:A jak się robi screeny z DromEda?? (nie wiem)
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nauka Dromeda - pytania
Szczerze mówiąc nie mam "zielonego pojęcia" co może powodować taki kolor okna edytora? Czy aby na pewno wszystkie inne elementy pulpitu są prawidłowo wyświetlane?Edversion pisze:Proszę. Zdjęcie. Smile
To mi wygląda bardziej na problem sprzętowy niż samego programu, zmień paletę kolorów/rozdzielczość dla pulpitu, w ostateczności spróbuj skubańca przeinstalować.
Nigdy nie miałem takiego problemu...
I nic dziwnego, że nie chodzi. Zrób dokładnie tak jak ustawiałeś AI w swoich poprzednich mapkach, zrób optymalizację i przelicz trasy dla AI. Sam strażnik musi mieć dodaną właściwość AI->Ability Settings->Patrol: Does Patrol , z zaznaczonym polem.Edversion pisze:Co robiłem z AI?? Poprostu nic, tylko go wbudowałem, kilka objektów, brushy, roombrushy, Save'ów, Portalizacji, Optymalizacji i to wszystko. Nic skomplikowanego narazie.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Nauka Dromeda - pytania
Ed, sprawdź czy na pewno masz te wpisy w plikach:
dark.cfg
ObjTextures16
user.cfg
edit_screen_depth 16
i czy nie jest który "wyśrednikowany"
dark.cfg
ObjTextures16
user.cfg
edit_screen_depth 16
i czy nie jest który "wyśrednikowany"
Zapraszam na stronę: http://www.airart3d.xt.pl
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Nauka Dromeda - pytania
Ed spróbuj w okienko w prawym dolnym rogu wpisać ambient 20 20 20. To spowoduje, że wszystkie kolory powinny rozchodzić się równomiernie. Jeżeli to nie pomoże to sugeruj się moimi przedmówcami
Re: Nauka Dromeda - pytania
No coż..
Sposób Kapitana Smitha nie pomógł.
Sposób MRYSa: Sprawdziłem, mam te wpisy, są bez średnika (;) i wszystko mam tak, jak powiedziałeś, więc pomsył nie pomógł.
PS. Nivellen, ty mnie cały czas nie rozumiesz. Nie chodzi mi oto, aby oni patrolowali okolice, ale wszyscy AI wiszą w powietrzu, chodziaż są żywi, gdy ich atakują, to nie wydają żadnycg głosów, tylko krew sobie tryska. Tak samo wyrzuciłem jajo Frogbeasta. Żaba wyszła, ale się nie ruszała, tak jak strażnik. Zaatakowałem ją to wtedy wybuchła, ale to nic.
Dlaczego oni tak się zachowują?? Wpadnie ktoś na ten pomysł. Oni wyglądało tak jak na zdjęciu powyżej ze strażnikiem.
Sposób Kapitana Smitha nie pomógł.
Sposób MRYSa: Sprawdziłem, mam te wpisy, są bez średnika (;) i wszystko mam tak, jak powiedziałeś, więc pomsył nie pomógł.
PS. Nivellen, ty mnie cały czas nie rozumiesz. Nie chodzi mi oto, aby oni patrolowali okolice, ale wszyscy AI wiszą w powietrzu, chodziaż są żywi, gdy ich atakują, to nie wydają żadnycg głosów, tylko krew sobie tryska. Tak samo wyrzuciłem jajo Frogbeasta. Żaba wyszła, ale się nie ruszała, tak jak strażnik. Zaatakowałem ją to wtedy wybuchła, ale to nic.
Dlaczego oni tak się zachowują?? Wpadnie ktoś na ten pomysł. Oni wyglądało tak jak na zdjęciu powyżej ze strażnikiem.
Re: Nauka Dromeda - pytania
A "load Convict" i "load Gen" ty zrobił? A "Module loaded" mu na dolnym pasku PO TYM napisało? A misję PO TYM zapisał? A Build AI room databese" zrobił? ..... No to ja już nie wiem...
[ Dodano: Sob 02 Gru, 2006 ]
Co do tych paskudnych zieleni w edytorze Eda, to podobny efekt uzyskuje się, gdy w danej rodzinie jest kopnięty full.pcx. Jednak tu nawet beczki (obiekty zatem) mają ten kolor, więc to chyba nie to.
Ed, jaką masz kartę grafiki? Może inne sterowniki by pomogły?
[ Dodano: Sob 02 Gru, 2006 ]
Co do tych paskudnych zieleni w edytorze Eda, to podobny efekt uzyskuje się, gdy w danej rodzinie jest kopnięty full.pcx. Jednak tu nawet beczki (obiekty zatem) mają ten kolor, więc to chyba nie to.
Ed, jaką masz kartę grafiki? Może inne sterowniki by pomogły?
Zapraszam na stronę: http://www.airart3d.xt.pl
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
Re: Nauka Dromeda - pytania
A co by dało zmienienie karty graficznej? To jakiś inny błąd musi robić, poniewać podczas opcji Game Mode, to wszystko jest w porządku. (oprócz AI).
Ale jakoś sobie poradzę. Nie jest tak źle.
Ale jakoś sobie poradzę. Nie jest tak źle.
Re: Nauka Dromeda - pytania
Spróbuj jeszcze usunąc średnik w wierszu
;safe_texture_manager
w pliku user.cfg
i dodaj też game_screen_depth 16
Jeśli nie pomoże zamieść swój user.cfg, przetestujemy.
;safe_texture_manager
w pliku user.cfg
i dodaj też game_screen_depth 16
Jeśli nie pomoże zamieść swój user.cfg, przetestujemy.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi