Do zmiany kubraczków w T2 wystarczy przemalowanie tekstur postaci - o wiele prostsze niż modelowanie. Ale nie będę się w tym wątku rozpisywał o technicznej kwestii tego procesu, żeby nie zaśmiecać.Nie jakieś super zaawansowane, ale np. kubraczki, tego typu rzeczy. Jak zrobić odłam Strażników, skoro nie wiadomo, jak zmienić ubrania?
Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Moderator: peter_spy
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Kepeer, nie będzie młotków(
)Ale będą te twoje kubraczki (chodzi ci o szlachtę?) w małej (a może średniej) rezydencji. A, nauczyłem się dodawać nowe postacie, obiekty i tekstury!!!! Później wrzuce screeny jak mi powiecie jak.

Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Temat umarł, coś tam się tworzy. Nie rozjaśniłem więc oglądać w nocy i na pełnym ekranie, może ktoś coś zobaczy, chociaż wątpię bo czarna plama.
Linki do ściągnięcia zdjęć :
http://cdn.imghack.se/images/cc6d184edd ... 868d6c.bmp
http://cdn.imghack.se/images/8b305576ee ... 0060c7.bmp
Linki do ściągnięcia zdjęć :
http://cdn.imghack.se/images/cc6d184edd ... 868d6c.bmp
http://cdn.imghack.se/images/8b305576ee ... 0060c7.bmp
Forgotten Tomb
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Cieszę się, że ktoś ciągle dromeduje. Może i ja kiedyś coś zapodam (wbrew temu, co piałem wcześniej w tym wątku....
)
Tymniemniej, faktycznie widać czarną plamę, szczególnie na drugim. Rozumiem, że było już późno, ale warto jednak poświęcić tą chwilę na rozjaśnienie obrazka. Inaczej mógłbyś uploadować ciągle ten sam czarny obrazek i robić nas w konia, że to nowe zrzuty...

Tymniemniej, faktycznie widać czarną plamę, szczególnie na drugim. Rozumiem, że było już późno, ale warto jednak poświęcić tą chwilę na rozjaśnienie obrazka. Inaczej mógłbyś uploadować ciągle ten sam czarny obrazek i robić nas w konia, że to nowe zrzuty...

Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Odkąd stałem się posiadaczem monitora "dla grafików" to coraz częściej widzę screeny z FMek jako niemal czarne, i tak jest w tym przypadku :/
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Dobrze to jeszcze raz na ambiencie 50, chociaż wiele do oglądania to nie ma :
http://cdn.imghack.se/images/32c3946934 ... 55a7b3.bmp
http://cdn.imghack.se/images/684e05c971 ... 488ba3.bmp
PS : Juliusz pokaż co tam masz.
http://cdn.imghack.se/images/32c3946934 ... 55a7b3.bmp
http://cdn.imghack.se/images/684e05c971 ... 488ba3.bmp
PS : Juliusz pokaż co tam masz.
Forgotten Tomb
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Coś tam już widać. Proponuję screeny przed wrzuceniem na sieć potraktować szybką korekcją kolorów w jakimś programie - ale nie jasność, tylko bardziej gamma. Tzn. tak, żeby ciemności nie stały się szare, tylko bardziej żeby rozjaśnić wszystko pomiędzy światłem i cieniem, jeśli wiesz, co mam na myśli.
W dobrym tonie jest też wrzucać jpg'i na neta, zamiast bmp'ków... Ale nie odbieraj tego jako czepialstwo.
Natomiast co do samych screenów, to wyglądają klimatycznie, na tyle, co mogę powiedzieć. Ja osobiście jestem człowiek wizualny i pobawiłbym się światłem - silniejsze, z bardziej określonym cieniem - będzie ciekawiej. W jaskiniach też można dawać delikatne światła raz po raz, żeby wydobyć bryłę. Albo postawić grzybka lub kryształa, jak to w 99% jaskiniowych misji jest.
No, nic - trzymam kciuki.
PS. Coś kiedyś wrzucę, ale w tej chwili mam w mapce bajzel.
W dobrym tonie jest też wrzucać jpg'i na neta, zamiast bmp'ków... Ale nie odbieraj tego jako czepialstwo.

Natomiast co do samych screenów, to wyglądają klimatycznie, na tyle, co mogę powiedzieć. Ja osobiście jestem człowiek wizualny i pobawiłbym się światłem - silniejsze, z bardziej określonym cieniem - będzie ciekawiej. W jaskiniach też można dawać delikatne światła raz po raz, żeby wydobyć bryłę. Albo postawić grzybka lub kryształa, jak to w 99% jaskiniowych misji jest.
No, nic - trzymam kciuki.
PS. Coś kiedyś wrzucę, ale w tej chwili mam w mapce bajzel.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Zdjęcie przestrzeni nie ma jeszcze praktycznie źródeł światła, dojdą później. Wiem, nie wrzuca się niedokończonych elementów, ale zasmucił mnie zgon tematu i chciałem już coś zapodać na lekkie ożywienie. Teraz, jeśli jeszcze coś pokażę, to już blisko finiszu.
PS : Umieszczałem zdjęcia również na bardziej tradycyjne hostingi ale mocno psują jakość nawet bez skalowania.
PS : Umieszczałem zdjęcia również na bardziej tradycyjne hostingi ale mocno psują jakość nawet bez skalowania.
Forgotten Tomb
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Ja też cierpię, jak widzę forum dromedowe martwe, więc na WIPy też się cieszę.Kurhhan pisze:Wiem, nie wrzuca się niedokończonych elementów, ale zasmucił mnie zgon tematu i chciałem już coś zapodać na lekkie ożywienie. Teraz, jeśli jeszcze coś pokażę, to już blisko finiszu.

Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Nie trzeba... i tak czarna plamaKurhhan pisze:Dobrze to jeszcze raz na ambiencie 50, chociaż wiele do oglądania to nie ma

Polecam np. Jasność: 114, Kontrast: 110 w GIMPie

Sam zrobiłem, chcąc obejrzeć screeny, stąd efekty poniżej:
Kurhhan pisze:PS : Juliusz pokaż co tam masz.
Juliusz pisze:PS. Coś kiedyś wrzucę, ale w tej chwili mam w mapce bajzel.
Sprowokowaliście mnieJuliusz pisze:Ja też cierpię, jak widzę forum dromedowe martwe, więc na WIPy też się cieszę.

Bardzo work in progress:
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Tak trzymać
Nie jestem już fanem oryginalnych, chociaż wielu lubi takie powroty do korzeni.
U mnie na razie zastój, za gorąco.

Nie jestem już fanem oryginalnych, chociaż wielu lubi takie powroty do korzeni.
U mnie na razie zastój, za gorąco.
Ostatnio zmieniony 31 sierpnia 2015, 10:42 przez Kurhhan, łącznie zmieniany 1 raz.
Forgotten Tomb
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Ta misja jest tworzona od 2007 roku z przestojami... Szczerze Wam powiem nie wiem co z nią będzie, ale naprawdę szkoda zmarnować taki nadmiar pracy.Kurhhan pisze:Tak trzymać![]()
@cienie - dzięki, nie zwracałem na takie rzeczy uwagi.
@tekstury - tekstury robocze

www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
No, fajnie, że coś wrzuciłeś. Czy dobrze pamiętam - to Ty kiedyś pracowałeś nad misją, gdzie zaczynało się w jakimś jakby śnie - byliśmy dwa razy w tym samym pomieszczeniu, które zmieniało wygląd. Poza tym były tam chyba chodzące butelki... To jest ta sama misja?
Co do cieni - lepsze rezultaty uzyskasz, jak zmienisz tryb light map na 32-bit'owy. (albo 32bit x2 - bardziej kontrastowe). Wówczas przestaną mieć takie zielono-różowe kolory, tylko gradienty będą płynne. Nawet jeśli Ty nie zwracasz na to uwagi, to inni - potencjalni przyszli odbiorcy - jak najbardziej.
Co do cieni - lepsze rezultaty uzyskasz, jak zmienisz tryb light map na 32-bit'owy. (albo 32bit x2 - bardziej kontrastowe). Wówczas przestaną mieć takie zielono-różowe kolory, tylko gradienty będą płynne. Nawet jeśli Ty nie zwracasz na to uwagi, to inni - potencjalni przyszli odbiorcy - jak najbardziej.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Pierwsze - takJuliusz pisze: Czy dobrze pamiętam - to Ty kiedyś pracowałeś nad misją, gdzie zaczynało się w jakimś jakby śnie - byliśmy dwa razy w tym samym pomieszczeniu, które zmieniało wygląd. Poza tym były tam chyba chodzące butelki... To jest ta sama misja?


@cienie - dzięki za trafną radę. Pomijam takie rzeczy w fazie produkcji. Moje obecne podejście jest takie, by dopicowywać całość wizualnie dopiero w ostatniej fazie.
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Ja nad misją jako tako nie pracuję, ale obracam się wokół Dromeda i innych narzędzi.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Obiekty tworzysz jeszcze? Twój pack książek widzę w co drugiej misji więc coś nowego konieczne. Może rzeźby? Mało tego typu obiektów, trudne do stworzenia a następnie dobrego oteksturowania. Ciągle te same w misjach.
Forgotten Tomb
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Nie, raczej nie modeluję ostatnio. Bardziej siedzę w programowaniu.
Rzeźb się trochę pojawiło ostatnimi czasy - oprócz słynnej już panny z dzbankiem TDBonko, jeśli dobrze pamiętam, to widziałem w ostatnich misjach trochę lepszej jakości rzeźb. Ale te z romboidalnym przekrojem poprzecznym ciągle póki co dominują...
Rzeźb się trochę pojawiło ostatnimi czasy - oprócz słynnej już panny z dzbankiem TDBonko, jeśli dobrze pamiętam, to widziałem w ostatnich misjach trochę lepszej jakości rzeźb. Ale te z romboidalnym przekrojem poprzecznym ciągle póki co dominują...
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Elvis trochę stworzył nowych, ale chłop zaginął już wiele miesięcy temu i to gdy zobowiązał się tworzyć przedmioty dla pewnego dromedera. Wśród tych nowszych misji widzę jedno i to samo głównie. Tych mega low poly kapciów nawet już nie liczę.
Forgotten Tomb
Re: Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
Pocieszcie się, że z Dark Modem jest jeszcze gorzej
O ile pamiętam ERh+ jest od nas, a w samym zespole siedzi jeszcze Arcturus, ale tak poza tym to nikt z naszego kraju nic nie robi w TDM 

